תשע"ו: הבדלים בין גרסאות בדף
כתית למאור (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
(במשך כל הדורות כתבו בעז"ה החידוש הוא שאנו 'בטוחים' באמונה זו...) |
||
שורה 12: | שורה 12: | ||
==אירועים== | ==אירועים== | ||
* בשנה זו | ** בשנה זו בוטחים אנו שיבוא ה[[מלך המשיח]] בהתגלותו של [[הרבי]] מ[[ליובאוויטש]] לעין כל ב[[הגאולה האמיתית והשלימה|גאולה]] האמתית והשלימה תיכף ו[[מי"ד]] [[ממ"ש]].{{הערה|ראה [[שיחה:תשע"ה]].}} | ||
{{הערות שוליים}} | {{הערות שוליים}} | ||
{{תנש"א משיח}} | {{תנש"א משיח}} | ||
{{תנש"א}} | {{תנש"א}} |
גרסה מ־13:20, 11 באוקטובר 2015
תשע"ו היא שנת החמשת אלפים שבע מאות שבעים ושש לבריאת העולם (כחשבון התיבות "ביאת המשיח"). שנה זו הינה שנת הקהל.
קביעות שנה זו היא בש"ז, דהיינו, שראש השנה חל ביום שני, חודשים חשוון וכסלו הינם מלאים וחג הפסח חל בשבת. שנה זו היא גם שנה מעוברת. על קביעות שנה זו התבטא הרבי בשנת תשנ"ב: כי היא שנה תמימה בכל האופנים - יש בה הכי הרבה ימים - 385 יום, וכן שספירת העומר מתחילה ביום ראשון, ומסתיימת בשבת קודש.
שנה זו היא גם השנה המסיימת\מתחילה את מחזור העיבור בן 19 השנה של לוח השנה העברי המתוקן[1].
ציוני דרך
- בשנה זו יציינו 70 שנה לאו"ם - בי"א בחשוון, 24 באוקטובר 2015 למניינם (ב-י"ז בחשוון לפי הלוח העברי, שאז זה יצא 24 באוקטובר 1945).
אירועים
הערות שוליים
- ↑ כפי שהיה בשנת תשל"ח, אז ביאר הרבי את משמעות הדבר.
- ↑ ראה שיחה:תשע"ה.
ימי חב"ד משנת תנש"א (1991) |
---|
תנש"א | תשנ"ב | תשנ"ג | תשנ"ד | תשנ"ה | תשנ"ו | תשנ"ז | תשנ"ח | תשנ"ט | תש"ס | תשס"א | תשס"ב | תשס"ג | תשס"ד | תשס"ה | תשס"ו | תשס"ז | תשס"ח | תשס"ט | תש"ע | תשע"א | תשע"ב | תשע"ג | תשע"ד | תשע"ה | תשע"ו | תשע"ז | תשע"ח | תשע"ט | תש"פ | תשפ"א | תשפ"ב | תשפ"ג | תשפ"ד |