התוועדות חסידית (לפני היציאה למבצעים, לכבוש את העולם כולו לקבלת פני משיח צדקנו)
שמעתי מאחד מחכימאי יהודאי, ששמע בשם הרשד"ב, שבכל המקומות בהם קוראים אל המלך במגילת אסתר - הוא בלשון נסתר. מלבד במקום אחד - ברגע הגורלי והמכריע ביותר, "אִם מָצָאתִי חֵן בְּעֵינֶיךָ הַמֶּלֶךְ וְאִם עַל הַמֶּלֶךְ טוֹב תִּנָּתֶן לִי נַפְשִׁי בִּשְׁאֵלָתִי וְעַמִּי בְּבַקָּשָׁתִי". ואף שלא שמעתי את כוונת הדברים, הרי שלכאורה, כהרגלו, הוא רצה שנמשיך לחשוב לבד... ולכאורה כוונתו היתה לומר, שלכל אורך שנות נשיאותו של הרבי היה אפשר לדבר בגוף נסתר על מלך המשיח, אבל כעת כשאנחנו נמצאים במערכה האחרונה המכריעה והגורלית ביותר, הרי שאין ברירה אלא להתנהג באופן של "מראה באצבעו ואומר זה", ולצאת ברגע זה ממש למבצעים, ולפרסם לכל אנשי הדור ש"יש נביא בישראל, והרוצה ללכת לבטח דרכו לא יהין להרים ידו או רגלו מבלי לשאול בעצתו", ועד הבשורה העיקרית, הנבואה ש"לאלתר לגאולה", ו"הנה זה הרבי שליט"א מלך המשיח בא, וכבר בא". זוננשיין - שיחה 18:36, 1 במרץ 2013 (IST)
נהנה מאגודתנו שלא כדין
בקונטרס עץ חיים מתבטא אדמו"ר הרש"ב על תמים שלומד בתומכי תמימים ואינו מקפיד על שמירת הסדרים, שהוא "נהנה מאגודתנו שלא כדין".
בשם המשפיע החסידי ר' מושק'ה נפרסטק מכפר חב"ד מבארים, שהרי לא באמת שייכת הנאה גשמית מתומכי תמימים. לא מהאוכל, ולא מהלינה, לא מהתאורה ולא משום דבר אחר, אלא שהוא נהנה מאגודתינו שלא כדין בכך שאין לו ספיקות באמונה.
ובחג הפורים דשנה זו, אמר אחד מהבחורים בהתוועדות הגדולה בצפת עיה"ק כטוב ליבו ביין, ש"כל מי שלומד בצפת ולא לומד גאולה ומשיח - הרי הוא נהנה מאגודתינו שלא כדין"!' זוננשיין - שיחה 06:41, 7 במרץ 2013 (IST)
- אתה מעמיד אותי בבעיה. אני לא יודע להתוועד, ואין לי מה לענות על דברים מהסוג הזה, רק לפעמים.
- אולי אשנה לכבודך את דף השיחה, במקום 'בוא נתוועד', 'בוא תתועד'... הפצצת המעיינות • שנוזעל - בוא נתוועד • 06:46, 7 במרץ 2013 (IST)