שיחת משתמש:להתראות/פנים חדשות (עיתון)

הוספת נושא

אני מתנגד נחרצות לערך זה, וכן לערך על שאולזון עצמו. זה לא נחוץ ולא מכבד לחב"דפדיה. כל עוד מדובר בנושא שהוא בעצם ההוויה החב"דית אנחנו מתייחסים גם לנושאים קשים כמו משפט הספרים וכו'. אני לא רואה סיבה להכניס את עצמנו למשהו שקשור לביב השופכין 'בעולמם'. --שיעשיחה כ"ג בניסן ה'תשע"ז 14:28, 19 באפריל 2017 (UTC) ואיתך להתראות היקר, שעמל והשקיע ואני מאוד מכבד ומעריך זאת - הסליחה. --שיעשיחה כ"ג בניסן ה'תשע"ז 14:30, 19 באפריל 2017 (UTC)

אני מסכים עם שיע לחלוטין. עיתון שכל מהותו רכילות זולה ומגעילה אין לו מקום כאן (בהקבלה לדיונים הארוכים בעבר על חיים גראביצר, הערך הזה רק יכול לגרום לאנשים לחפש את העיתון - או חמור מכך את האתר...). --יוסי ג - שיחה 18:12, 19 באפריל 2017 (UTC)
אותי לימדו שחסיד חב"ד הוא כל מי שרואה עצמו כחסיד חב"ד. נלחם את מלחמתו של הרבי, וקיבל על כך יישר כח באופן ישיר ועקיף. הרבי עודד את ההוצאה לאור של 'צוהר', כמו שמופיע בגוף הערך, ובאותה מידה - התנגד להמשך הקו הזה כשזה כבר לא היה נצרך. אדרבה, כאן בערך כתוב שהרבי לא ראה בעין אחת את שיטת פעולתו, ואני תמיד ידעתי רק את הצד הראשון. אם רוצים, אפשר רק לכתוב שהעיתון הפסיק לצאת לאור, לא חייבים לכתוב שיש היום אתר. להתראות - שיחה 05:43, 20 באפריל 2017 (UTC)
אין שום קשר בין הצהובון הזה של שאולזון לבין חב"ד!למחוק את הערך מייד!--יחי המלך המשיח ד.ר - שיחה 17:20, 20 באפריל 2017 (UTC)
ועם כניסתנו לזמן הקיץ בו אומרים פרקי אבות, נזכיר את דברי חז"ל: "אל תאמר קבלו דעתי"... להתראות - שיחה 18:13, 20 באפריל 2017 (UTC)
ולגופו של ענין, רק מי שלא מכיר את קורות הימים יכול להגיד שאין קשר בין העיתון לחב"ד, אף שבפירוש מעולם לא יצא בשם חב"ד ומעולם לא קיבל גיבוי רשמי, העיתון לחם שנים רבות את מלחמתו של הרבי. אפשר לחלוק אם זה ראוי לפרסום, אבל זה מצחיק לחלוק על עובדות. להתראות - שיחה 18:16, 20 באפריל 2017 (UTC)
גם היום הוא טוען שהוא לוחם למען כבוד ליובאוויטש. בפועל הוא לעולם לא בעד כלום, רק נגד. כשהוא נגד הנגד יוצא לפעמים שהוא בעד הבעד... --יוסי ג - שיחה 19:35, 20 באפריל 2017 (UTC)

כל כולי מלא וגדוש בהתנצלות לפני מרן שר התורה ראש הישיבה העונה לניק להתראות שרק הוא רשאי ואין אנו הקטנים השפלים רשאים ואני בסך הכל הבעתי מעט בתקיםות ואני מתנצל על כך(צ)--יחי המלך המשיח ד.ר - שיחה 21:12, 20 באפריל 2017 (UTC)

כנראה שידידנו ד.ר התכוון לומר שגם כשהוא עוסק בנושאים שיש להם שייכות לחב"ד, האופן שהוא עושה זאת אינו קשור לחב"ד כלל וכלל, ובזאת מסכים אני עימו ומצטרף למבקשי מחיקת הערך.
ואגב שמעתי פתגם בשם שאולזון (שגם אם לא נאמר, ה"ה מבטא את ענינו) - שלאחר שהרבי אמר לו לכתוב טוב על יהודים, הסביר: הרבי אופטימי ולכן הוא רוצה שמשיח יבוא בדור שכולו זכאי, אבל אני מציאותי ויודע שמשיח יבוא בדור שכולו חייב (עפ"ל) - ולכן המשיך בכתיבה כמקודם... • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 21:17, כ"ד בניסן ה'תשע"ז
ד.ר, למיטב הבנתי ב"אל תאמרו כו'" התכוון ידידנו להתראות לעצמו. אני הקטן סבור שערך זה כשלעצמו אין לו מקום מכמה טעמים, אך יש לשלבו בערך חיים שאולזון (ומכאן גם דעתי בנוגע לזכאיותו לערך). בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. שף ויתיבקאנפרענץ רום 21:24, 20 באפריל 2017 (UTC)
גם לא אמרתי שיש לקבל את דעתי. הבעתי אותה, והערתי על הניסוח המתלהם של 'למחוק את הערך מייד' בשעה שיש דיון בנושא, אינה ראויה ואינה תואמת את דברי חז"ל הנ"ל. כבר כתבתי כמה פעמים שאין לי בעיה לקבל את דעת הרוב, ואני גם לא מסוג האנשים שמתעקש ונלחם על קוצו של תי"ו. ואגב, אצלי הראש נמצא למעלה, ומקום הישיבה למטה, ואם תקרא לי ברחוב להתראות, לא אענה... להתראות - שיחה 08:25, 21 באפריל 2017 (UTC)
לדעתי ("ואל תאמר קבלו דעתי"..) גם אם יישאר הערך חובה (והאחריות בראש ובראשונה על כותב הערך) להביא פסקת ביקורת מלאה כראוי וכיאה לשופרו (עיתון/אתר) מסוג זה, והכי חשוב ביקורת שיהיו בה קישורים ומקורות לאנשי רוח. שהרי אין כ"כ משמעות לביקורת שכתב משתמש בשם "להתראות" או "הנחה" או אפילו אחד שעונה לשם קרייזי וכו' (בחירת השמות שלא בדיוק).--הנחה - שיחה 12:34, 21 באפריל 2017 (UTC)
חזרה לדף המשתמש של "להתראות/פנים חדשות (עיתון)".