בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
←‏פסקי בית הדין: מצטער, לא מצאתי במכתב זה התייחסות לנושא. אגו"ח זה אחריות כללית יותר מאחריות על בתי חב"ד ספציפיים - ששייך לצא"ח
(←‏פסקי בית הדין: מצטער, לא מצאתי במכתב זה התייחסות לנושא. אגו"ח זה אחריות כללית יותר מאחריות על בתי חב"ד ספציפיים - ששייך לצא"ח)
שורה 123: שורה 123:
==פסקי בית הדין==
==פסקי בית הדין==
===פעילות חב"ד באה"ק===
===פעילות חב"ד באה"ק===
ב[[א' באייר|ראש חודש אייר]] [[תשמ"ט]], פרסם בית הדין מכתב, כי כל הפעילות של מוסדות ובתי חב"ד בישראל חייבים להיות מעוגנים וכפופים למרותה של [[צעירי אגודת חב"ד בישראל|צעירי אגודת חב"ד]]. עם זאת הרבי בעצמו הורה שהגוף הסמכותי של חב"ד בישראל הוא [[אגודת חסידי חב"ד בארץ הקודש]], וש[[צעירי אגודת חב"ד]] יהיו כפופים לאגו"ח{{הערה|ראה אגרת קודש מיום כ"ד סיון תשי"א ששלח הרבי לאגו"ח.}}, ורבים מחב"ד הביאו תמיהה על פסק זה של הבית דין{{מקור}}.
ב[[א' באייר|ראש חודש אייר]] [[תשמ"ט]], פרסם בית הדין מכתב, כי כל הפעילות של מוסדות ובתי חב"ד בישראל חייבים להיות מעוגנים וכפופים למרותה של [[צעירי אגודת חב"ד בישראל|צעירי אגודת חב"ד]]. בית הדין תקנון בן 40 עמודים{{הערה|1=[https://tablet.otzar.org/book/book.php?book=140967&pagenum התקנון ההלכתי שפירסם צא"ח]}} בשם "תקנון הלכתי לבתי חב"ד ומוסדות לפעילות בארץ-הקודש תבנה ותכונן במהרה בימינו אמן". בתקנון 7 פרקים הדנים בפתיחת מוסד: פעילות, ההנהלה, המנהל, עובדים, ניהול כללי, ניהול קופה ומלאי וגיוס כספים.
 
כמו כן פרסם בית הדין תקנון בן 40 עמודים{{הערה|1=[https://tablet.otzar.org/book/book.php?book=140967&pagenum התקנון ההלכתי שפירסם צא"ח]}} בשם "תקנון הלכתי לבתי חב"ד ומוסדות לפעילות בארץ-הקודש תבנה ותכונן במהרה בימינו אמן". בתקנון 7 פרקים הדנים בפתיחת מוסד: פעילות, ההנהלה, המנהל, עובדים, ניהול כללי, ניהול קופה ומלאי וגיוס כספים.


===הצבעה בבחירות===
===הצבעה בבחירות===

תפריט ניווט