שיחת משתמש:הנחה: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(ארכוב)
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
 
{{תיבת ארכיון|[[שיחת משתמש:הנחה/ארכיון 1]]}}
== מקווה שזה יעזור ==
== מקווה שזה יעזור ==
עניתי לך בדף השיחה שלי ואני רואה שכבר שבועיים אתה לא עונה. חשבתי שאתה לא הספקת להיכנס ל[[חב"דפדיה]], (למרות שזה תמוה כי אני יודע שאתה משתמש פעיל) אבל אני רואה בתרומות משתמש שלך שהיית ועוד איך היית.  
עניתי לך בדף השיחה שלי ואני רואה שכבר שבועיים אתה לא עונה. חשבתי שאתה לא הספקת להיכנס ל[[חב"דפדיה]], (למרות שזה תמוה כי אני יודע שאתה משתמש פעיל) אבל אני רואה בתרומות משתמש שלך שהיית ועוד איך היית.  

גרסה מ־18:08, 17 ביולי 2017

מקווה שזה יעזור

עניתי לך בדף השיחה שלי ואני רואה שכבר שבועיים אתה לא עונה. חשבתי שאתה לא הספקת להיכנס לחב"דפדיה, (למרות שזה תמוה כי אני יודע שאתה משתמש פעיל) אבל אני רואה בתרומות משתמש שלך שהיית ועוד איך היית. אתה כתבת לי דברים מחפירים חסרי טעם, ואם אתה בכל זאת לא ראית שעניתי לך (למרות שמן הסתם אצית לדעת את תגובתי, ולמרות שזה הופיע ברשימת מעקב שלך,ולמרות שהתכתבת אתי גם בשיחה של 5778, וכנ"ל גם בשיחת מכת דם, ולמרות הכל אני דן אותך לכף זכות.) אז אתה מוזמן לראות, (ואולי תלמד מתגובתי לדון קצת לכף זכות). נ.ב. בהתחלה חשבתי לכתוב לך שאני כועס עליך, אבל אני מבין שזה לא יעזור... רון - בואו נדבר על זה, --יחי המלך 23:08, 13 ביולי 2017 (UTC).

איני מכירך, אולם לפי ההיסטוריה הקצרה שלנו פשוט חששני שכל מילה שאכתוב תצא פגוע, כך שאין דבר יותר טוב משתיקה במקרים כאלו. (אף אחד כאן אינו פוגע יש דיונים של ילדים מתבגרים שלא חוששים להביע עמדותיהם בצורה ברורה ותקיפה) ובפרט שראיתי - עם כל הצער והחשש לפגיעה שאתה לבד אשם בכך - שאינך קורא כראוי דפי שיחה כפי שמוכח בתגובתך ההזויה כלפי להתראות בדיון של 5778, ובפרט שבתקופה זו איני מוצא זמן לערוך אפילו ערכים תוכניים שאוהב אני לערוך ודאי לא להגיב על תגובות על טענות שאינן נקראות... המשך עבודה פורייה, פחות דיונים.. (מבחינת תגובתך הראשונה בשיחת משתמש הנ"ל לא היה נראה כלל שהנך מרגיש זר, תקפת בלי שקראת אפי' את ההיסטוריה של אותו משתמש, אז תמשיך ואל תתרגש מכל משתמש אחר שכן פעיל...) לא הבנתי על מה בדיוק יכוונו דבריך ברשימת מעקב, איזה דף?--הנחה - שיחה 08:36, 14 ביולי 2017 (UTC)
נראה לי שצריך להזכיר את הדף משתמש: קרייזי אבאוט משיח/פיל בחנות חרסינה...
יש משתמשים שעד שהם מיישרים קו בהתנהלות באתר זה לוקח זמן. משתמש 5778 חפר רבות, אבל הוויכוחים איתו אינם מומלצים; לעורר שוב פעם, זו החכמה הגדולה ביותר! ובקיצור: מה? לעשות! • כתית למאורבית הבד 12:56, כ' בתמוז, ה'תשע"ז (14 ביולי למניינם), ימות המשיח
כתית למאור אם הבנתי נכון תגובתך מכוונת לרון.
עכ"פ תן לי לחלוק על הגדרתך, בעיני משתמש 5778 לא "חפר"! האתר הזה הוא ציבורי, זכותו של כל אחד להביע עמודתיו, והוא עשה אותה בצורה הישרה ביותר, הביע אותה בצורה עניינית ואובייקטיבית ידע היטב את ההגדרות ויסודות האתר, ענה על הטענות, ותמיד דאג להחזיר את הדיון לנקודה, ולא נסחף אחרי הסטיות. הוא לא היטה את הדיון לאף אחד באופן אישי (מלבד במקרה שההוא עירב את עצמו..).
לעומת זאת, דווקא חברינו כאן לא הגיבו כראוי (כפי שכבר כתבו בעבר שיע.ק ועוד), ומפני אידאולוגיות אישיות לא חלקו כבוד לדעה אחרת שאיתה כפי שהתברר אחרי הויכוחים - עכ"פ לחלקם - לא הייתה יכולת להתמודד...
(לאחרונה משהו כתב שהוא הלך להרוס במקום אחר.. (סליחה על ההשוואה, להבדיל אלף וכו' וכו' אבל כל מה שהנאצים היו צריכים זה להציג את היהודי כגזע נמוך ומזיק, ברגע שזה טפטף למוח הצעירים הכל פתוח, אפשר לכלותם וכו'. כמו"כ להבדיל וכו' רק צריך להציג אותו כמזיק והורס, ומכאן ואילך הכל תקין, כבר לא צריך להגיב לו, וכבר אין לו דעה והוא הוא זה ש"חופר" ואינו מתנהג כראוי...
בקיצור, אפשר להשתמש בהשאלה במילים המפורסמות: "שמים חושך לאור ואור לחושך))
(כמובן כל הנ"ל לא שייך לדעותיי האישיות, כפי שכולם כאן כבר יודעים איני נמנה על המשיחסטים ומאידך איני נמנה גם על כת הלוחמים. אני נהנה לנצל את האתר כדי להכיר חברים פקחים ונבונים שחלקם לא מהקבוצה והחברה הקרובה אלי, יש כאן כמה שהרשימו אותי למרות שיתכן שבנקודות מסויימות איננו מסכימים בתכלית, אבל כשהמצב הוא איש את רעהו חיים בלעו אנו מאבדים את כל הרעיון של האתר, ובכך מאבדים את היסודות לדיונים תקינים של מין המדבר....) --הנחה - שיחה 11:27, 16 ביולי 2017 (UTC)
הנחה מה מסובך? אני ירענן קצת את זכרונך: אתה כתבת לי שמחקתי ערך בפורטל גאומ"ש, שאני לא ראיתי שהחלפת, באותו זמן חיפשתי את המקור לציטוט הקודם שאמרת שזה ציטוט מציטוט, ואני שחזרתי כי זה היה נראה ציטוט אחר. כתבת לי למה אני מוחק שאסור למחוק וכו', הסברתי לך מה היה, כתבת לי אחרי שהסברתי ששחזור עריכה הוא מהדברים ה"פוגעים" ביותר, (מה פוגע? הסברתי לך מה קרה, ואתה שוב כתבת, אני חושב שכדאי שתקרא מה שאני כותב, ולא מה אתה רוצה לקרוא.) הסברתי לך שוב יפה ולא ענית. אתה כותב כאילו אני מתדיין אתה שאלת אותי שאלה ולמרות שקשה להסביר ל"תלמיד מתקשה" (אל תעלב מי שמכיר אותי יודע שזה הגדרה מאוד מורחבת תרתי משמע...) עניתי לך, אני מבין שאתה מעדיף שאני לא יענה לך!? (או שתגיד שגם זה "פוגע", על זה נאמר: "אוי לי מיוצרי ואוי לי מיצרי".) נ.ב. אפרופו פוגע אתה לא חושב שזה לא יפה להתעלם מתגובות? ועוד לכתוב שאני לא בסדר? זה מגוחך. בהצלחה וכל טוב, (להבא אני יחפש חברים קצת פחות מתוסבכים).
כתית למאור קשה להתיישר עם קו עקום (או עם כאלה שמעקמים אותו) (אולי לך קל יותר מסיבות מסוימות מאוד) אם אתה נוהג אתה תבין את זה. ובכלל יש מקום שמקבלים תואר לקביעת קווי התנהלות ומי שלא בתוכם? כי אם כן תכתוב לי מה המקום, כדי שאומר להם שהם תעו בבחירת השופט (אני מקווה שקראת את הדף הזה טוב מאוד כולל הערות...).בהצלחה, המשך לעבוד ומידי פעם לבקר בדפי שיחה ולכתוב בהם כמה שורות לא קשורות (מקווה שאתה לא מהנפגעים כי אם כן אני לוקח את זה חזרה. שמתי לב שזה תחביבך אז תמשיך כך אולי תקבל גם על זה תואר.). רון - בואו נדבר על זה, --יחי המלך 12:39, 16 ביולי 2017 (UTC).
להרב הנחה שליט"א, לא באתי לקבוע אם הוא (5778) נהג כמנהג האתר, אלא שהוא ידע שאין דעת רוב המשתמשים כמותו, ולכך הוא גרם לויכוחים וכיו"ב, ושנית, לא באתי להביע דעה בויכוח זה, אלא לומר שאחרי שבדף שיחתו נערמו כ"כ הרבה ויכוחים, מה טעם לעורר בויכוח חדש, אם לבינתיים הוא כלל לא פעיל.
ולהרב רון שליט"א, לא נפגעתי מדבריך כלל וכלל, אני תורם כמיטב יכולתי, ולעיתים אני מדפדף גם בדפי שיחה, ומשתדל להגיב רק כאשר נראה לי שתצא מזה תועלת. כאשר כתבתי שיש מושג של ישור קו, התכוונתי שיש סגנון התנהלות מסוים שקיים, ואצלך (בלי לפגוע) הכתיבה נראית קצת מגושמת ומסורבלת, (דוגמא לכך היא צורת ההתנסחות שלך בתחילת פסקה זו). אך מכיוון שאני מזהה אצלך את מידת החתירה לאמת, חשבתי שהכתיבה אליך תועיל במשהו..
בהצלחה לכולנו • כתית למאורבית הבד 18:35, כ"ב בתמוז, ה'תשע"ז (16 ביולי למניינם), ימות המשיח
רון, משום מה יש לי תחושה (מקווה שהיא מוטעית) שאתה ממהר להיפגע ואוהב לדון בפרוטרוט בדרכי ההתנהלות של משתמשים שונים כלפיך, מה היו מניעיהם המודעים והלא-מודעים בכל היתקלות כלפיך, וכו' וכו'... זה קצת מיותר. אם מישהו עשה דבר שאינו מוצא חן בעיניך - תסביר לו למה לדעתך העריכה היא טעות, ולא למה העורך לא בסדר. תכניס לעצמך לראש שכולם פה במטרה להפיץ את המעיינות, ולא מחפשים מריבות, וגם אם קורה שיש חילוקי דעות - זה טבעי, ואפשר לדון לגופו של עניין ולא לגופו של אדם.
ולא אמנע מלהעיר בנוגע לנושאי "אנטים-משיחיסטים" - ממש מעצבן שהם עולים פה לאחרונה יותר מידי. זה פשוט לא המקום!!! כאן אנציקלופדיה (משיחיסטית אמנם), אבל לא פורום דיונים. יש כאן מקום לכולם, אבל לא כדי לדון, אלא כדי לעבוד. דהיינו: ההזדהות המשיחיסטית שלך מתחממת בקרבך? אתה יכול להפנות את משאביך לשיפור הערך חח"ל צפת; ההשתייכות האנטית בוערת בתוכך? אתה מוזמן להרחיב את הערך הדליל גן ישראל ארץ הקודש. ובין לבין אל תנח ידיך מהערכים האחרים...
אבל אלו שחשקה נפשם בוויכוחים סוערים, מתבקשים לחפש מקום אחר... -- בברכת "יהפכו ימים אלו לששון ולשמחה", • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 04:02, כ"ג בתמוז ה'תשע"ז

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── ודא"ג, הדיון המתארך האחרון הוא הזדמנות להזכיר לרבינו הנחה לארכב את בית המדרש שבדף שיחתו; ולאחל לו, שימשיך להפיץ מעיינותיו חוצה, וירבו העולים לרגל לבית מדרש זה להגדיל תורה ולהאדירה. -- בברכת "יהפכו ימים אלו לששון ולשמחה", • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 04:06, כ"ג בתמוז ה'תשע"ז