שיחה:קבלת פני משיח צדקנו: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
(יצירת דף עם התוכן "לדעתי אמור להפנות לערך לחיות גאולה אם לא תהיה התנגדות אני מעביר.--~~~~") |
אין תקציר עריכה |
||
(6 גרסאות ביניים של 3 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 1: | שורה 1: | ||
לדעתי אמור להפנות לערך [[לחיות גאולה]] אם לא תהיה התנגדות אני מעביר.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 12:27, 28 בדצמבר 2015 (UTC) | לדעתי אמור להפנות לערך [[לחיות גאולה]] אם לא תהיה התנגדות אני מעביר.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 12:27, 28 בדצמבר 2015 (UTC) | ||
:'להתראות' חבל שהנך מבטל ללא שאתה מגיב על כך. לידיעתך הרבי חידש את העניין של לקבל פני משיח צדקנו בפרשת וירא ולא בחיי שרה - שבת כינוס השלוחים, והוא נאמר לגבי עבודת כל אחד. גם מבחינה הגיונית התוכן של לקבל פני משיח הוא לחיות גאולה - כמבואר בשיחות - ולא השליחות היחידה, ההיפך התוכן של השליחות היחידה הוא 'לקבל' שתכנו הוא לחיות גאולה עם כל המשתמע מכך.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 15:20, 29 בדצמבר 2015 (UTC) | |||
:: להעיר מהיום יום של ט"ו טבת. ועפ"ז, לאו דווקא... • [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחתו משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 16:22, 29 בדצמבר 2015 (UTC) | |||
:::מה לאו דווקא? (דא"ג שם לא מדובר על עבודה זו שהרי הלשון שם הוא "'''והכן''' עצמך לקבל פני משיח צדקנו" בעוד הרבי דיבר על עבודה שהיא עצמה קבלת פני משיח).--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 17:55, 29 בדצמבר 2015 (UTC) | |||
::::נקודת הדברים היא, שיש לדייק מחילוקי הלשונות, ותמצא טוב.. • [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 22:11, 29 בדצמבר 2015 (UTC) | |||
:::::עדיין לא קיבלתי תשובה ברורה לטענתי.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 15:00, 30 בדצמבר 2015 (UTC) | |||
בפשטות, התוכן של קבלת פני משיח הוא גם לחיות גאולה וגם השליחות היחידה. ולכן אם שני הערכים האלו נשארים במתכונתם, ודאי שה'''מילים''' קבלת פני משיח צריכים להפנות לערך שבו יותר אנשים יחפשו אותם - ומסתבר שרוב האנשים שיחפשו קבלת פני משיח יתכוונו להשליחות היחידה ולא ללחיות גאולה. גם אם התוכן הוא לחיות גאולה. [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 00:28, 31 בדצמבר 2015 (UTC) | |||
:ה'תוכן' של העבודה '''כיצד''' מקבלים פני משיח שנוי בפרשנויות שונות בקרב המשפיעים ואין דעותיהם שוות. אמנם על '''הגדרת''' קבלת פני משיח צדקנו כ'השליחות היחידה' אין חולק ולא ראיתי מי שיפרש אחרת בשיחה (ולא הבנתי מדוע העובדה שעבודה זו מוזכרת כבר בוירא מכריחה שהיא לא שייכת לשלוחים ועבודת השליחות??). אפשר להוסיף הפני' מ'העבודה היחידה' וכיו"ב אבל אין להפריד בין קבלת פני משיח לשליחות היחידה. בפרט שבשיחה זו גופא הרבי מגדיר את כל אחד ואחד מאנשי הדור כשליח '''ושלכן''' עבודה זו שייכת לכאו"א (דהיינו לא רק לקבל בעצמו פני משיח אלא להכין את העולם כולו וכו') -- [[משתמש:ד. שטרן|דָּרַךְ כּוֹכָב]] • [[שיחת משתמש:ד. שטרן|שיחה]] • י"ט בטבת ה'תשע"ו, 05:11 • '''<span style="color: indigo">יחי המלך המשיח!</span>''' |
גרסה אחרונה מ־07:11, 31 בדצמבר 2015
לדעתי אמור להפנות לערך לחיות גאולה אם לא תהיה התנגדות אני מעביר.--הנחה - שיחה 12:27, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
- 'להתראות' חבל שהנך מבטל ללא שאתה מגיב על כך. לידיעתך הרבי חידש את העניין של לקבל פני משיח צדקנו בפרשת וירא ולא בחיי שרה - שבת כינוס השלוחים, והוא נאמר לגבי עבודת כל אחד. גם מבחינה הגיונית התוכן של לקבל פני משיח הוא לחיות גאולה - כמבואר בשיחות - ולא השליחות היחידה, ההיפך התוכן של השליחות היחידה הוא 'לקבל' שתכנו הוא לחיות גאולה עם כל המשתמע מכך.--הנחה - שיחה 15:20, 29 בדצמבר 2015 (UTC)
- להעיר מהיום יום של ט"ו טבת. ועפ"ז, לאו דווקא... • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 16:22, 29 בדצמבר 2015 (UTC)
- נקודת הדברים היא, שיש לדייק מחילוקי הלשונות, ותמצא טוב.. • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 22:11, 29 בדצמבר 2015 (UTC)
בפשטות, התוכן של קבלת פני משיח הוא גם לחיות גאולה וגם השליחות היחידה. ולכן אם שני הערכים האלו נשארים במתכונתם, ודאי שהמילים קבלת פני משיח צריכים להפנות לערך שבו יותר אנשים יחפשו אותם - ומסתבר שרוב האנשים שיחפשו קבלת פני משיח יתכוונו להשליחות היחידה ולא ללחיות גאולה. גם אם התוכן הוא לחיות גאולה. קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 00:28, 31 בדצמבר 2015 (UTC)
- ה'תוכן' של העבודה כיצד מקבלים פני משיח שנוי בפרשנויות שונות בקרב המשפיעים ואין דעותיהם שוות. אמנם על הגדרת קבלת פני משיח צדקנו כ'השליחות היחידה' אין חולק ולא ראיתי מי שיפרש אחרת בשיחה (ולא הבנתי מדוע העובדה שעבודה זו מוזכרת כבר בוירא מכריחה שהיא לא שייכת לשלוחים ועבודת השליחות??). אפשר להוסיף הפני' מ'העבודה היחידה' וכיו"ב אבל אין להפריד בין קבלת פני משיח לשליחות היחידה. בפרט שבשיחה זו גופא הרבי מגדיר את כל אחד ואחד מאנשי הדור כשליח ושלכן עבודה זו שייכת לכאו"א (דהיינו לא רק לקבל בעצמו פני משיח אלא להכין את העולם כולו וכו') -- דָּרַךְ כּוֹכָב • שיחה • י"ט בטבת ה'תשע"ו, 05:11 • יחי המלך המשיח!