שיחה:גן ישראל ארץ הקודש (קעמפ): הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
 
(4 גרסאות ביניים של 4 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 13: שורה 13:
ע"פ דעתי יש לפתוח ערך זה, בכך שהוא שנוי במחלוקת (ראה ערך [[פנסאים]]), מכיוון שנפתח כמתחרה ל[[קעמפ אורו של משיח]].--[[משתמש:ירוחם|ירוחם]] - [[שיחת משתמש:ירוחם|שיחה]] 12:03, 12 באוגוסט 2016 (UTC)
ע"פ דעתי יש לפתוח ערך זה, בכך שהוא שנוי במחלוקת (ראה ערך [[פנסאים]]), מכיוון שנפתח כמתחרה ל[[קעמפ אורו של משיח]].--[[משתמש:ירוחם|ירוחם]] - [[שיחת משתמש:ירוחם|שיחה]] 12:03, 12 באוגוסט 2016 (UTC)
:תחרות זה לא דבר רע. אך שימוש בשם הארגון צבאות ה' תוך השגת גבול ושימוש בשם הארגון המוכר שפועל בברכת הרבי שנים, היא בהחלט בעיה. הביטוי שנוי במחלוקת צריך להרשם בזהירות רבה, אחרת כל דבר משיחיסטי או אנטי, הוא שנוי במחלוקת.... --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] א' בחשוון ה'תשע"ח 20:17, 21 באוקטובר 2017 (UTC)
:תחרות זה לא דבר רע. אך שימוש בשם הארגון צבאות ה' תוך השגת גבול ושימוש בשם הארגון המוכר שפועל בברכת הרבי שנים, היא בהחלט בעיה. הביטוי שנוי במחלוקת צריך להרשם בזהירות רבה, אחרת כל דבר משיחיסטי או אנטי, הוא שנוי במחלוקת.... --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] א' בחשוון ה'תשע"ח 20:17, 21 באוקטובר 2017 (UTC)
::ביקורת כלפי אירגונים כמו [[גן ישראל ארץ הקודש (קעמפ)]] [[פנסאים]] [[ועד תלמידי התמימים]] תמיד תהיה בערכיהם, אבל לעולם לא תופיע פסקה או אפילו שורת ביקורת כלפי אתר [[אינפו]] כי הוקם שלוש שנים לאחר [[col]] בכדי להתחרות בו, בטענה ש-col אינו מתאים {{מונחון|למשחיסטים|'''ואני שונא את החלוקה הזו...'''}} בעקבות דעותיהם. וכאן ישאל השואל: '''האם [[צבאות השם (ישראל)]] [[אורו של משיח (קעמפ)]] ו[[את"ה המרכזי 770]] כן סיפקו את צורכיהם של האנטים???''' והתשובה:לא!! ו"אנטי" שהיה מוכן לשלוח את בניו לצבאות ה' - במקרה הטוב המשיך לשולחם גם לאחר [[חשוון]] [[תש"ע]], ובמקרה ה"רע" - היה רושמם גם לפנסאים (ומכיר אני '''כמה וכמה''' משפחות כאלו!). וכאן שואג אני מנהמת לבי:{{צבע גופן|990000|'''עד מתי??!!'''}}--[[משתמש:קער אַ וועלט היינט!|קער אַ וועלט היינט!]] - [[שיחת משתמש:קער אַ וועלט היינט!|שיחה]] 14:33, 22 באוקטובר 2017 (UTC)
אכן ניכר שהכותב כותב מתוך מסכנות אדירה וכאב עצום נוכח המצב העגום אולם ברצוני להעיר נקודה מסוימת: לאורך השנים תשמ"ח - תשנ"ב הרבי מליובאוייטש שינה את תוכן שיחת היום בין חסידיו. בשיחותיו הק' הוא תווה קו ברור ביותר שהתחדד משיחה לשיחה שהיום "הענין הכי עיקרי שהזמן גמא" הוא הבאת הגאולה, כמו"כ בשיח ש"פ וארא נ"ב דרש הרבי ש"בכל אחד ואחד מציאותו וכל עינינו בכל מכל כל נעשים קודש לנשיא הדור.. '''שעינינו העיקרי "להביא לימות המשיח"'''" ובשיחת חיי שרה נ"ב קובע הרבי שעבודת השלוחים כעת היא "לקבל פני משיח צדקנו" ובעוד ריבוי מקומות רב ביותר הוא קובע קו מסויים שהוא שכל היום חדור בעיניני גאומ"ש. לדאבון לב קבוצה מסוימת של חסידים הרגישה - וכנראה עדיין מרגישה - שזה "גדול עליה" ו"לא מתאים לכבוד ליובאויטש" וכו' והיא נלחמת בשיטתיות בכל איזכור של הרבי כמלך המשיח ובכלל בכל איזכור של גאומ"ש.אותה קבוצה לא היה יאה לה כלל שבניה יאלצו להמצא במקומות שרח"ל העיסוק שם סביב משיח הוא רב, וע"כ הם הקימו קעמפים, תנועות נוער, הכנסות אורחים וכד' שמטרתם היא '''להשמיט כל איזכור של גאומ"ש'''. במקביל החסידים שיישרו קו עם דברי כ"ק אד"ש מה"מ ראו את הצורך הרב שיהיה בנמצא אתר, עיתון וכד' שיהו "שופר" לקו של הרבי וע"כ נאלצו לפתוח אתר נוסף שיענה על הצרכים של בית חסידי וישמש כאתר חדור בשיחותיו הק' של הרבי. כאמור סיבת הקמת האתר והעיתון היא הצורך באתר ועיתון שחיים גאומ"ש.
וכעת, בסיום הדברים שאלה לי אליך, כתבת שצבאות ה' וכד' לא ענו על צרכי ה"אנטים" ושאלתי היא: למה? באיזה נקודה הם לא ענו על צרכך?? האם הם ח"ו דאגו שבנך יכריז את הכרזת הקודש יחי אותה עודד הרבי במס"נ? האם הם רח"ל גרמו לו להאמין שביאת המשיח קרובה ביותר???????. בברכה לאחדות החסידים והתגלות מלכינו משיחנו.
33

עריכות

תפריט ניווט