ע"פ היום יום, וע"פ כתי"ק הרבי ש/פורסם השבוע בקונטרס יחי המלך, נראה שיש לשנות לחודש חשון. חסיד חב"ד (שיחה)
- צריך להבדיל בין כתיבה טכנית לעניין. בשיחות מתעכב הרבי להסביר את העניין של שם החודש "מר-חשוון" ולכן נראה לי שכך צריך להיות שמו. --חיים נהר (שיחה) 20:24, 26 אוקטובר 2009 (IST)
- אכתוב מעט במרירות: ברגע שיכתב ברך תוכנו של מר-חשוון, כדאי שיהי' שם הערך "מר חשוון". אבל כל וטד שהרך "טוכני".. חסיד חב"ד (שיחה)
- לא היית נשמע ברור, באם תוכל, בבקשה, לחזור על דבריך. בכ"א אני עדיין חושב ששם הערך צריך להיות כפי שהוא מוסבר במקורותינו, בלי קשר לתוכנו. --חיים נהר (שיחה) 20:38, 26 אוקטובר 2009 (IST)
- אבהיר צמי: שם הערך אכן, כדבריך, צריך להיות "מר". כל השאר נכתבו ברגע של עצבות, כאמור. חסיד חב"ד (שיחה)
- צריך להזהר בנושא. עדיף להתמקד בעריכת הערך החסר - עצבות, כשנמצאים שם, מאשר להעציב ערכים אחרים ומכאן ואילך "כי בשמחה תצאו" כפירוש הבעש"ט בזה. --חיים נהר (שיחה) 20:43, 26 אוקטובר 2009 (IST)
- בוודאי ובוודאי. אך מנסיון, עצבות רק מפריעה, לכומת מרירות...בכ"מ יהי רצון שמשמחה לשמחה - שמחת עולם על ראשם - גאולה אמיתית ושלימה. חסיד חב"ד (שיחה)
- על פי המקום הזה יש לשנות את השם ל"חשוון". אעשה זאת בימים הקרובים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ו' בחשוון ה'תשע"א 03:51, 14 באוקטובר 2010 (UTC)
- בוודאי ובוודאי. אך מנסיון, עצבות רק מפריעה, לכומת מרירות...בכ"מ יהי רצון שמשמחה לשמחה - שמחת עולם על ראשם - גאולה אמיתית ושלימה. חסיד חב"ד (שיחה)
- צריך להזהר בנושא. עדיף להתמקד בעריכת הערך החסר - עצבות, כשנמצאים שם, מאשר להעציב ערכים אחרים ומכאן ואילך "כי בשמחה תצאו" כפירוש הבעש"ט בזה. --חיים נהר (שיחה) 20:43, 26 אוקטובר 2009 (IST)
- אבהיר צמי: שם הערך אכן, כדבריך, צריך להיות "מר". כל השאר נכתבו ברגע של עצבות, כאמור. חסיד חב"ד (שיחה)
- לא היית נשמע ברור, באם תוכל, בבקשה, לחזור על דבריך. בכ"א אני עדיין חושב ששם הערך צריך להיות כפי שהוא מוסבר במקורותינו, בלי קשר לתוכנו. --חיים נהר (שיחה) 20:38, 26 אוקטובר 2009 (IST)
- אכתוב מעט במרירות: ברגע שיכתב ברך תוכנו של מר-חשוון, כדאי שיהי' שם הערך "מר חשוון". אבל כל וטד שהרך "טוכני".. חסיד חב"ד (שיחה)