שיחה:כיפת יחי
מי שיכול אנא להעלות תמונות של דוגמאות שונות של כיפות יחי. וכן לשפר את המראה החיצוני של הדף אפשר גם להוסיף בתוכן, המטרה הסופית להפוך את הערך אחרי עיבודו לערך מומלץ.יחי המלך המשיח.22:58, 31 ביולי 2016 (UTC)
- כבר מזמן נרגש הצורך בערך הזה ולפלא שעד היום לא נכתב אבל מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. 23:01, 31 ביולי 2016 (UTC)
- נסחפנו. התואר ערך מומלץ ראוי רק לערכים בעלי תוכן ועומק, שאני רוצה שכל מי שנכנס לחב"דפדיה יקרא אותם ויתרשם מהם לטובה. הערך על כיפה יחי, כמה שהוא לא יהיה מפורט, מרתק, וכתוב בטוב טעם - לעולם לא יהיה ערך מומלץ. להתראות - שיחה 10:31, 1 באוגוסט 2016 (UTC)
- אכן. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ו בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 12:38, 1 באוגוסט 2016 (UTC)
- ולדעתי - סליחה מראש - ההיסחפות היא קיומו של הערך בכלל... שווה מקסימום שורה בערך יחי. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 10:56, כ"ח בתמוז, הקהל ה'תשע"ו
- כל מי שיכול אנא להעלות דוגמאות שונות של כיפת יחי, (אם אפשר גם באנגלית), ישר כח מראש ויחי מלך המשיח. חיילי משיח - שיחה 20:34, 3 באוגוסט 2016 (UTC)
- לא להתייאש במוקדם או במאוחר בעזרת השם הערך הזה (למרות כל בעלי המרה שחורה והפסימיים) יהיה (כמובן אחרי שיפוץ והצבעה חוקית) ערך מומלץ. חיילי משיח - שיחה 20:37, 3 באוגוסט 2016 (UTC)
- כל מי שיכול אנא להעלות דוגמאות שונות של כיפת יחי, (אם אפשר גם באנגלית), ישר כח מראש ויחי מלך המשיח. חיילי משיח - שיחה 20:34, 3 באוגוסט 2016 (UTC)
- ולדעתי - סליחה מראש - ההיסחפות היא קיומו של הערך בכלל... שווה מקסימום שורה בערך יחי. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 10:56, כ"ח בתמוז, הקהל ה'תשע"ו
- אכן. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ו בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 12:38, 1 באוגוסט 2016 (UTC)
- נסחפנו. התואר ערך מומלץ ראוי רק לערכים בעלי תוכן ועומק, שאני רוצה שכל מי שנכנס לחב"דפדיה יקרא אותם ויתרשם מהם לטובה. הערך על כיפה יחי, כמה שהוא לא יהיה מפורט, מרתק, וכתוב בטוב טעם - לעולם לא יהיה ערך מומלץ. להתראות - שיחה 10:31, 1 באוגוסט 2016 (UTC)
ערך דל וריק מתוכן, לדעתי מחיקה מיידית! אין סיכוי בעולם שיהפוך למומלץ! • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 21:04, 3 באוגוסט 2016 (UTC)
- לענ"ד, לפני שהערך כיפה קיים, יש טעם לפגם מערך זה, וד"ל. • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 16:41, 4 באוגוסט 2016 (UTC)
- ואגב, אין להשוות בינו לבין שאר הערכים שבקטגוריה:פרסום גאולה ומשיח, כי לשאר הערכים שם יש בסיס תוכני, וכפשוט! • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 16:43, 4 באוגוסט 2016 (UTC)
למחיקה
ערך זה דל מתוכן, הפסקה על תוכן ההכרזה כלטלה בערך יחי. והפסקה על סוג הכיפה ממש מזולזל, חוץ מזה שאינו נכון, כי כמדומני קדמו כיתובים אחרים ליחי, ('ענוים הגיע זמן גאולתכם' זכור לי מתשנ"ו...).
ובקיצור מי בעד מחיקה?
הצבעה
בעד • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 21:04, 3 באוגוסט 2016 (UTC)
בעד חזק וזה לא אומר שהערך דל. גם אם הוא מלא בתוכן, זה לא נותן לו חשיבות להיות ערך. לדוגמא, לא לעניין ליצור ערך על כובע קנייטש, גם אם הוא יפרט את כל סוגי כובעי הקנייטש ומתי התחילו לחבוש אותם וכו' וכו'... בתקוה להבנה. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 03:42, כ"ט בתמוז, הקהל ה'תשע"ו
נגד להתראות - שיחה 00:48, 4 באוגוסט 2016 (UTC)
נגד אם כי מסתייג - יש לערוך ולשכתב ערך זה בדחיפות. --ירוחם - שיחה 09:56, 4 באוגוסט 2016 (UTC)
בעד--הנחה - שיחה 10:26, 4 באוגוסט 2016 (UTC)
נגד. הערך עומד על הגבול בין ערך הגיוני לערך שראוי שימחק, ומידת החסד מכריעה שעומד על הגבול החיובי. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 12:46, 4 באוגוסט 2016 (UTC)
ראו דעתי בפיסקה הבאה--אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - הצטרפו למיזם של חב"דפדיה: א חסידישע פארבריינגען 13:01, 4 באוגוסט 2016 (UTC)
נגד אמנם חסר הרבה תוכן ומבנה (גם על ענין הכיפה באופן כללי). אבל זכות קיומו שווה לשאר הערכים בקטגוריה:פרסום גאולה ומשיח -- דָּרַךְ כּוֹכָב • שיחה • 15:11, כ"ט בתמוז, הקהל ה'תשע"ו (4 באוג' למניינם), ימות המשיח • יחי המלך המשיח!
בעד ואם כבר משאירים יש לכתוב את דעת המתנגדים (תרתי משמע) והמסתייגים (חוץ מזה החיבור לברסלב מזלזל בחשיבות הענין)--חיים - בכל יום שיבוא 20:03, 7 באוגוסט 2016 (UTC)
באם אפשר עדיין להצטרף אני בעד חזק למחוק את הערך מיידית (ובפרט ההשוואה לברסלב היא ממש מזלזלת). מקסימום פיסקה בערך יחי. גם לדעתי אין לספור את הצבעת חבר מכיון שאינה משיקולים אנציקלופדיים. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 21:44, 14 בדצמבר 2016 (UTC)
לאיחוד
בהיות שמסקנת הדיון הייתה שהערך יורחב, ובהיות שמאום לא קרה, אני מציע לאחד ערך זה עם הערך יחי. ואני מקווה שאכן זה יקרה.
באם יש מישהו שמתנגד, אנא לכתוב כאן, ובאם לאו הוא יאוחד! • כתית למאור • בית הבד 22:37, י"ח בכסלו, ה'תשע"ז (18 בדצמ' למניינם), ימות המשיח
- מצטרף . שף ויתיב • קאנפרענץ רום 22:45, 18 בדצמבר 2016 (UTC)
- מצטרף --שיע • שיחה י"ט בכסלו ה'תשע"ז 07:21, 19 בדצמבר 2016 (UTC)
- מתחבט הערך יחי עוסק בתוכן ומהות ההכרזה, ובסוגיית קבלת המלכות בכלל. ואילו כאן מדובר על אביזר פרסום.
- לכאורה עדיף לאחד עם הערך כיפה (אלא שאין כאן ערך כזה... אולי לצורך הענין אפשר לייבא מאתר המינים, כפי שקורה כאן מידי פעם בערכים כלליים עם הקשר חב"די). -- דָּרַךְ כּוֹכָב • שיחה • 13:26, י"ט בכסלו, ה'תשע"ז (19 בדצמ' למניינם), ימות המשיח • יחי המלך המשיח!
- אולי כדאי להכניס פסקה בערך פרסום גאולה ומשיח על אביזרי פרסום, ולהכליל בו גם את הערך דגל משיח ועוד יעקב בן שמואל - שיחה 13:49, 19 בדצמבר 2016 (UTC)
- איך שלא יהיה, כדאי להחליט לאיזה ערך... • כתית למאור • בית הבד 22:41, י"ט בכסלו, ה'תשע"ז (19 בדצמ' למניינם), ימות המשיח
- בעד לאחד עם כיפה (בושה שעדיין אין כזה ערך! נאלץ לייבא מויקיקליפה) לשנה טובה בלימוד החסידות תכתבו וחתמו אני אוהב כל יהודי - יחי המלך המשיח י"ט בכסלו ה'תשע"ז
- איך שלא יהיה, כדאי להחליט לאיזה ערך... • כתית למאור • בית הבד 22:41, י"ט בכסלו, ה'תשע"ז (19 בדצמ' למניינם), ימות המשיח
- אולי כדאי להכניס פסקה בערך פרסום גאולה ומשיח על אביזרי פרסום, ולהכליל בו גם את הערך דגל משיח ועוד יעקב בן שמואל - שיחה 13:49, 19 בדצמבר 2016 (UTC)
- מצטרף --שיע • שיחה י"ט בכסלו ה'תשע"ז 07:21, 19 בדצמבר 2016 (UTC)
- ועכשיו יש כזה ערך והכנסתי לתוכו את הערך על כיפת יחי לשנה טובה בלימוד החסידות תכתבו וחתמו אני אוהב כל יהודי - יחי המלך המשיח י"ט בכסלו ה'תשע"ז
אז למסקנת הדיון, הוכרע שמאחדים עם הערך כיפה שכעת באמצע כתיבה (בדף המשתמש: חבר/כיפה). וכעת אבקש את אחד מהמפעילים למחוק דף זה. תודה והמשך תרומה מועילה..• כתית למאור • בית הבד 02:13, כ' בכסלו, ה'תשע"ז (20 בדצמ' למניינם), ימות המשיח
- אני נגד איחוד עם כיפה שכן תוכן הערך שייך יותר למוצרי גאולה ומשיח. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 02:56, 20 בדצמבר 2016 (UTC)
- מצטרף לשף ויתיב הקישור בין הכיתוב לכיפה היא מקרית ואין שייכות בין הדברים היא יכולה להיות מוזכרת שם אבל לא פסקה שלמה.--הנחה - שיחה 07:09, 20 בדצמבר 2016 (UTC)
- עיין לעיל ותראה שבדיוק מסיבה זו הוצע שלא לאחד עם הערך יחי (שהקשר בינו לכיפה, כמו שכתבת, 'מקרי'), אלא עם כיפה (שהקשר בינה לבין כיפת יחי הוא בדיוק כמו הקשר בין עפולה לקהילת חב"ד בעפולה) -- דָּרַךְ כּוֹכָב • שיחה • 16:43, כ' בכסלו, ה'תשע"ז (20 בדצמ' למניינם), ימות המשיח • יחי המלך המשיח!
- מצטרף לשף ויתיב הקישור בין הכיתוב לכיפה היא מקרית ואין שייכות בין הדברים היא יכולה להיות מוזכרת שם אבל לא פסקה שלמה.--הנחה - שיחה 07:09, 20 בדצמבר 2016 (UTC)