19,459
עריכות
אין תקציר עריכה |
מ (החלפת טקסט – " " ב־" ") |
||
שורה 11: | שורה 11: | ||
שמואל הנביא תיקן מעט הפגם ד[[נצח]] ושלימותו יתוקן בביאת משיח, שזהו טעם אריכות הגלות דעכשיו. האופן שהוא תיקן את הנצח דקדושה, הוא בבזבוז כל האוצרות{{הערת שוליים|1=[[אדמו"ר האמצעי]] [[תורת חיים]] שמות [[פרשת בשלח]] צדקת פרזונו בישראל רכח, א.}}. | שמואל הנביא תיקן מעט הפגם ד[[נצח]] ושלימותו יתוקן בביאת משיח, שזהו טעם אריכות הגלות דעכשיו. האופן שהוא תיקן את הנצח דקדושה, הוא בבזבוז כל האוצרות{{הערת שוליים|1=[[אדמו"ר האמצעי]] [[תורת חיים]] שמות [[פרשת בשלח]] צדקת פרזונו בישראל רכח, א.}}. | ||
דרך עבודתו של שמואל היה קיום ה[[מצוות]] בשפלות בלא שום טעם רק מפני הרצון לקיים מצוות השם, ועל ידי זה זוכים גם להבין כל הסודות וכו'{{הערת שוליים|1=[[אדמו"ר האמצעי]] [[תורת חיים]] שמות ח"א פרשת בשלח | דרך עבודתו של שמואל היה קיום ה[[מצוות]] בשפלות בלא שום טעם רק מפני הרצון לקיים מצוות השם, ועל ידי זה זוכים גם להבין כל הסודות וכו'{{הערת שוליים|1=[[אדמו"ר האמצעי]] [[תורת חיים]] שמות ח"א פרשת בשלח וירא ישראל את היד הגדולה קנז, א.}}. | ||
{{הערות שוליים}} | {{הערות שוליים}} | ||
[[קטגוריה:נביאים]] | [[קטגוריה:נביאים]] |
עריכות