חב"דפדיה:אולם דיונים
הגעתם לאולם הדיונים המרכזי של חב"דפדיה.
המקום מיועד לדיונים בין האורחים, העורכים והמפעילים. אם יש לך בקשות מיוחדות המיועדות למפעילי המערכת, תוכלו לעשות זאת כאן. אם ברצונכם לבקש ערך החסר בחב"דפדיה, תוכלו לעשות זאת כאן. תוכלו גם לבקש תמונות כאן, וגרפיקה כאן. אם ברצונך לכתוב איזו אימרה חסידית או סתם להתוועד.. תוכל לעשות זאת כאן. אם ברצונכם להתנדב להשלמת פרוייקטים לשיפור חב"דפדיה, או להציע אחד כזה תוכלו לעשות זאת כאן. |
תיבת ארכיון
ארכיוני אולם הדיונים |
כדי להגיע לתחתית הדף, לחצו כאן.
תיבת ארכיון
|
מדיניות בנוגע לערכי יהדות שאין להם קשר ישיר לחב"ד
שאלה למשתמשים. מה דעתכם על ערכי יהדות שאין בהם מידע הקשור לחב"ד כגון רבי דוסא בן הרכינס. האם יש להם מקום בחב"דפדיה? --שיע 14:03, 29 ביולי 2012 (IDT)
- לעניות דעתי אין לזה מקום בחב"דפדיה משום שהיא לא אנציקלופדיה ליהדות אלא אנציקלופדיה לחב"ד. ר'ובן - שיחה 17:48, 29 ביולי 2012 (IDT)
- למה להשאיר לדעתי ערכים מסוג זה. כי הם יכולים למשוך לפה מבקרים (באמצעות חיפוש גוגל). הם מאפשרים לנו להסיף בקישורים פנימים ולתת לקורא מידע מבלי לאלץ אותו לפנות לאתרים אחרים (או לא נאותים מבחינה רוחנית) כך לדוגמה ערכים על מסכתות התלמוד שהם דווקא כן עוסקים בזווית החב"דית, יכולים להיות מקושרים לערך כגון זה של רבי דוסא, ועוד חזון למועד. אין גם סיבה למחוק כי: הערך אינו 'מכביד' על חב"דפדיה. לא מפריע ופוגע בערכים אחרים. לסיכום: נראה לי שערך שכתוב היטב, ושעוסק בנושא ביהדות מוטב לנו שישאר בחב"דפדיה (אך כמובן שיש להשקיע ולעסוק דווקא בערכים החב"דים שכן זו מטרתנו ויחודנו). --שיע 12:18, 1 באוגוסט 2012 (IDT)
- לעניות דעתי חב"דפדיה, כשמה כן היא, אנציקלופדיה חב"דית, וככזו: כל ערך שאינו קשור לחב"ד אין כאן מקומו. בכלל לעניות דעתי לא צריך לעשות ערך על כל אחד המוזכר בשיחה של הרבי או על כל חב"דניק מזדמן. צריך לקבוע קריטריונים מדויקים מה בדיוק זכאי לערך ומה לא. בנוגע לאלו שניתן למצוא קשר לחב"ד כדאי לפתוח קטגוריה לערכים שדרוש קשר לחב"ד. ר'ובן - שיחה 12:29, 1 באוגוסט 2012 (IDT)
- נכון ש"חב"דפדיה, כשמה כן היא, אנציקלופדיה חב"דית" ולכן "כל ערך שאינו קשור לחב"ד אין כאן מקומו" כשיטת הרבנים: רובן ושיע, אבל יש לציין לנקודה חשובה, והיינו שחב"דפדיה צריך ערכים מושלמים! זאת אומרת, לדוגמא: "תחת השלטון הנאצי" שבערך גרמניה, נכון ש"לכל הפרק אין אף קשר לחב"ד" בכל זאת הפרק משלים את הערך על היסטוריית גרמניה, זה נותן לקורא תמונה מושלמת יותר על החומר שהוא קורא. אם נכניס לערכים רק את הקשר לחב"ד, קודם כל, הערך לא יהיה מושלם, ושנית, הקורא יצטרך לחפש את יתר המידע ממקומות אחרות (ויקיפדיה...). ויש להאריך בכל זה, אבל זה שיטתי בכללות --שמואל מונקס - שיחה 03:23, 2 באוגוסט 2012 (IDT)
- גם כאשר זה משלים זה צריך להשלים משהו, בערך גרמניה הפסקה הנ"ל לא משלימה לקורא דבר, הרי לא נכתוב בערך השואה על כל מהלכי ההשמדה וכו'. ר'ובן - שיחה 12:25, 2 באוגוסט 2012 (IDT)
- שמואל, אני דווקא מסכים איתך. והעליתי גם את הנימוק שציינת, שככל שביכולתנו מומלץ שנספק מידע מושלם. לרובן, לדעתי אין שום בעיה שיהיה ערך מפורט על השואה עם כל מהלכיה. כמובן שאני סבור שיהיה זה בזבוז לעבוד ואמליץ בחום לכל מתעניין להשקיע יותר בערכים החב"דיים. אך למחוק ערך קיים זה משהו שאיני רואה בו תועלת אלא להפך. --שיע 13:29, 2 באוגוסט 2012 (IDT)
- גם כאשר זה משלים זה צריך להשלים משהו, בערך גרמניה הפסקה הנ"ל לא משלימה לקורא דבר, הרי לא נכתוב בערך השואה על כל מהלכי ההשמדה וכו'. ר'ובן - שיחה 12:25, 2 באוגוסט 2012 (IDT)
- נכון ש"חב"דפדיה, כשמה כן היא, אנציקלופדיה חב"דית" ולכן "כל ערך שאינו קשור לחב"ד אין כאן מקומו" כשיטת הרבנים: רובן ושיע, אבל יש לציין לנקודה חשובה, והיינו שחב"דפדיה צריך ערכים מושלמים! זאת אומרת, לדוגמא: "תחת השלטון הנאצי" שבערך גרמניה, נכון ש"לכל הפרק אין אף קשר לחב"ד" בכל זאת הפרק משלים את הערך על היסטוריית גרמניה, זה נותן לקורא תמונה מושלמת יותר על החומר שהוא קורא. אם נכניס לערכים רק את הקשר לחב"ד, קודם כל, הערך לא יהיה מושלם, ושנית, הקורא יצטרך לחפש את יתר המידע ממקומות אחרות (ויקיפדיה...). ויש להאריך בכל זה, אבל זה שיטתי בכללות --שמואל מונקס - שיחה 03:23, 2 באוגוסט 2012 (IDT)
- לעניות דעתי חב"דפדיה, כשמה כן היא, אנציקלופדיה חב"דית, וככזו: כל ערך שאינו קשור לחב"ד אין כאן מקומו. בכלל לעניות דעתי לא צריך לעשות ערך על כל אחד המוזכר בשיחה של הרבי או על כל חב"דניק מזדמן. צריך לקבוע קריטריונים מדויקים מה בדיוק זכאי לערך ומה לא. בנוגע לאלו שניתן למצוא קשר לחב"ד כדאי לפתוח קטגוריה לערכים שדרוש קשר לחב"ד. ר'ובן - שיחה 12:29, 1 באוגוסט 2012 (IDT)
- למה להשאיר לדעתי ערכים מסוג זה. כי הם יכולים למשוך לפה מבקרים (באמצעות חיפוש גוגל). הם מאפשרים לנו להסיף בקישורים פנימים ולתת לקורא מידע מבלי לאלץ אותו לפנות לאתרים אחרים (או לא נאותים מבחינה רוחנית) כך לדוגמה ערכים על מסכתות התלמוד שהם דווקא כן עוסקים בזווית החב"דית, יכולים להיות מקושרים לערך כגון זה של רבי דוסא, ועוד חזון למועד. אין גם סיבה למחוק כי: הערך אינו 'מכביד' על חב"דפדיה. לא מפריע ופוגע בערכים אחרים. לסיכום: נראה לי שערך שכתוב היטב, ושעוסק בנושא ביהדות מוטב לנו שישאר בחב"דפדיה (אך כמובן שיש להשקיע ולעסוק דווקא בערכים החב"דים שכן זו מטרתנו ויחודנו). --שיע 12:18, 1 באוגוסט 2012 (IDT)
לענ"ד, כן ראוי שיהיו ערכים שונים ומשלימים בחב"דפדיה. ומכמה סיבות, הראשונה כפי שהיטיב לציין ידידינו ר' שמואל מונקס, בשביל שלימות החומר. לדוגמא: כשאתה קורא על "תנועת ההתנגדות" ומוזכר שם "תנועת המוסר", כנראה תרצה להבין על מה מדובר. כמובן, שהחומר בד"כ יהי' בתמציתיות מפני ש: א) כותבים רק מה שנוגע לנו. ב) לאף אחד מאיתנו, אין כח וזמן לעבוד על ערכים אלו... סיבה נוספת וחשובה לא פחות היא, שרבים מקוראי חב"דפדיה הם אורחים מחוץ לחב"ד (לדוגמא גולשי האתר חב"ד בישראל), ומבחינתם הם נכנסים לאנציקלופדיה מושלמת, ולא עושים חשבון מה קשור לחב"ד ישירות ומה לא. למיטב זכרוני, בבתי חב"ד מציעים גם תפילה במנין קריאה בתורה ועוד למרות שלא מדובר במבצע מיוחד של הרבי. לסיכום מבחינת האורח (ובמידה מסויימת מבחינתנו) חבדפדיה היא אנציקלופדיה של חב"ד ולאו דווקא על חב"ד. ועוד והוא עיקר, הייתי רוצה לראות, יותר דיונים על איזה ערכים חסרים ולא איזה ערכים מיותרים. פרידבערג - שיחה 16:56, 3 באוגוסט 2012 (IDT)
- אל תהיה לחוץ כל כך. לעניות דעתי אין רבים שחושבים שחב"דפדיה היא אנציקלופדיה מושלמת [לא בכלל שיש רבים שנכנסים לכאן]. מידע רב ומפורט שקשור לחב"ד ותורם להבנת הערכים אכן צריך להיות ועל כך אין כל ויכוח. ערכים או פסקאות שאין בהם כל תועלת וקשר לשאר הערך כהדוגמה בגרמניה דלעיל צריכים להמחק.
- אגב אם היו כאן יותר משלושה-ארבעה עורכים באמת היית רואה כאן דיונים על ערכים שצריכים להיות וכאן המקום באמת לשאול האם ישנה דרך כלשהי לקרוא לציבור החב"די לבוא ולהשקיע כאן? ר'ובן - שיחה 17:36, 3 באוגוסט 2012 (IDT)
- רובן, דווקא כן נכנסים לכאן רבים, ראה סטטיסטיקות, תעקוב מספר הדפים הנצפים ותראה שהוא מתעדכן במספר נכבד מידי יום. אכן הדבר המשמעותי ביותר שיכול לתרום לחב"דפדיה הוא עורכים פעילים נוספים. לעניות דעתי הדרך הטובה ביותר לצרף כאלו, היא מפה לאוזן, לפנות לאנשים מתאימים = הן מבחינת יכולת לשונית וכתיבה, והן מבחינת גישה ויכולת שימוש במחשב ובאינטרנט. --שיע 10:49, 5 באוגוסט 2012 (IDT)
- אכן ישנו צורך בעורכים וערכים, לדעתי כדאי לפרסם קריאה לרבים באינפו או משהו כזה, אבל שוב, ערכים לא קשורים אין מקומם כאן למרות הרבים שנכנסים לכאן ועלינו לקבוע מדניות בדבר. ר'ובן - שיחה 13:19, 5 באוגוסט 2012 (IDT)
- לדעתי, מוטב מספר רב ביותר של ערכים, למרות שלא מושלמים ועדיין לא נמצא הקשר בינם לבין חב"ד. א. הסיבה כמוזכר לעיל מושך יותר אנשים. ב. כל עוד שלא מדובר מהקליפה זה דבר חיובי. --יוסי (מכל מלמדי השכלתי).
- אין עניין להרבות בערכים. והרי אנו לא עומדים להכניס ערכים על כל חכמינו זכרונם לברכה משום שמוטב מספר רב של ערכים... מה שלא קשור לחב"ד יאן מקומו כאן... ר'ובן - שיחה 13:23, 9 באוגוסט 2012 (IDT)
- נראה לי שהדיון כאן מתארך ללא תועלת, והטיעונים חוזרים על עצמם ללא שאחד מן הצדדים ישתכנע. מותר וצריך שיהיו דעות שונות, אך מדיניות צריכה להיות אחת.
- ניתן לסכם שעד כה. 4 משתמשים התנגדו למחיקת ערכים שאינם קשורים לחב"ד (שיע, שמואל, פרידבערג, יוסי), ואחד תמך (רובן). --שיע 15:03, 12 באוגוסט 2012 (IDT)
- אין עניין להרבות בערכים. והרי אנו לא עומדים להכניס ערכים על כל חכמינו זכרונם לברכה משום שמוטב מספר רב של ערכים... מה שלא קשור לחב"ד יאן מקומו כאן... ר'ובן - שיחה 13:23, 9 באוגוסט 2012 (IDT)
- לדעתי, מוטב מספר רב ביותר של ערכים, למרות שלא מושלמים ועדיין לא נמצא הקשר בינם לבין חב"ד. א. הסיבה כמוזכר לעיל מושך יותר אנשים. ב. כל עוד שלא מדובר מהקליפה זה דבר חיובי. --יוסי (מכל מלמדי השכלתי).
- אכן ישנו צורך בעורכים וערכים, לדעתי כדאי לפרסם קריאה לרבים באינפו או משהו כזה, אבל שוב, ערכים לא קשורים אין מקומם כאן למרות הרבים שנכנסים לכאן ועלינו לקבוע מדניות בדבר. ר'ובן - שיחה 13:19, 5 באוגוסט 2012 (IDT)
- רובן, דווקא כן נכנסים לכאן רבים, ראה סטטיסטיקות, תעקוב מספר הדפים הנצפים ותראה שהוא מתעדכן במספר נכבד מידי יום. אכן הדבר המשמעותי ביותר שיכול לתרום לחב"דפדיה הוא עורכים פעילים נוספים. לעניות דעתי הדרך הטובה ביותר לצרף כאלו, היא מפה לאוזן, לפנות לאנשים מתאימים = הן מבחינת יכולת לשונית וכתיבה, והן מבחינת גישה ויכולת שימוש במחשב ובאינטרנט. --שיע 10:49, 5 באוגוסט 2012 (IDT)
אנטי ספאם
מאמצים רבים ושתדלנות ראויה לשבח של גורמים רבים במיזם ובראשם מפעיל מערכת אכפתי, במכתב מרגש למנהלי חב"דפדיה - הוביל להוספת שלושה תוספים משמעותיים שככל הנראה יביאו לסופה של פרשיית ספאם שנמשכה על פני כל השנה האחרונה. המשך הצלחה לכולם! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"א באב ה'תשע"ב 02:26, 30 ביולי 2012 (IDT)
- תודה רבה!!!!--שמואל מונקס - שיחה 06:06, 30 ביולי 2012 (IDT)
- טוב לשמוע. יש"כ. --שיע 12:24, 1 באוגוסט 2012 (IDT)
- תודה רבה! שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ג באב ה'תשע"ב, למניינם 17:45, 1 באוגוסט 2012 (IDT)
- טוב לשמוע. יש"כ. --שיע 12:24, 1 באוגוסט 2012 (IDT)
אופן הפעולות
השדרוג שנוסף למערכת, לאחר מכתב ששלחתי לביורוקרט, הוא עצירת ספאם על ידי רשימות, רשימה שחורה ורשימה לבנה. הרשימה השחורה היא כאן, והרשימה הלבנה, דהיינו כתובות שלא ייחסמו בכל מקרה אפילו אם יכללו ברשימה השחורה בעקיפין, היא כאן.
כעת קיימות בידינו שני אפשרויות: 1. לחסום כליל הוספת קישורים חיצונים לחב"דפדיה, על ידי קוד מסוים אותו ניתן להכניס לרשימה השחורה, והתרת רק כאלו שנמצאים ברשימה הלבנה (כעת נמצאים שם כל האתרים החבדיי"ם המרכזיים והאתרים שאנו מקשרים אליהם באופן קבוע, ועוד כמה). בכך יש חסרון, שלא יוכלו לקשר לאתרים חבדיים אחרים, כגון של כתובות של בתי חב"ד שעדיין לא נרשמו אצלינו במיזמים השונים (אך כמובן שהמסנן אינו מוחק או מפריע לערכים שיש בהם כבר כתובות שאותן הוא לא מרשה להוסיף). אמנם על ידי שליחת דוא"ל למפעיל מערכת שיוסיף את הכתובת לרשימה הלבנה, יהיה ניתן להוסיף את הכתובת. 2. לחסום רק כתובות לא ראויות וכאלו שהספאם רגיל לקשר אליהם. זו עבודת נמלים כמעט בלתי אפשרית, אך לפעמים יתכן שעל ידי שיבוש פעולות הבוט של הספאם, יהיה ניתן למנוע את פעולתו. לפעמים זה עובד.
בתחילה ננסה את הדרך השנייה, ורק אם נראה שזה לא עובד, נחזור לדרך הראשונה. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ד באב ה'תשע"ב, למניינם 20:25, 2 באוגוסט 2012 (IDT)
- שלום היקר, השדרוג שנוסף למערכת, בעקבות מכתבך הנוגע ללב, דרבן את האיש הטכני להוסיף הגנה אוטומטית משולשת (ששלחתי לו כבר לפני שנה) מפני הרשמות ספאם וכפי שמוכח, הספאם נחסם בצורה מוחלטת (ראה כאן). הרשימות השחורות והלבנות נועדו לחסום משחיתים ידניים, שב"ה איננו סובלים מהם כרגע. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ד באב ה'תשע"ב 22:27, 2 באוגוסט 2012 (IDT)
- אכן הספאם נחסם בצורה מוחלטת, אך הסיבה לכך היא, שכלל אין אפשרות כעת להירשם. כתנאי להרשמה מופיעה האזהרה "כהגנה מפני יצירת חשבונות פיקטיביים ע"י אוטומטים אנא הקלידו את שתי המילים שלהלן:" וולמעשה לא מופיעות כלל שתי מילים שאותן יש להעתיק, וממילא לא ניתן להירשם. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ח באב ה'תשע"ב, למניינם 08:48, 6 באוגוסט 2012 (IDT)
- אצלי הן דווקא כן מופיעות. מדובר בשתי מילים בשפה האנגלית שמופיעות בצורה מטושטשת ומעוותת. אולי יש לך חסימה לתמונות? --שיע 12:56, 7 באוגוסט 2012 (IDT)
- אכן מתברר שניתן להירשם ואף להשחית. וכנראה שהדבר תלוי מאיזה דפדפנים, מהדפדפן שלי (גולש דרך גוגל כרום) לא ניתן לעשות זאת ואף לא לערוך בצורה אנונימית. ועכשיו אני רואה שהדבר מצויין בפירוש במדיה ויקי:Captchahelp-text. בכל אופן בנוגע לספאם, עברתי לדרך הראשונה. למה כונתך חסימה לתמונות? הרי משתמשים שלא קיבלו אישור מיוחד אינן יכולים להעלות תמונות. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ' באב ה'תשע"ב, למניינם 18:07, 8 באוגוסט 2012 (IDT)
- מוזר, גם אני גולש בכרום, וכן קיבלתי האפשרות כאנונימי וגם ראיתי את התמונה. חשבתי שאולי אתה לא רואה את התמונה כי יש לך חסימה/סינון כלשהו לתמונות. --שיע 22:32, 8 באוגוסט 2012 (IDT)
- יתכן. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"א באב ה'תשע"ב, למניינם 02:28, 9 באוגוסט 2012 (IDT)
- מוזר, גם אני גולש בכרום, וכן קיבלתי האפשרות כאנונימי וגם ראיתי את התמונה. חשבתי שאולי אתה לא רואה את התמונה כי יש לך חסימה/סינון כלשהו לתמונות. --שיע 22:32, 8 באוגוסט 2012 (IDT)
- אכן מתברר שניתן להירשם ואף להשחית. וכנראה שהדבר תלוי מאיזה דפדפנים, מהדפדפן שלי (גולש דרך גוגל כרום) לא ניתן לעשות זאת ואף לא לערוך בצורה אנונימית. ועכשיו אני רואה שהדבר מצויין בפירוש במדיה ויקי:Captchahelp-text. בכל אופן בנוגע לספאם, עברתי לדרך הראשונה. למה כונתך חסימה לתמונות? הרי משתמשים שלא קיבלו אישור מיוחד אינן יכולים להעלות תמונות. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ' באב ה'תשע"ב, למניינם 18:07, 8 באוגוסט 2012 (IDT)
- אצלי הן דווקא כן מופיעות. מדובר בשתי מילים בשפה האנגלית שמופיעות בצורה מטושטשת ומעוותת. אולי יש לך חסימה לתמונות? --שיע 12:56, 7 באוגוסט 2012 (IDT)
- אכן הספאם נחסם בצורה מוחלטת, אך הסיבה לכך היא, שכלל אין אפשרות כעת להירשם. כתנאי להרשמה מופיעה האזהרה "כהגנה מפני יצירת חשבונות פיקטיביים ע"י אוטומטים אנא הקלידו את שתי המילים שלהלן:" וולמעשה לא מופיעות כלל שתי מילים שאותן יש להעתיק, וממילא לא ניתן להירשם. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ח באב ה'תשע"ב, למניינם 08:48, 6 באוגוסט 2012 (IDT)
מה יהיה?
כבר הרבה זמן שאי אפשר לעלות תמונות וזה מתחיל להציק, הממונים על כך - נא לטפל בזה בהקדם. תודה. עניין שני: אם אפשר לפתוח את האתר של בית משיח כדי שיהיה אפשר להביאו בקישורים חיצוניים. תודה. --בברכה, יצחק - שיחת הגאולה 10:54, 27 בספטמבר 2012 (IST)
- לגבי העניין השני, האם אתה מדבר על האתר של בית משיח הישן שנמחק? כי זה לא קשור לחב"דפדיה, ובהשגחה יצא לי לפני תקופה לדבר על זה עם מישהו מבית משיח, והשתמע ממנו שהאתר לא עומד לחזור --שיע 15:00, 27 בספטמבר 2012 (IST)
- אני מדבר על האתר החדש של בית משיח ואני רוצה בערך רגע של שתיקה להביא קישור חיצוני שמפנה לשם, הבעיה היא שיש רשימה של אתרים חסומים שלא ניתן להכניסם לערכים, לכן אני מבקש לטפל בכך. --בברכה, יצחק - שיחת הגאולה 15:59, 28 בספטמבר 2012 (IST)
- כמו שמצויין בחלון העזרה הנפתח באופן אוטומטי, ניתן לשלוח לי בכתובת דוא"ל את הקישור שאותו רוצים להכניס לחב"דפדיה ואסדר את הבעיה. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ב בתשרי ה'תשע"ג, למניינם 16:22, 28 בספטמבר 2012 (IST)
- בנוגע לבעיה עם התמונות, יש לשלוח תלונה לטכנאי. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ב בתשרי ה'תשע"ג, למניינם 16:26, 28 בספטמבר 2012 (IST)
- אני מדבר על האתר החדש של בית משיח ואני רוצה בערך רגע של שתיקה להביא קישור חיצוני שמפנה לשם, הבעיה היא שיש רשימה של אתרים חסומים שלא ניתן להכניסם לערכים, לכן אני מבקש לטפל בכך. --בברכה, יצחק - שיחת הגאולה 15:59, 28 בספטמבר 2012 (IST)
בערכים על שנים
מה דעתכם להכניס בערכים על שנים פסקאות על חסידים שנולדו ונפטרו בשנה זו. ר'ובן - שיחה 13:25, 27 בספטמבר 2012 (IST)
- לדעתי רעיון טוב. --שיע 14:56, 27 בספטמבר 2012 (IST)
הצעה למדניות חב"דפדיה לנהלי הצבעה
- 1. יש לאפשר זכות הצבעה לכל משתמש שערך 100 עריכות לכה"פ ב20 ערכים לא כולל דפי שיחה, כמובן, מלבד העריכות של הערך הנתון במחלוקת שאינן נחשבות (לעיתים משתמש עורך / משחית שוב ושוב את הערך הקרוב ללבו באופן מגמתי, לא יתכן להחשיב עריכות אלו בחשבון בשעת ההצבעה).
- 2. כמו כן חובה להודיע לפני ההצבעה באולם הדיונים על קיום ההצבעה, ואין לערוך אותה בזמני חגים.
- 3. על כל הצבעה ידרש אישור מלפחות אחד ממפעלי המערכת, על-מנת לוודא שאכן יש מקום להצבעה זו.
- 4. זמן ההצבעה יהיה למשך שבוע.
- 5. הכרעה תתבצע בכל מקרה גם אם ישתתף בו משתמש אחד.
- 6. הצבעה חוזרת תתאפשר מינימום חודשיים אחרי סיום ההצבעה הראשונה.
מה נראה לכם? מקובל? --בברכה, יצחק - שיחת הגאולה 06:25, 14 באוקטובר 2012 (IST)
- כמו שכבר כתבתי במקו"א אני מתנגד לסעיף 5 ודורש מינימום של 3 משתתפים, וכן הכרעה ברוב של לכה"פ 2. אשמח לשמוע דיעות נוספות.שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח בתשרי ה'תשע"ג, למניינם 06:34, 14 באוקטובר 2012 (IST)
- למרות שבכ"מ ההצעה טובה, בהתחשב בעובדה שאין בחב"דפדיה יותר מחמישה משתמשים אני לא רואה כל צורך בפרוצדורה הארוכה, עדיף להשאיר את המצב כפי שהיה עד היום. ר'ובן - שיחה 14:08, 14 באוקטובר 2012 (IST)
- מסכים לחלוטין עם רובן, חבל לדעתי להקדיש מזמננו לתקן חוקים למצב שלא רלוונטי אלינו. הצבעה רשמית שייכת יותר לקהילה רחבה, ולא לקהילה קטנה כשלנו, בה ניתן לפתור את הדברים בצורה קצת פחות שרירותית. במיוחד שהקווים האדומים שלנו מוגדרים ממילא, מעצם היותנו שומתו"צ וחסידים. --שיע 20:42, 15 באוקטובר 2012 (IST)
- למרות שבכ"מ ההצעה טובה, בהתחשב בעובדה שאין בחב"דפדיה יותר מחמישה משתמשים אני לא רואה כל צורך בפרוצדורה הארוכה, עדיף להשאיר את המצב כפי שהיה עד היום. ר'ובן - שיחה 14:08, 14 באוקטובר 2012 (IST)