12,624
עריכות
מ (הסרת תמונה, עד שהערך יהיה גדול יותר..) |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 6: | שורה 6: | ||
כשחזר לארץ החליט ל[[בעל תשובה|חזור בתשובה]] והחל להשתתף בשיעורי חסידות באופן קבוע, עד שהפך ל[[חסיד]]. במכתב הראשון שכתב ל{{ה|רבי}} שאל מה שליחותו כעת בחיים, והרבי כתב לו לשוב ולשרת בחיל האוויר. כשהגיע למפקדו עטור ב[[זקן]] התקשה להסביר למפקד את השינוי שחל בו, והמפקד חשב שהוא מהתל בו. לבסוף נכנס חזרה לשירות, עד לפרישתו בגיל מבוגר. | כשחזר לארץ החליט ל[[בעל תשובה|חזור בתשובה]] והחל להשתתף בשיעורי חסידות באופן קבוע, עד שהפך ל[[חסיד]]. במכתב הראשון שכתב ל{{ה|רבי}} שאל מה שליחותו כעת בחיים, והרבי כתב לו לשוב ולשרת בחיל האוויר. כשהגיע למפקדו עטור ב[[זקן]] התקשה להסביר למפקד את השינוי שחל בו, והמפקד חשב שהוא מהתל בו. לבסוף נכנס חזרה לשירות, עד לפרישתו בגיל מבוגר. | ||
הרב לרנר שירת בזמן [[מלחמת ששת הימים]] תחת פיקודו של תא"ל במילואים [[רן פקר]]. | |||
הרב לרנר ידוע כמומחה בעל שם עולמי ל[[מקווה|מקוואות]], בעיקר ב[[מקווה חב"ד|שיטת חב"ד]], ונוסע תדיר למקומות נידחים בעולם, לסייע בבניית ופיקוח מקוואות. בסך הכול בנה לרנר עשרות מקוואות במקומות שונים בעולם, והוא בא כוחם של [[בית דין רבני חב"ד|רבני חב"ד]] בארץ. | הרב לרנר ידוע כמומחה בעל שם עולמי ל[[מקווה|מקוואות]], בעיקר ב[[מקווה חב"ד|שיטת חב"ד]], ונוסע תדיר למקומות נידחים בעולם, לסייע בבניית ופיקוח מקוואות. בסך הכול בנה לרנר עשרות מקוואות במקומות שונים בעולם, והוא בא כוחם של [[בית דין רבני חב"ד|רבני חב"ד]] בארץ. |
עריכות