שיחת משתמש:מענדי ר.
שלום מענדי ר., וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.
|
--שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ח בתשרי ה'תשע"ז, למניינם 02:30, 20 באוקטובר 2016 (UTC)
יצירת ערכים חדשים
לתשומת לבך, כדי ליצור ערך חדש בחב"דפדיה חובה להיות על האישיות, אישיות מפורסמת במיוחד או משפיעה בתפקידים מכובדים במיוחד. היות בן אדם חבר הנהלה או ר"מ בישיבה בלבד אינה מצדיקה עליו ערך.
אל תשבר. פתח ערכים איכותיים ובעיקר בנושאי חסידות, ותראה שהם יישארו. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ח בתשרי ה'תשע"ז, למניינם 02:30, 20 באוקטובר 2016 (UTC)--שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ח בתשרי ה'תשע"ז, למניינם 02:30, 20 באוקטובר 2016 (UTC)
הבעל שם טוב
עריכתך האחרונה בערך הבעל שם טוב, אינה עומדת בכללי הכתיבה. או שתכתוב מקור ברור, או שעריכתך תשוחזר! חב"דפדיה אינה בימה לאימות שמועות, וכלשון אד"ש "אינני אחראי לשמועות"...• כתית למאור • בית הבד 06:24, 31 באוקטובר 2016 (UTC)
- לכן שמתי את זה בהערת שוליים, ואתה מוזמן לפתוח כל ספר חסידי מזדמן לראות כמה סיפורים שם הם מפי השמועה... ובמיוחד שזה קצת מסביר על מה יצא הקצף... אתה רוצה תמחוק צו געזונט. --מענדי ר. - שיחה 06:40, 31 באוקטובר 2016 (UTC)
- אם שמעת מפי עצמך, צריך למחוק. אם שמעת מפי בעל שמועה, אפשר להשאיר. ואם לא, צריך לשים תבנית {{מקור}}. אבל כך זה לא טוב.
- ואתה יכול גם לראות עד כמה התאמצו להתחקות אחר מקור השמועה...• כתית למאור • בית הבד 06:57, 31 באוקטובר 2016 (UTC)
העריכות האחרונות שלך
משתמש יקר, עריכותיך האחרונות עוברות על כללי הכתיבה בחב"דפדיה. אקווה שמעשיך היו בתום לב, ומכאן ולהבא תשים לב למעשי ידי מקלדתך. בברכה • כתית למאור • בית הבד 08:11, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
- אשמח אם תתן לי דוגמא אחת... זה נשמע כאילו כתבתי קללות או מילים גסות בחב"דפדיה...
- הייתי שמח להשאיר גם לך הודעות אבל אין לי מושג איך ואיפה. תכל'ס יש לי מה לומר לך על העצבים שלך אבל אין לי איך אם אתה רוצה אני אשאיר לך הודעות בדף מהשיחה שלי. רק תעדכן אותי
- הדוגמאות הן פשוטות כל העריכות שהוא שיחזר אתה יכול לראותן בשינויים אחרונים המופיע בצד ימין של המסך. אם כי איני יכול להראותך את המקור לדיון בעניין וכו' (ואכן חבל שעדיין לא יצרו דפי הגדרות וכללים לכל הפרטים, בחבדפדיה הוסכם לכתוב בלשון עבר על כל הדברים שהתרחשו לפני ג' תמוז למרות האמונה התקיפה כי הרבי חי וקיים חיים נצחיים.
- בעניינים האחרים; כדי לכתוב לו אתה יכול להיכנס לדף השיחה שלו שהקישור אליו מופיע בחתימתו (עכשיו הוא מכנה זאת בית הבד) תוכל לכתוב לו על ידי 'הוספת נושא' (מופיע מעל דף התצוגה והעריכה בכל דפי השיחה) או להגיב לו שם.
- כמו כן נהוג בדיונים ושיחות להוסיף חתימה בסוף כל משפט טענה וכדו' זאת על ידי הוספת התווים --~~~~ או על ידי האיקון המופיע מעל מקום תצוגת הדף בצד ימין.--הנחה - שיחה 09:23, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
- לי נראה ממש ממש צורם לדבר על הרבי בלשון עבר ולכן שיניתי את הכל ללשון הווה, ולכן באמת שיניתי את זה גם בדברים שלא קיימים כך היום שבזה באתי להדגיש שאין כוונתי למה שנערך היום למרות שברוב הדברים אני תומך בצורה מוחלטת אלא לעניין עקרוני שהרבי שלנו לא שייך להסטוריה ועל רבי מדברים בלשון הווה. --מענדי ר. - שיחה 09:30, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
- כתבת "בחבדפדיה הוסכם לכתוב בלשון עבר על כל הדברים שהתרחשו לפני ג' תמוז למרות האמונה התקיפה כי הרבי חי וקיים חיים נצחיים" הייתי שמח לראות איפה נכתב הכלל הכ"כ פשוט הזה (באירוניה כמובן) שעד שלא מילאתי אחריו זכיתי למטר גינויים שלא קיבל עורך הערך "ועד כו'" (שמכיון שהחלטתי לשים לב למעשי ידי מקלדתי... לא אכתוב את השם במלואו) ועוד ערכים בסגנון זה. --מענדי ר. - שיחה 09:30, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
- אכן כתבתי שאיני מוצא את המיקום לכך אולם כך נראים פני הדברים לדעתי מזכותך לפתוח דיון על כך וליצור אח"כ דף ששמו עזרה:כללים לכתיבת תוארים על הרבי ונראה מה יהיה דעת הקהל. (דא"ג על איזה ערך יצא קצפך)--הנחה - שיחה 09:37, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
- אענה על האחרון ראשון לא על ערך מסויים יצא קצפי אלא על הגישה ובמיוחד כשראיתי שזה שיטתי (ועל זה שרצת למחוק את זה עוד לפני ששמעת אותי...), אני חוזר ומדגיש לא כתבתי על הדברים עכשיו אלא על אפילו על מה שתקרא לזה היה פעם - זה לא יכול להיות שייך לנבכי ההיסטוריה. ולגבי הדבר הראשון שהעלית: אני קצת חדש בחב"דפדיה ואין לי כ"כ מושג איך פותחים. אדרבא תפתח אתה את הדיון ואני אעלה לשם את דעתי וכו' וירא העם וישפוט. ----מענדי ר. - שיחה 09:42, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
- אין לי מושג מדוע החלטת שאני רצתי למחוק הרי בשביל כך יש את החתימה בכדי שתראה שהמוחק הוא 'כתית למאור' וזה שמתכתב אתך הוא 'הנחה', אבל כנראה זה חוסר שימת לב, בנוגע לגוף טענתך לדעתי היא מגוחכת
- אענה על האחרון ראשון לא על ערך מסויים יצא קצפי אלא על הגישה ובמיוחד כשראיתי שזה שיטתי (ועל זה שרצת למחוק את זה עוד לפני ששמעת אותי...), אני חוזר ומדגיש לא כתבתי על הדברים עכשיו אלא על אפילו על מה שתקרא לזה היה פעם - זה לא יכול להיות שייך לנבכי ההיסטוריה. ולגבי הדבר הראשון שהעלית: אני קצת חדש בחב"דפדיה ואין לי כ"כ מושג איך פותחים. אדרבא תפתח אתה את הדיון ואני אעלה לשם את דעתי וכו' וירא העם וישפוט. ----מענדי ר. - שיחה 09:42, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
- אכן כתבתי שאיני מוצא את המיקום לכך אולם כך נראים פני הדברים לדעתי מזכותך לפתוח דיון על כך וליצור אח"כ דף ששמו עזרה:כללים לכתיבת תוארים על הרבי ונראה מה יהיה דעת הקהל. (דא"ג על איזה ערך יצא קצפך)--הנחה - שיחה 09:37, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
- כתבת "בחבדפדיה הוסכם לכתוב בלשון עבר על כל הדברים שהתרחשו לפני ג' תמוז למרות האמונה התקיפה כי הרבי חי וקיים חיים נצחיים" הייתי שמח לראות איפה נכתב הכלל הכ"כ פשוט הזה (באירוניה כמובן) שעד שלא מילאתי אחריו זכיתי למטר גינויים שלא קיבל עורך הערך "ועד כו'" (שמכיון שהחלטתי לשים לב למעשי ידי מקלדתי... לא אכתוב את השם במלואו) ועוד ערכים בסגנון זה. --מענדי ר. - שיחה 09:30, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
- לי נראה ממש ממש צורם לדבר על הרבי בלשון עבר ולכן שיניתי את הכל ללשון הווה, ולכן באמת שיניתי את זה גם בדברים שלא קיימים כך היום שבזה באתי להדגיש שאין כוונתי למה שנערך היום למרות שברוב הדברים אני תומך בצורה מוחלטת אלא לעניין עקרוני שהרבי שלנו לא שייך להסטוריה ועל רבי מדברים בלשון הווה. --מענדי ר. - שיחה 09:30, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
- מדובר בהרגשים.. ואין מיקומה בחבדפדיה (אני בתור "תלמידו" (זה לא נכון..) של ר' מענדל צר לי שהוא אינו ולכן מהיום אכתוב עליו שהוא אוכל איתי ומתפלל איתי כי כך אני "מרגיש".
- צר לכולנו מאוד שמי"א ניסן תשמ"ו הרבי מצד רצונו הקדושה החליט ששוב אינו מתוועד ובתשמ"ז גם לא אמר שיחה אבל לי זה צר ולכן בהיסטוריה שלי כתוב שבתשמ"ו היה התוועדות וגם בשנים שלאחרי זה.... וכך גם החלטתי לכתוב שהרבי קיבל ליחדיות פרטית כל השנים כי זה עצוב לכתוב שהרבי החליט שלא.. ובכ"ב שבט תשמ"ח הרבי לא הפסיק להתוועד באמצע השבוע כי זה גם לא עניין שמובן לנו.. וכו' וכו'
- הבחן היטב שבנוגע לעצם מציאותו של מנהיג ונשיא הוא רבינו הקדוש לא כתוב כלל בלשון עבר, עיי"ש--הנחה - שיחה 10:19, 4 בנובמבר 2016 (UTC)