שיחה:רשת מחנות הקיץ גן ישראל בארץ הקודש
קעמפים: אורו של משיח גן ישראל צפת קייטנות: אור יהודה אשדוד ביתר עילית הרצליה ירושלים כפר חב"ד מגדל העמק עמנואל פתח תקוה צפת קרית שמואל קרית גת תל אביב
- כתבתי בינהם לא התכונתי לכולם אז הזכרתי רק את מגדל ופתח תקוה.-- לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! - ז' באב ה'תשע"ו 13:15, 11 באוגוסט 2016 (UTC)
- אכן צריכים להיות כולם, הוספתי. אם מישהו יודע עוד שיכתוב. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 18:36, ז' באב, הקהל ה'תשע"ו
שם הערך
- נכנסתי לערך והופתעתי. יש רשת אחרת שנקראת בשם הזה בדיוק - רשת מחנות הקיץ הקיץ גן ישראל בארץ הקודש, והיא אכן תחת הנהלת הקעמפ שזהו שמו - גן ישראל ארץ הקודש.
- הרשת שהוקמה שנה שעברה ע"י דוד נחשון נקראת "גן ישראל - צבאות השם בארץ הקודש". ע"פ הסמל.
- כדאי להבהיר זאת.--8775 - משיח נאו! -- פארבריינגען כ"ז באב ה'תשע"ו, שנת הקהל 19:35, 31 באוגוסט 2016 (UTC)
- משתמש:5778 היקר אולי תספר לנו קצת חוויות מ"גן ישראל ארץ הקודש", כיכבת בתמונות... כי הרי לתרום בצורה בוגרת ואובייקיטיבית לחב"דפדיה אתה לא יודע--209.140.45.194 19:46, 31 באוגוסט 2016 (UTC)
- אתר שאינו מתנהל בצורה בוגרת ואובייקטיבית, קצת קשה לתרום לו בצורה כזאת.
- מתנצל אם חשת נפגע מהערתי זאת, שלא נועדה אלא להבהיר. אינך שמח שהרשת של דוד נחשון נקראת בשם הלא נכון, אני מקווה.
- לא כיכבתי בתמונות של גן ישראל, הלוואי והייתי זוכה להיות שם.
- להבא חתום נא את שמך.--8775 - משיח נאו! -- פארבריינגען כ"ז באב ה'תשע"ו, שנת הקהל 21:16, 31 באוגוסט 2016 (UTC)
- א. לא אני האנונימי אך אני בפירוש מצתרף לכל מילה שהוא כתב. ב. בפירוש כיכבת בתמונות שם. אני ראיתי זאת. ג. דע לך שקשה להתייחס אליך יפה כאשר אתה כל הזמן מתנהל בצורה בלתי בוגרת ובלתי אובייקטיבית(!), ואגב על פי מדיניות האתר זכותו של כל משתמש וגם על משתמשים אנוניימים להשתתף בדיונים בדפי שיחה. אם אינך מכיר היטב את הכללים עדיף שתקרא אותם שוב...--די העכסטע צייט - שיחה 21:31, 31 באוגוסט 2016 (UTC)
- א. אינני בטוח בכך... להבא תכתוב "מצטרף". ב. הנה לך הוכחה ברורה שאינך יודע לזהות אותי כלל. ג. הערתי כאן (בכללות) בנוגע לשלושה ערכים בלבד: האוהל, הרבי מליובאוויטש כמלך המשיח (שלאחר מכן חזרתי בי בנוגע לתיקונים בו) וצבאות השם (נוסף על ערך זה).
- בשלושתם, לא ניצלתי את הזכות שבידי כעורך לערוך מבפנים, אלא פניתי ישירות לדף השיחה ע"מ להבהיר את עמדתי ולשמוע עמדות אחרות.
- אתה מוזמן לפתוח בדפי השיחה של שלושת הערכים האלה ולבדוק כיצד אני כותב, וכיצד כותבים ה"מתווכחים" (?) איתי. בעצם, אולי אתה בראייתך ה"אובייקטיבית" לא תצליח לעשות זאת. עצתי אליך: בקש מאחד מחבריך שיקרא את הדף, ושיקבע הוא (ללא התייחסות לתוכן הויכוח) מי המבהיר את עמדתו בצורה ברורה ומי סוטה שוב ושוב לנושאים שוליים, ומאשים את הכותב בכוונות שונות וכד'.
- אני פשוט עשיתי זאת. תהיתי לרגע שמא אכן אינני שם לב ואני כותב בצורה בלתי אובייקטיבית, ודווקא שאר המשתתפים בדיון צודקים. ביקשתי מכמה חברים (חלקם עורכים באתר) לבדוק זאת, וכולם ללא יוצא מן הכלל הביטו בתימהון גובר והולך על מה שנכתב בדפים אלו ע"י שאר המשתתפים בדיון.
- ידעתי שמותר לאנונימי לכתוב בדפי שיחה. אלא שכיוון שהלה טוען שהוא מכיר אותי, הנחתי שהוא חבר באתר, ועל כן מותר לו (לך?) לעמוד מאחורי מילותיו בחתימת שמו.
- בהצלחה, כוח"ט.--8775 - משיח נאו! -- פארבריינגען כ"ח באב ה'תשע"ו, שנת הקהל 07:02, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
נראה לי שכולם פה כבר מכירים אותך והרבה גם באופן אישי
- מוזר מאוד. משום שאני לא מכיר אף אחד מהכותבים האחרונים, ובטח שלא באופן אישי.--8775 - משיח נאו! -- פארבריינגען כ"ח באב ה'תשע"ו, שנת הקהל 12:43, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
אין צורך לירות חץ ואז לסמן סביבו מטרה. אפשר, למשל, לעשות חיפוש בגוגל ולראות ששתי הרשתות משתמשות בשם זה. העובדות שמהן נפתח הדיון פשוט לא נכונות. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 06:14, א' באלול, הקהל ה'תשע"ו