אשמח אם תיצרו לכאן קישור לכל הודעה שאתם משאירים לי. תודה!--5778 - משיח נאו! - שיחה 11:45, 9 באוגוסט 2015 (UTC)
האוהל
5778 שלום. עניתי לדבריך בשיחה:האוהל#מקומו של הרבי --שיע • שיחה י"ב באלול ה'תשע"ה 17:30, 27 באוגוסט 2015 (UTC)
בנוגע למה שכתבת לדי העכסטע צייט איזו אידיאולוגיה בדיוק תקבע את נקודת המבט של חב"דפדיה. האם דעתם של הבחורים, הנהלת הישיבות, רבני ומשפיעי אנ"ש, או רק המשתתפים במערכת.
לפי מה שנראה בינתיים אלה שקובעים את האידיאולוגיה הם רק המשתתפים במערכת ובהם גופא רק אותם שהיו על המחשב בחודשיים האחרונים. כי כשאני התחלתי בחב"דפדיה לפני שנתיים וחצי למיטב זכרוני הקו הי' שונה ממה שאתה ושאר החברה, החלטתם לקבוע בזמן האחרון--מלך - באהבת ישראל נביא את הגואל - שיחה 02:46, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
- אני שמח, מלך, שהתחלת לענות בהיגיון ולא סתם למחות. כתשובה לדבריך רק אחזור על בקשתי: האם תוכל להביא שם של אחד מהמשפיעים, הרבנים או הנהלת הישיבות, שסובר כך וגם פירסם את דעתו ברבים? רב שאכן ראוי לשמש מורה דרך בעיצוב ההשקפה?
- באם כן, טענתי בטלה ומבוטלת. אני לא בא לשנות את האידיאולוגיה באתר (למרות שאני חולק עליה ואנסה להתווכח), אלא בנושא זה ספציפית נדמה לי שהוא לא נכתב ע"פ הכללים. אם תוכיח אחרת - זה יהיה לתועלת בדיון. יישר כח!
- נ.ב. אם ממש תציק לך הראיה משיחת ש"פ שופטים תנש"א, אשתדל לענות עליה כאן. בכל אופן, לראשי הישיבה בצפת למשל זה לא מפריע. כל טוב.--5778 - משיח נאו! - שיחה 07:28, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
- א. בצוות בנתניה, זה ששום רב לא מוחה זה לא בגלל שכולם מסכימים לראש הישיבה, אלא בגלל שהם כפופים לו. אבל בפועל המשפיע(ים) הרב רוזנבלט (שהוא דרך אגב דווקא כן קבוצה נ"ד) שממנו מחזיקים רוב הבחורים ולו יש הכי הרבה מושפעים בישיבה וממילא , אומר בפירוש שהרבי ב770 וכששואלים אותו בנוגע לאהל בער"ה, עונה שצריך ללכת כי יש הוראה של הרבי והרבי מקפיד ללכת בער"ה.
- ב. בצפת הרבה המשפיעים העיקרים בישיבה רובם מורים לא ללכת ויש שלא הולכים בעצמם וגם הר"י שכן מחזיק מהמקום לא הופך את זה למקום הקבוע של הרבי, ודבר ראשון כשמגיע הולך ל770
וידוע לי כמעט בוודאות על פעם, שנסע לרבי וברגע האחרון וויתר על הנסיעה לאהל.--מלך - באהבת ישראל נביא את הגואל - שיחה 16:32, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
- א. מניסיון אישי אני יודע שגם הרב רוזנבלט סובר שבאהל הק' טמון גופו הק' של הרבי. ייתכן שהוא שינה את דעתו בשנים האחרונות, אך כך היה ידוע לי. מלבדו - אם אתה מכיר את הצוות שם - אין אף אחד שחושב אפילו בכיוון. הוא בהחלט עונה כך לבחורים שלא שואלים אותו בצורה ישירה, משום שכמו הרבה משפיעים, לצערנו, הוא מעדיף שלא להיכנס לויכוח הזה. אך בחור ששואל אותו בצורה ישירה הוא עונה ברור מאוד את דעתו.
ב. אדגיש שוב - לא דיברתי כלל על להחזיק מהמקום, בסה"כ ביקשתי שהערך ייכתב כפי שהוא צריך להיכתב, משום שאין רב שסובר שהערך צריך להיות כתוב כך. אז מה אתה מבלבל לי את המוח (ומתנצל על ההתלהמות, אבל תודה שבאמת כבר הצלחת להרגיז אותי...) האם הם הולכים יותר או פחות, אני מדבר על עצם העניין, ובזה נשאלת השאלה מי הקובע אתה או הוא. שוב, ביקשתי שתנקוט בשמו של רב שמסכים עם דעתך! מה לא ברור? ואם תוכל לעשות זאת בדף השיחה של 'האוהל'. בהצלחה.--5778 - משיח נאו! - שיחה 12:01, 18 באוקטובר 2015 (UTC)
ימי חב"ד
כל הכבוד על העבודה. תכנס לזה קצת ובעז"ה תגלה שזה פשוט.
רק שים לב, הוספת את לתבנית לא רק את הימי חב"ד, אלא גם את האירועים ביהדות. לא שאני מתנגד - רק שבדיוק על זה החלק השני של הדיון שפתחתי באולם דיונים... ולכאורה צריך לחכות להכרעה ברורה לאחר דיון, מה תהיה המדיניות הקבועה בנדון. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 10:54, 2 במאי 2016 (UTC)
ימי חב"ד
יישר כח על תרומתך למיזם החדש!
אך שים לב לפרמטר השלישי:
כאשר בכל פעם צריך לשנות שלושה פרמטרים: 1. הקודם. 2. הבא. ואת המספר הסידורי שבסוף התבנית בשורה שמתחילה "קטגוריה:תבניות אירועים" בדוגמה זה א01, בב' תשרי זה יהיה א02, בג' תשרי א03, בא' חשון זה ב01, ב' חשון - ב02, וכן הלאה
, שים לב לתקן זאת גם בערכים שעשית כבר.
- בוצע.--5778 - משיח נאו! - שיחה 13:40, 2 במאי 2016 (UTC)