לדלג לתוכן

שיחת משתמש:ספרא רבא

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית

תגובה אחרונה: 23 באפריל 2025 מאת מענדל סופר בנושא הערך בינה ומלכות:


דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

אפשר עזרה באתר? חב"דפדי גאולתי - שיחה, 00:32, י' בניסן, ה'תשפ"ה 00:32, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה

בשמחה. באופן כללי תוכל להיעזר בדפי העזרה, לעניין ספציפי אשמח לעזור. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 00:36, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה
אשמח שתגיד לי כיצד מעלים תמונות. אגב מה אני אמור לכתוב בדף המשתמש? חב"דפדי גאולתי - שיחה, 00:42, י' בניסן, ה'תשפ"ה 00:42, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה
אפשר להעלות תמונות רק לאחר 50 עריכות בחב"דפדיה. בנוגע לדף המשתמש ראה חב"דפדיה:דף משתמש. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 13:23, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה
למיטב ידיעתי מעריכה בויקיפדיה, אסור לכתוב תארי ע"ה באתרים אנציקלופדיים. אז מדוע ביטלת את עריכתי? חב"דפדי גאולתי - שיחה, 15:45, י' בניסן, ה'תשפ"ה 15:45, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה
לא ביטלתי את עריכתך. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 15:46, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה
אה סליחה. טעות שלי. אתה כתבת לי תודה ובטעות חשבתי שזה ביטול אגב מה דעתך על חי וקיים משיח וכו? חב"דפדי גאולתי - שיחה, 15:52, י' בניסן, ה'תשפ"ה 15:52, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה
למה כוונתך? בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 16:16, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה
כוונתי היא: אתה בדעה של האתר שהרבי חי בגשמיות וצריך לפרסם משיח? חב"דפדי גאולתי - שיחה, 16:19, י' בניסן, ה'תשפ"ה 16:19, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה
לא, לזה כוונתי בדף המשתמש. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 16:23, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה
מכבד מאוד את דעתך. תרצה שנתמקד במשהו באתר?? חב"דפדי גאולתי - שיחה, 16:41, י' בניסן, ה'תשפ"ה 16:41, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה
נצרך מאד ערך על מחיית עמלק וביאורו בחסידות כו' אשמח לעזרתך. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 16:47, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה

כתב אשורית

לידיעתך יש לך כתב אשורית בדף משתמש וזה עבירה. יעס תקצין ותדגלן עם דגלים - שיחה, 13:49, י"ג בניסן, ה'תשפ"ה 13:49, 11 באפריל 2025 (IDT)תגובה

מה אתה שח? איפה אשורית? אם התכוונת לקובץ אלף שנים אז א. זהו כתב רש"י... ב. גם אם כן אלו הם דברי תורה ואין בעי'. ג. זו לא "עבירה"... בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 13:50, 11 באפריל 2025 (IDT)תגובה
אתה לא מסכים עם מדיניות האתר? ככה כתוב בדף המשתמש שלך. חב"דפדי גאולתי - שיחה, 00:18, ט"ז בניסן, ה'תשפ"ה 00:18, 14 באפריל 2025 (IDT)תגובה

תאמין לי מענדל

שאין שום סיכוי שבן אדם שהתחתן בגיל צעיר ונורמלי הוא חתן של אדם שגדול ממנו בעשר שנים --מוישי גורליק - שיחה, 20:25, י"ז בניסן, ה'תשפ"ה 20:25, 15 באפריל 2025 (IDT)תגובה

צודק, מחילה מענדל סופר שחותם מחוץ לחשבונו - 16:29, י"ד באדר, ה'תשפ"ו (3 במרץ למניינם)

רוצה?

רוצה שאני יצור לך תבנית מותאמת אישית? חב"דפדי גאולתי - שיחה, 23:14, י"ח בניסן, ה'תשפ"ה 23:14, 16 באפריל 2025 (IDT)תגובה

ישר כח, אבל אין לעשות מהחיצונית עיקר ('המנהל הבא' לא הגזמת?!)... אגב, מדוע אתה לא נותן קרדיט לממ"ר? מענדל סופר (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה
מי זה ממ"ר? אתה תרצה שאכין לך? חב"דפדי גאולתי - שיחה, 23:29, י"ח בניסן, ה'תשפ"ה 23:29, 16 באפריל 2025 (IDT)תגובה
מנחם מענדל רושקניקוב. אני מציע לך לקרוא עוד פעם את תגגובתי הקודמת (שהרי אתה יודע כו') מענדל סופר שחותם מחוץ לחשבונו - 16:29, י"ד באדר, ה'תשפ"ו (3 במרץ למניינם)
כי מנחם מענדל רושקניקוב לא יצר לי את התבנית. אני יצרתי אותה. אגב למה אתה חותם הרבה מחוץ לחשבון? בברכה, חב"דפדי גאולתי - שיחה, 00:00, י"ט בניסן, ה'תשפ"ה 00:00, 17 באפריל 2025 (IDT)תגובה
אני לא באמת מחוץ לחשבון, רק שינוי מפני קדושת המועד. מענדל סופר שחותם מחוץ לחשבונו - 16:29, י"ד באדר, ה'תשפ"ו (3 במרץ למניינם)
בהלכה לא כתוב שאסור לערוך באתר קדוש לצורך הפצת מעיינות ופרסום הרבי כמלך המשיח... חב"דפדי גאולתי - שיחה, 00:05, י"ט בניסן, ה'תשפ"ה 00:05, 17 באפריל 2025 (IDT)תגובה
גם דברי תורה מצה"ד אסור אם אינו דבר האבד, רק שבמחשב אפשר להקל ובצירוף עניין הפצת המעיינות כו', ומיהו שינוי בעינן. מענדל סופר שחותם מחוץ לחשבונו - 16:29, י"ד באדר, ה'תשפ"ו (3 במרץ למניינם)

שיחת משתמש שניאור ש.

צדיק זה דף שיחה אין בעיה לכתוב לו שם דברים (אא"כ אתה רוצה לחדש לי אחרת- אשמח לשמוע👂)מנחם מענדל רושקניקוב - שיחה, 23:45, כ"א בניסן, ה'תשפ"ה 23:45, 19 באפריל 2025 (IDT)תגובה

אבל אתה לא יכול להניח תבניות בדף השיחה שלו (אני לדוגמא, לא אשים בתחתית דף שיחתו את התבנית המופיעה בתחתית דף המשתמש שלי). א גוטע וואך

אשמח לראות את זה כתוב שאל"כ איך אתה שם את תבנית חממה? בכול מקרה תודה רבה על המידעמנחם מענדל רושקניקוב - שיחה, 23:52, כ"א בניסן, ה'תשפ"ה 23:52, 19 באפריל 2025 (IDT)תגובה

לא מצאתי מפורש, אבל בפשטות חממה וכו' נכללת בפניית משתמש אחר אל המשתמש המדובר (כמו הודעה רגילה), אבל תבניות בסיסיות המעצבות את הדף ומשקפות את דעת המשתמש וכו' - זה כבר חדירה לרשותו. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 23:57, 19 באפריל 2025 (IDT)תגובה

המשתמש שלך

הייתי מציע לך לשנות שם משתמש.

דבר שני ראה משתמש:צוברענגען משיח לדעתי דבריו שם מזכירים את סגנונך. חב"דפדי גאולתי - שיחה, 00:31, כ"ב בניסן, ה'תשפ"ה 00:31, 20 באפריל 2025 (IDT)תגובה

תודה!

אני רואה שלקחת ברצינות את הערך אלג'ירה תודה רבה! מנחם מענדל רושקניקוב - שיחה, 23:41, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ה 23:41, 22 באפריל 2025 (IDT)תגובה

בשמחה. אשמח שתצפה כעת בערך ותהגיה איזה הגהות וכו', יש"כ מ"מ על העידוד. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 23:49, 22 באפריל 2025 (IDT)תגובה

...

כשעניתי לך בהחייל לא ציפיתי לערך על ספר זה... ("אם כבר ערך על אלג'ירי', למה לא ליצור ערך על הספר 'מבררים את אלג'ירי (ע"ע החייל - סיפורו של 'תמים')?)

מ"מ, תמחוק את הערך... משתמש:שפי"ץקייט

הערך לא ימחק עד אשר ימחק ערך החייל, ולמטרה זאת נוצר... לא תיתכן אכיפה בררנית באתרינו הק'

נו שוין . נקודה אחת של אור בכל החושךהזה.

הערך בינה ומלכות:

למה צריך שיכתוב בהכול רק בשלוש קטגוריות האחרונות מנחם מענדל רושקניקוב - שיחה, 16:27, כ"ה בניסן, ה'תשפ"ה 16:27, 23 באפריל 2025 (IDT)תגובה

לענ"ד גם הפסקה הראשונה דרשה ניסוח, וכה עשיתי. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 16:32, 23 באפריל 2025 (IDT)תגובה