דב מנחם דוברוסקין: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 7: שורה 7:
בעקבות כשרונותיו הברוכים, שותף לצוות ה[[חוזר|חוזרים]] וה[[הנחה|מניחים]] של [[שיחה|שיחותיו של הרבי]], בשנים [[תש"נ]]-[[תשנ"ב]].
בעקבות כשרונותיו הברוכים, שותף לצוות ה[[חוזר|חוזרים]] וה[[הנחה|מניחים]] של [[שיחה|שיחותיו של הרבי]], בשנים [[תש"נ]]-[[תשנ"ב]].


בקיץ של שנת [[תשנ"א]] כאשר הרבי עורר על החשיבות ב[[הדרך הישרה - לימוד ענייני גאולה ומשיח|לימוד עניני גאולה ומשיח]], ערך דף מקורות בו ציין את שיחותיו של הרבי בעניני גאולה ומשיח שנדפסו בסדרת הספרים [[לקוטי שיחות]]{{הערה|1=דף זה היווה את הבסיס לעריכת הסדרה [[לקוטי שיחות בענייני גאולה ומשיח]] בהוצאת [[את"ה העולמי]].}}.  
בקיץ של שנת [[תשנ"א]] כאשר הרבי עורר על החובה המוטלת על כל יהודי להביא את הגאולה, , ערך דף מקורות בו ציין את שיחותיו של הרבי בעניני גאולה ומשיח שנדפסו בסדרת הספרים [[לקוטי שיחות]]{{הערה|1=דף זה היווה את הבסיס לעריכת הסדרה [[לקוטי שיחות בענייני גאולה ומשיח]] בהוצאת [[את"ה העולמי]].}}.
 
בהתוועדות ש"פ תזריע-מצורע, זמן מה לאחר שהוציא את המפתח, אמר הרבי כי [[הדרך הישרה - לימוד ענייני גאולה ומשיח|לימוד עניני גאולה ומשיח]], ובהערה (110) נכתב: "ונקל למוצאם – ע"י ספרי המפתחות (שרבו בדורנו זה) על סדר הא-ב, בערכים המתאימים: גאולה, משיח, וכיו"ב".


בשנת [[תשנ"ה]] נשא את מרת לאה שיינא, בתו של ר' [[דובער וילנקין]] מ[[כפר חב"ד]] במשך מספר שנים שימש כ[[משפיע]] בישיבה גדולה [[תומכי תמימים בני ברק]]. ובסוף שנות הנו"נים התיישב ב[[מגדל העמק]] שם הצטרף לצוות ה[[משפיע|משפיעים]] ב[[ישיבת תומכי תמימים מגדל העמק|ישיבה גדולה]].
בשנת [[תשנ"ה]] נשא את מרת לאה שיינא, בתו של ר' [[דובער וילנקין]] מ[[כפר חב"ד]] במשך מספר שנים שימש כ[[משפיע]] בישיבה גדולה [[תומכי תמימים בני ברק]]. ובסוף שנות הנו"נים התיישב ב[[מגדל העמק]] שם הצטרף לצוות ה[[משפיע|משפיעים]] ב[[ישיבת תומכי תמימים מגדל העמק|ישיבה גדולה]].
משתמש אלמוני

תפריט ניווט