שיחת משתמש:פרוש 24-7: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
תגובה
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
(תגובה)
שורה 38: שורה 38:




ב"ה ד' סיוון תשפ״גימ״ל, חצי כדור התחתון פוצטוויל אייה
:::::ב"ה ד' סיוון תשפ״גימ״ל, חצי כדור התחתון פוצטוויל אייה
 
{{ש}}
 
:::::אל ידיד נפשי הוו״ח אי״א נו״נ עוסק בצ״צ יוסף בן מלמד שי׳
אל ידיד נפשי הוו״ח אי״א נו״נ עוסק בצ״צ יוסף בן מלמד שי׳
{{ש}}
 
:::::שלום רב וברכה!
 
{{ש}}
שלום רב וברכה!
:::::סיבת הדבר שאיני מסתיר את התנגדותי לציונות, היא מאותו סיבה שאיני מסתיר את התנגדותי לרפורם או לנצרות או לאנטים או מוסלמים וכדו׳, וזה שאני הקטן או כל אדם אחר מבנ״י מתנגד לדיעות הכוזבות הללו זהו לשון טוב  
 
{{ש}}
סיבת הדבר שאיני מסתיר את התנגדותי לציונות, היא מאותו סיבה שאיני מסתיר את התנגדותי לרפורם או לנצרות או לאנטים או מוסלמים וכדו׳, וזה שאני הקטן או כל אדם אחר מבנ״י מתנגד לדיעות הכוזבות הללו זהו לשון טוב  
:::::אבל אם תאמר על אדם שהוא מתנגד לאדם קדוש עליון כגון הבעל שם טוב זצוקללה״ה נבג״ם זי״ע או לר׳ נחמן מברסלב זצוקללה״ה נבג״ם זי״ע או לאדמו״ר מה״מ שיל״ו הרי זה לשון הרע גמור וד״ל,
 
{{ש}}
אבל אם תאמר על אדם שהוא מתנגד לאדם קדוש עליון כגון הבעל שם טוב זצוקללה״ה נבג״ם זי״ע או לר׳ נחמן מברסלב זצוקללה״ה נבג״ם זי״ע או לאדמו״ר מה״מ שיל״ו הרי זה לשון הרע גמור וד״ל,
:::::ולטעמיך שאין זה היפך לשון הטוב, אשמח אם תאמרו לי למה אין עמוד בחב״דפדיא על [[אמ״מ שך]] או על [[קוטלר]] או על עוד כהאי גוונא (ולא חסר בעוונתיכם הרבים)
 
{{ש}}
ולטעמיך שאין זה היפך לשון הטוב, אשמח אם תאמרו לי למה אין עמוד בחב״דפדיא על [[אמ״מ שך]] או על [[קוטלר]] או על עוד כהאי גוונא (ולא חסר בעוונתיכם הרבים)
:::::בברכה לבשו״ט בכל האמור, [[משתמש:פרוש 24-7|כ״ק הרשנ״פ שיל״ו]] - [[שיחת משתמש:פרוש 24-7|שיחה]], 18:50, ד' בסיוון, ה'תשפ"ג 18:50, 24 במאי 2023 (UTC)
 
{{ש}}
בברכה לבשו״ט בכל האמור, [[משתמש:פרוש 24-7|כ״ק הרשנ״פ שיל״ו]] - [[שיחת משתמש:פרוש 24-7|שיחה]], 18:50, ד' בסיוון, ה'תשפ"ג 18:50, 24 במאי 2023 (UTC)
::::::ב"ה, ד' סיוון ה'תשפ"ג לבריאת העולם. ברוקלין ניורק
{{ש}}
::::::אל אהובי הנכבד הכי נעלה אוהב מישרים בעל מידות טובות מו"ה פרוש נ"י
{{ש}}
::::::ראשית כל אשמח לשמוע ממך אשר אתה מתנגד בכל תוקף לכל הנ"ל ואשר אינך מסתיר את התנגדות זו. אך ראה, הגאון מוילנא נתפס בעיני החסידים כאחד ממתנגדיה הגדולים של החסידות.
{{ש}}
::::::אך לא כן ידידי! את הגאון מוילנא הטעו אנשים רעים לב ואשר לא אהבו - בלשון המעטה - את דרכה של החסידות. על כן אותם אנשים הסיתו את הגאון מוילנא בדברי שקר וכזב אודות החסידים.
{{ש}}
::::::ויתכן שכן הוא הדבר אצל הסבא משפולי, אשר היה אדם צדיק וזכה לחשיבות בתורת אדמו"רי חב"ד. אמנם אכן צריך לחקור את הדברים לעומק אך אין כאן לשון הרע.
{{ש}}
::::::ולגבי אלו שהזכרת אותם בסוף מכתבך כדוגמא למי שלא ראוי לעשות עליהם ערך - אנשים כאלו אינם משתווים כמלא הנימה לסבא משפולי! באם הסבא משפולי התנגד לחסידות (שוב אני מזכיר, אכן צריך מקור לדברים אלו), הרי אני בטוח שהוא מצא סיבה טובה ואמיתית. אך אלו שהזכרת אותם התנגדו ללא שום סיבה לכ"ק אדמו"ר שליט"א! רק מצאו לעצמם אמרות חלולות מתוכן, אשר הם הם השטן בכבודו ובעצמו.
{{ש}}
::::::ונסיים בטוב, אשר נזכה יחד ליעוד הנצחי והעיקרי של ובערת הרע מקרבך בגאולה האמיתית והשלמה תומ"י.
{{ש}}
::::::והנני דו"ש ומברכו. יוסף בן מלמד, מזכיר.

תפריט ניווט