מעלי קבצים, highauser
5,403
עריכות
שורה 128: | שורה 128: | ||
:::::::אולי כדאי לציין למקומות 'מעובדים' העוסקים בנושא, דוגמת טור של ברוד אם יש כזה, ספרו של בערל'ה, ועוד. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 11:40, 25 ביולי 2016 (UTC) | :::::::אולי כדאי לציין למקומות 'מעובדים' העוסקים בנושא, דוגמת טור של ברוד אם יש כזה, ספרו של בערל'ה, ועוד. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 11:40, 25 ביולי 2016 (UTC) | ||
המלצתי לרב [[משתמש:כתית למאור|כתית]] שליט"א לנמק את כוונתו הק' שבתניא נקראת היחידה "חכמה". לפענ"ד והבנתי, מה שמבואר בתניא בתור חכמה, מתבאר במק"א שענינו הוא היחידה - אבל בוודאי שבתכל'ס יש לכתוב את מה שכתוב '''במפורש''' בתניא שפנימיות הלב הו"ע החכמה (והקורא הנבון ידע, שכשם שבאופן כללי מתייחס אדה"ז לחכמה והיינו היחידה - כך גם לגבי ניצוץ משיח, חכמה היינו יחידה). • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 07:00, כ' בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו | המלצתי לרב [[משתמש:כתית למאור|כתית]] שליט"א לנמק את כוונתו הק' שבתניא נקראת היחידה "חכמה". לפענ"ד והבנתי, מה שמבואר בתניא בתור חכמה, מתבאר במק"א שענינו הוא היחידה - אבל בוודאי שבתכל'ס יש לכתוב את מה שכתוב '''במפורש''' בתניא שפנימיות הלב הו"ע החכמה (והקורא הנבון ידע, שכשם שבאופן כללי מתייחס אדה"ז לחכמה והיינו היחידה - כך גם לגבי ניצוץ משיח, חכמה היינו יחידה). • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 07:00, כ' בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו | ||
:גם אנכי כתבתי בתקציר העריכה עפ"י הידוע שבספר התניא מדבר עד החכמה, ואם רוצה בדווקא לציין שהכוונה בחכמה כאן ליחידה, עליו להוסיף מידע זה (עם מקור כמובן). אבל כפי שהוא כתב ודאי ובודאי שלא!--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:43, 26 ביולי 2016 (UTC) | |||
== תמונה == | == תמונה == |