תבנית:עץ תניא/ליקוטי אמרים לה-מ
תרשים כולל - תניא, ליקוטי אמרים | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
דירה בתחתונים
פרק ל"ה – פרק מ' | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מעלת ה מעשה
פרק ל"ה – פרק ל"ז | חשיבות הכוונה שבמעשה
פרק ל"ח – פרק מ' | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
השראת השכינה דווקא על ידי מצוות מעשיות פרק ל"ה | עיקר המעשה בתחתונים - בגשמיות פרק ל"ו | הגילוי יהיה לעתיד לבוא פרק ל"ז | מעשה בלא כוונה כגוף בלא נשמה פרק ל"ח | מעלת הנשמות על המלאכים מצד הכוונה המתלבשת במעשה פרק ל"ט | בלימוד לשמה מתעלים גם שאר המעשים שלא נעשו עם כוונה ראויה פרק מ' | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||