המטה העולמי להבאת המשיח: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
שורה 29: שורה 29:
בסיום האסיפה, ובהמשך לנאומיהם של הרב [[גרשון מענדל גרליק]]{{הערה|[https://drive.google.com/file/d/1eO2IhKP3Sue-GcP6poZfXfHZs2tEFfeV/view?usp=sharing נאומו של הרב גרליק בתכנית 'ואביטה נפלאות' לחודש אייר תשפ"ב] (דקה 25:12 ואילך)}} והרב [[דוד נחשון]] שעסקו בנושא הצורך בקבלת מלכותו של הרבי כמלך המשיח והתחימה על כך, עמדו שניהם והחתימו כ-250 ממשתתפי האסיפה על כתב קבלת המלכות של הרבי כמלך המשיח בנוסח {{ציטוטון|כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח. כל הנאספים כאן מקבלים עליהם מלכותו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח, לפעול במסירות נפש בכל רצונו וכל מה שידרש מאיתנו ומתוך שמחה וטוב לבב}}.
בסיום האסיפה, ובהמשך לנאומיהם של הרב [[גרשון מענדל גרליק]]{{הערה|[https://drive.google.com/file/d/1eO2IhKP3Sue-GcP6poZfXfHZs2tEFfeV/view?usp=sharing נאומו של הרב גרליק בתכנית 'ואביטה נפלאות' לחודש אייר תשפ"ב] (דקה 25:12 ואילך)}} והרב [[דוד נחשון]] שעסקו בנושא הצורך בקבלת מלכותו של הרבי כמלך המשיח והתחימה על כך, עמדו שניהם והחתימו כ-250 ממשתתפי האסיפה על כתב קבלת המלכות של הרבי כמלך המשיח בנוסח {{ציטוטון|כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח. כל הנאספים כאן מקבלים עליהם מלכותו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח, לפעול במסירות נפש בכל רצונו וכל מה שידרש מאיתנו ומתוך שמחה וטוב לבב}}.


למחרת, [[ה' אייר]], ענה הרבי על דו"ח מהאסיפה ב-770 בצירוף חוברת המפתח: {{ציטוטון|החוברת המכתב הדו"ח והפ"נ נתקבלו [[אזכיר על הציון]]}}. כמו כן מסר הרבי באותו יום את המענה הכללי פרטי של אותה תקופה כמענה על החתימות קבלת המלכות שנאספו בסיום הכנס בהמשך לנאומיהם של הרב גרליק והרב נחשון במהלכו {{ציטוטון|נתקבל ותשואות חן ותהא פעולה נמשכת ובהוספה והזמן גרמא, כנתינת כח דחז"ל וברכתם דכל המוסיף מוסיפין לו, ובמיוחד ברכתו דהקב"ה שתוספתו מרובה כו'. והזמן גרמא שבאים מחודש ניסן '''והשפעתו''' ונכנסים לחודש אייר (ראשי תיבות האבות ורחל - רגל הד') כמפורש בכמה מקומות. בשנת '''ה'''(י') '''ת'''(הא) '''א'''(ראנו) '''נ'''(פלאות) אזכיר על הציון}}{{הערה|[[תשורה]] נחשון [[תש"פ]], עמ' 33.}}.
למחרת, [[ה' אייר]], ענה הרבי על דו"ח מהאסיפה ב-770 בצירוף חוברת המפתח: {{ציטוטון|החוברת המכתב הדו"ח והפ"נ נתקבלו [[אזכיר על הציון]]}}.  
 
כמו כן מסר הרבי באותו יום את המענה הכללי פרטי של אותה תקופה כמענה על החתימות קבלת המלכות שנאספו בסיום הכנס בהמשך לנאומיהם של הרב גרליק והרב נחשון במהלכו {{ציטוטון|נתקבל ותשואות חן ותהא פעולה נמשכת ובהוספה והזמן גרמא, כנתינת כח דחז"ל וברכתם דכל המוסיף מוסיפין לו, ובמיוחד ברכתו דהקב"ה שתוספתו מרובה כו'. והזמן גרמא שבאים מחודש ניסן '''והשפעתו''' ונכנסים לחודש אייר (ראשי תיבות האבות ורחל - רגל הד') כמפורש בכמה מקומות. בשנת '''ה'''(י') '''ת'''(הא) '''א'''(ראנו) '''נ'''(פלאות) אזכיר על הציון}}{{הערה|[[תשורה]] נחשון [[תש"פ]], עמ' 33.}}.


ב[[ח' אייר]] העביר הרב [[דוד נחשון]] חתימות נוספות על כתב קבלת המלכות יחד עם מכתב בו פורט שהוחלט באסיפה עם עסקנים להמשיך עם ההחתמות. על כך ענה הרבי {{ציטוטון|אזכיר על הציון ויבשר טוב}}{{הערה|[[תשורה]] נחשון [[תש"פ]], עמ' 40.}}.
ב[[ח' אייר]] העביר הרב [[דוד נחשון]] חתימות נוספות על כתב קבלת המלכות יחד עם מכתב בו פורט שהוחלט באסיפה עם עסקנים להמשיך עם ההחתמות. על כך ענה הרבי {{ציטוטון|אזכיר על הציון ויבשר טוב}}{{הערה|[[תשורה]] נחשון [[תש"פ]], עמ' 40.}}.
משתמש אלמוני

תפריט ניווט