חב"ד באינטרנט: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 59 בתים ,  19 באוגוסט 2016
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
תגית: עריכה ממכשיר נייד
אין תקציר עריכה
שורה 30: שורה 30:
===חב"ד און ליין===
===חב"ד און ליין===
{{ערך מורחב|חב"ד און ליין (אתר)}}
{{ערך מורחב|חב"ד און ליין (אתר)}}
'''חב"ד און ליין''' ('''col.org.il''') הוא אתר חדשות חב"די שהוקם בשנת [[תש"ס]] על ידי דוד זאב רוטנברג ופנחס גורליק. כעבור מספר שנים נרכש האתר על ידי שמואל ריבקין וכיום הוא בניהולו של בנו יוסף ריבקין. העורך הראשי הינו מנחם כהן. בשנת [[תשס"ח]] השיק האתר מהדורה ב[[אנגלית]] בשם "COL לייב" ('''collive.com''') על ידי יהודה לייב צייטלין, שליח הרבי בטוסון שבאריזונה, המשמש כעורכו הראשי.
'''חב"ד און ליין''' ('''col.org.il''') הוא אתר חדשות חב"די שהוקם בשנת [[תש"ס]] על ידי ר' דוד זאב רוטנברג ור' פנחס גורליק. כעבור מספר שנים נרכש האתר על ידי ר' שמואל ריבקין וכיום הוא בניהולו של בנו ר' יוסף ריבקין. העורך הראשי הינו ר' [[מנחם כהן (כפר חב"ד)|מנחם כהן]]. בשנת [[תשס"ח]] השיק האתר מהדורה ב[[אנגלית]] בשם "COL לייב" ('''collive.com''') על ידי ר' יהודה לייב צייטלין, שליח הרבי בטוסון שבאריזונה, המשמש כעורכו הראשי.


===שטורעם===
===שטורעם===
{{ערך מורחב|שטורעם (אתר)}}
{{ערך מורחב|שטורעם (אתר)}}
'''שטורעם''' ('''shturem.net''') הוא אתר חדשות חב"די שהוקם בשנת ה'[[תשס"ו]] ומשמש גם כבמה לכותבים חב"דיים, גלריות וקטעי וידאו ואודיו על חב"ד, מדורי נוסטלגיה וזכרונות, מדור תורני ועוד. העורך הראשי הוא [[יאיר בורוכוב]] מ[[רחובות]].
'''שטורעם''' ('''shturem.net''') הוא אתר חדשות חב"די שהוקם בשנת ה'[[תשס"ו]] ומשמש גם כבמה לכותבים חב"דיים, גלריות וקטעי וידאו ואודיו על חב"ד, מדורי נוסטלגיה וזכרונות, מדור תורני ועוד. העורך הראשי הוא ר' [[יאיר בורוכוב]] מ[[רחובות]].


==אתרי בתי חב"ד==
==אתרי בתי חב"ד==
30,848

עריכות

תפריט ניווט