הבדלים בין גרסאות בדף "שיחת משתמש:מנחם ספרא"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 42: שורה 42:
 
== ביקורת על הציטוטים והעמדות המוטעות שאתה מציג בדף המשתמש ==
 
== ביקורת על הציטוטים והעמדות המוטעות שאתה מציג בדף המשתמש ==
 
א. אתה מצטט את הריל"ג משמח"ת מ"ו כשהוא עצמו אומר על זה כמדומני וזה כמובן עירבוב של זכרון לקוי ודרכו בסיפורים (מורכב כנראה מי' שבט כ"ג, בראשית מ"ה (היה אז צמוד לשמח"ת, ג' ימי קדושה רצופים), נ"ח נ"ב). לא היה דבר כזה בשמח"ת מ"ו ואדרבה אז היה השיחה המיוחדת על נשיא הדור הוא המשיח וכו' והרבי סימן ברחיפות לועד המסדר לעזוב את רשד"ב וולפא שביטא את שמחתו העצומה מהגילוי המיוחד
 
א. אתה מצטט את הריל"ג משמח"ת מ"ו כשהוא עצמו אומר על זה כמדומני וזה כמובן עירבוב של זכרון לקוי ודרכו בסיפורים (מורכב כנראה מי' שבט כ"ג, בראשית מ"ה (היה אז צמוד לשמח"ת, ג' ימי קדושה רצופים), נ"ח נ"ב). לא היה דבר כזה בשמח"ת מ"ו ואדרבה אז היה השיחה המיוחדת על נשיא הדור הוא המשיח וכו' והרבי סימן ברחיפות לועד המסדר לעזוב את רשד"ב וולפא שביטא את שמחתו העצומה מהגילוי המיוחד
 +
 
ב. המענה דאין כל חיוב כלל לא נכתב באד"ר נ"ב. כך מוכיחה צורת הכתי"ק ואין כיום אף בר סמכא אחד בנידון שיטעון אחרת (ואני לא מתכוון לדמגוגים כמ.ב. שהבנתם בכתי"ק של הרבי לפי שנים שואפת לאפס). יש גם השערה יותר מדוייקת על הרקע ושזה בקשר לסיפור ספציפי ממ"ג אך אכ"מ.
 
ב. המענה דאין כל חיוב כלל לא נכתב באד"ר נ"ב. כך מוכיחה צורת הכתי"ק ואין כיום אף בר סמכא אחד בנידון שיטעון אחרת (ואני לא מתכוון לדמגוגים כמ.ב. שהבנתם בכתי"ק של הרבי לפי שנים שואפת לאפס). יש גם השערה יותר מדוייקת על הרקע ושזה בקשר לסיפור ספציפי ממ"ג אך אכ"מ.
 +
 
ג. הרבי הריי"ץ לא דיבר על עצמו בשיחת י"ב תמוז תש"ט כשדיבר על חיים נצחיים וזו הטעיית ציבור לשמה. הוא דיבר על המושג בכלל ובקשר לזכרונות של חסידם וכו' עיין שם. הרבי מדייק בדבריו שמכאן הבהיר לגבי המצב אחרי י' שבט ובזה גופא מסביר הרבי שהכוונה לחיים רוחנ--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 03:48, ט' באדר א', ה'תשפ"ב 03:48, 10 בפברואר 2022 (UTC)יים אך אי"ז שהוא אמר על עצמו בפירוש עניין של חיים נצחיים והרבי מפרשו כחיים רוחניים וק"ל
 
ג. הרבי הריי"ץ לא דיבר על עצמו בשיחת י"ב תמוז תש"ט כשדיבר על חיים נצחיים וזו הטעיית ציבור לשמה. הוא דיבר על המושג בכלל ובקשר לזכרונות של חסידם וכו' עיין שם. הרבי מדייק בדבריו שמכאן הבהיר לגבי המצב אחרי י' שבט ובזה גופא מסביר הרבי שהכוונה לחיים רוחנ--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 03:48, ט' באדר א', ה'תשפ"ב 03:48, 10 בפברואר 2022 (UTC)יים אך אי"ז שהוא אמר על עצמו בפירוש עניין של חיים נצחיים והרבי מפרשו כחיים רוחניים וק"ל

גרסה מ־06:48, 10 בפברואר 2022

ההודעה האחרונה בדף השיחה של מנחם ספרא התקבלה מהמשתמש חייל של המלך בתאריך ט' באדר א' ה'תשפ"ב.

ברוך בואך לחב"דפדיה!

שלום מנחם ספרא, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט

חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.

  • בראש ובראשונה, מטרת האנציקלופדיה הינה הפצת תורת חסידות חב"ד, כידוע מענה מלך המשיח להבעל שם טוב כי התגלותו תהיה על ידי הפצת מעיינות החסידות חוצה. בנוסף לזאת, באנציקלופדיה מידע על כל נושא ומושג הקשור לחסידות וחסידים.
  • לתשומת לבך: אין להכניס חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. הדבר תקף גם לגבי תוכן כתוב וגם לגבי תמונות - אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
  • תקוותנו כי החומר הרב בחב"דפדיה יהיה לך לתועלת, ותרומותיך יהיו השתתפות בזכות להגדיל ולהרחיב את האנציקלופדיה לנחת כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח.
  • בחב"דפדיה נהוג לחתום בדפי השיחה בסיום כל תגובה. החתימה נעשית באמצעות הוספת ארבע טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון חתימהמעודכן.png (מופיע מעל חלונית העריכה). את חתימתך ניתן לעצב בדף ההעדפות האישיות.
  • בכל שאלה אפשר לפנות כאן, או בכתובת הדואר האלקטרוני: chabadpedia.a@gmail.com
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

בהצלחה!  •  בברכת משיח נאו  •  פדיונר  •  שיחה  •  י' באב ה'תשפ"א 16:13

תודה. מנחם ספרא - שיחה, 18:24, י' באב, ה'תשפ"א 18:24, 19 ביולי 2021 (UTC)

דף משתמש

דף המשתמש

תודה על תרומותיך לחב"דפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ו/או את תחומי העניין שלך.

תוכל גם להציג בו כמה מתיבות המשתמש של חב"דפדיה, לבחירתך מכאן או מכאן

בברכה, אליהו ב. - שיחה, 06:16, כ"ד בתשרי, ה'תשפ"ב

תודה על ההצעה, מעדיף לע"ע להשאר בלי דף משתמש. מנחם ספרא - שיחה, 06:33, כ"ד בתשרי, ה'תשפ"ב 06:33, 30 בספטמבר 2021 (UTC)

תודה רבה

תודה על עריכותיך הרבות. עלה והצלח.--Memke - שיחה, 14:41, כ"ד בתשרי, ה'תשפ"ב 14:41, 30 בספטמבר 2021 (UTC)

Yes check.jpg מצטרף , יישרמחיאת כף.pngכוח! ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 16:59 • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ב
תודה!, נותן חשק להמשיך בעריכה. מנחם ספרא - שיחה, 18:43, כ"ו בתשרי, ה'תשפ"ב 18:43, 2 באוקטובר 2021 (UTC)

אזהרה

{{אזהרה 1|צעירי אגודת חב"ד}}  •  בברכה, פדיונר  •  שיחה  •  כ"ח בתשרי ה'תשפ"ב 14:09

פדיונר - לא מבין על מה הדברים הבלתי נכונים הללו - בסה"כ שחזרתי את עריכתך - שהסרת את אהרונוב מכך שהוא יו"ר צעירי אגו"ח בארץ. אפילו ממתנגדיו - אין מי שיחלוק ע"כ. ובעיקר - שכך כתוב בערך שלו באתר. ולפי זה הלכתי. מתייג את חלוקת קונטרסים - שיבהיר. מנחם ספרא - שיחה, 15:02, כ"ח בתשרי, ה'תשפ"ב 15:02, 4 באוקטובר 2021 (UTC)
מנחם ספרא, לידיעתך, אף שאהרונוב משמש בתפקיד הזה - ככל הנראה יש בכך בעיה, כיון שדעת הרבי היא שאין אפשרות שאותו אדם ישמש הן בתפקיד יו"ר אגו"ח והן בתפקיד יו"ר צא"ח. קח לתשומת לבך.מכל מקום, יש צדק בדבריך...--Memke - שיחה, 15:06, כ"ח בתשרי, ה'תשפ"ב 15:06, 4 באוקטובר 2021 (UTC)
המינוי של אהרונוב אינו מקובל על כולם, כך שיש בעיה שיהיה יו"ר אגו"ח מאשר יו"ר צא"ח.. מנחם ספרא - שיחה, 15:09, כ"ח בתשרי, ה'תשפ"ב 15:09, 4 באוקטובר 2021 (UTC)
נראה שהוא התכוון ל{{חזרה על עריכה}}, חבל שלא שם את התבנית הנכונה. בכל אופן, כמו לאחר כל שיחזור, אפשר לכתוב בשיחה ואם תהיה הסכמה להחזיר, לא אמור להיות בעיה עם התוכן כך שכנראה תהיה הסכמה. ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 15:55 • כ"ח בתשרי ה'תשפ"ב
זהו, שלא חזרתי על עריכה כלל, ההפך, הוא חזר על העריכה שלו, אני בסה"כ הוספתי את מה שהוא שחזר - זה לא נקרא עריכה כלל. ולפי תבנית:חזרה על עריכה - הוא אמור לדון ע"מ לשחזר, שכן הוא חפץ להוריד את התואר למרות שבאתר ככה כתוב - ואין שום חולק ע"כ. מנחם ספרא - שיחה, 16:02, כ"ח בתשרי, ה'תשפ"ב 16:02, 4 באוקטובר 2021 (UTC)
יש 'גירסא יציבה' שהיא ללא התוספת שנכתבה ע"י אנונימי, תוספות שעדיין לא נחשבים כגירסא יציבא ניתן לשחזר אותם. גם אם חוזרים על עריכה ומחזירים אותם. ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 17:08 • כ"ח בתשרי ה'תשפ"ב
נו נו, עכ"פ תסכים עמי שהודעה כזו לא אמורה להפנות אליי, שכן לא אני בצעתי מלחמת עריכה, אלא פדיונר והאנונימי. חבל שמגבים צורה כזו. מנחם ספרא - שיחה, 17:18, כ"ח בתשרי, ה'תשפ"ב 17:18, 4 באוקטובר 2021 (UTC)
מי ששינה את הגירסה היציבה זה האנונימי (ואין בזה בעיה) ומי ששיחזר את הגירסה היציבה זה אתה, בכל אופן זה ככל הנראה נעשה בתום לב אז הסרתי את האזהרה. בהצלחה בהמשך! ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 17:30 • כ"ח בתשרי ה'תשפ"ב
שאני יבין, מה שהאנונימי עשה זה בסדר ואני לא?!מנחם ספרא - שיחה, 17:38, כ"ח בתשרי, ה'תשפ"ב 17:38, 4 באוקטובר 2021 (UTC)
אכן, ולא משהו אישי נגדך, אין בעיה להוסיף תוכן (מה שהאנונימי עשה), יש בעייה לשחזר את השיחזור שלו (מה שאתה עשית) - ההבדל בין 'עריכה' ל'חזרה על עריכה'. ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 17:39 • כ"ח בתשרי ה'תשפ"ב
הייתי מצפה ממפעיל מערכת שילמד קצת לפני שיגיב. בתבנית 'חזרה על עריכה' (שאתה אמרת שראוי שישים לי) כתוב במפורש: "כפי ששמת לב, עריכה שביצעת שוחזרה על ידי אחד המשתמשים באתר ולמרות זאת חזרת וביצעת את אותה עריכה פעם נוספת.". אצלי לא היה כזו מעולם. צר לי שבחרת להתנהג באופן זה, במקום לדפדף קצת בהיסטוריה של הערך ולראות. מיותר לציין שהתנהגות כזו רק פוגעת בכך שאי פעם יתרמו לאתר כזה. במקום להתנצל על האשמות שווא - בוחרים להאשים, בושה. שיהיה לכם בהצלחה. מנחם ספרא - שיחה, 17:43, כ"ח בתשרי, ה'תשפ"ב 17:43, 4 באוקטובר 2021 (UTC)
להתראות, ספרא. הספקת קצת לתרום לאתר החשוב הזה.
היה שלום.--Memke - שיחה, 18:06, כ"ח בתשרי, ה'תשפ"ב 18:06, 4 באוקטובר 2021 (UTC)
בסופו של דבר אפשר לחשוב על ההיגיון שבדבר, שכלל זה דואג שלא יהיה מצב של מלחמה על ערך (בין של משתמש אחד ובין כמה משתמשים). אולי באמת יש לייבא את הדף הזה תוך התאמתו לאתר כדי שיהיה בנמצא הסבר מורחב וברור. ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 00:48 • כ"ט בתשרי ה'תשפ"ב
מסתבר שאני אנרכיסט בטבע שלי ולא יעזור כלום... במקרה הזה אני מסכים עם הרב ספרא. כמו שהוא כתב, צריך להפעיל הגיון. אם משתמש קיים מבצע עריכה הגיונית, הוא גובר על עריכה אנונימית ואקראית. הכללים של ויקיפדיה לא קדושים, ובסגנון הרבי שליט"א: "אין חיוב כלל" לשמור על כללי חב"דפדיה, "אך מצווה מן התורה ואהבת לרעך כמוך"... קריצה.jpg להתראות - שיחה, 05:52, כ"ט בתשרי, ה'תשפ"ב 05:52, 5 באוקטובר 2021 (UTC)
חבל שאתה פשוט לא מוכן להודות שטעית. גם לפי חוקי ויקיפדיה, אין כאן שום מלחמת עריכה (לפחות לא מצדי), ובוודאי ובוודאי שלא מגיעה לי הודעה מאיימת שכזו. מלחמת עריכה כפי שכתוב - רק אם כאשר המשתמש חזר על עריכה שלו. מנחם ספרא - שיחה, 09:08, כ"ט בתשרי, ה'תשפ"ב 09:08, 5 באוקטובר 2021 (UTC)
Like.png --Memke - שיחה, 13:52, כ"ט בתשרי, ה'תשפ"ב 13:52, 5 באוקטובר 2021 (UTC)

ברכות

אני הקטן רוצה לברך אותך בשם כלל משתמשי חב"דפדיה על-כך שאתה זכית להיות ממייסדי המיזם החדש מיזם:מלחמתה של תורה שיגרום ליצירת ערכים חדשים כמו שבקשת בדף המשתמש שלך - עם בסיסים ומקורות, ועל כך נתונה לך ברכתי המלבבת. 👍שכויח! ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  הדרך הישרה להבאת הגאולה! 09:56, 22 באוקטובר 2021 (UTC)

אם אפשר גם תעודה ממוסגרת, יהי' לי לעונג. מנחם ספרא - שיחה, 18:49, י"א בשבט, ה'תשפ"ב 18:49, 13 בינואר 2022 (UTC)

חזרה על עריכה

Italian traffic signs - circolazione rotatoria.svg.png
כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף יהודה לייב גרונר שוחזרה על ידי אחד המשתמשים באתר ולמרות זאת חזרת וביצעת את אותה עריכה פעם נוספת.

חזרה על עריכות ששוחזרו ללא דיון בדף שיחה אינה מקובלת בחב"דפדיה.

  • אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך. ניתן גם להפנות לדיון מלוח המודעות, לקבלת חוות דעת נוספת.
  • אם ערך שכתבת נמחק ולדעתך יש לו מקום בחב"דפדיה, ניתן לברר זאת עם מפעיל המערכת שמחק אותו.

תודה,

מה שעשית מהווה הפרה של הכללים בחב"דפדיה. מחקתי, ואם אתה רוצה לשחזר אתה צריך לפתוח דיון שאורכו כ-שבוע ימים. ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  חב"דפדים פעילים מחרסנים את הפילים 20:19, 13 בינואר 2022 (UTC)

צר לי שמשתמשים בכלל זה להסיר כל עובדה שאפשר להוסיף לערך (גם ע"פ הכללים של חב"דפדי') אך אשלים עם מציאות זו. עכ"פ - פתחתי דיון כדבריך. --מנחם ספרא - שיחה, 17:43, י"ג בשבט, ה'תשפ"ב 17:43, 15 בינואר 2022 (UTC)

ביקורת על הציטוטים והעמדות המוטעות שאתה מציג בדף המשתמש

א. אתה מצטט את הריל"ג משמח"ת מ"ו כשהוא עצמו אומר על זה כמדומני וזה כמובן עירבוב של זכרון לקוי ודרכו בסיפורים (מורכב כנראה מי' שבט כ"ג, בראשית מ"ה (היה אז צמוד לשמח"ת, ג' ימי קדושה רצופים), נ"ח נ"ב). לא היה דבר כזה בשמח"ת מ"ו ואדרבה אז היה השיחה המיוחדת על נשיא הדור הוא המשיח וכו' והרבי סימן ברחיפות לועד המסדר לעזוב את רשד"ב וולפא שביטא את שמחתו העצומה מהגילוי המיוחד

ב. המענה דאין כל חיוב כלל לא נכתב באד"ר נ"ב. כך מוכיחה צורת הכתי"ק ואין כיום אף בר סמכא אחד בנידון שיטעון אחרת (ואני לא מתכוון לדמגוגים כמ.ב. שהבנתם בכתי"ק של הרבי לפי שנים שואפת לאפס). יש גם השערה יותר מדוייקת על הרקע ושזה בקשר לסיפור ספציפי ממ"ג אך אכ"מ.

ג. הרבי הריי"ץ לא דיבר על עצמו בשיחת י"ב תמוז תש"ט כשדיבר על חיים נצחיים וזו הטעיית ציבור לשמה. הוא דיבר על המושג בכלל ובקשר לזכרונות של חסידם וכו' עיין שם. הרבי מדייק בדבריו שמכאן הבהיר לגבי המצב אחרי י' שבט ובזה גופא מסביר הרבי שהכוונה לחיים רוחנ--חייל של המלך - שיחה, 03:48, ט' באדר א', ה'תשפ"ב 03:48, 10 בפברואר 2022 (UTC)יים אך אי"ז שהוא אמר על עצמו בפירוש עניין של חיים נצחיים והרבי מפרשו כחיים רוחניים וק"ל