שיחת משתמש:חיים נהר: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
שורה 220: שורה 220:
== ימי חב"ד ==
== ימי חב"ד ==
לפני שמתקדמים בעבודה, כדאי שנחליט על מתכונת אחידה בכל הערכים הללו, שמות קבועים לפיסקאות, התחלות קבועות וכו'. נעביר את הדיון לאולם הדיוניים. --[[משתמש:chabadnik|chabadnik]] - [[שיחת משתמש:chabadnik|שיחה]] 20:46, 15 ביוני 2010 (UTC)
לפני שמתקדמים בעבודה, כדאי שנחליט על מתכונת אחידה בכל הערכים הללו, שמות קבועים לפיסקאות, התחלות קבועות וכו'. נעביר את הדיון לאולם הדיוניים. --[[משתמש:chabadnik|chabadnik]] - [[שיחת משתמש:chabadnik|שיחה]] 20:46, 15 ביוני 2010 (UTC)
:בהחלט. פתחתי רק סרייה ראשונה של ערכים, לראות כיצד העבודה מתקדמת. אגב, נוכל לצ'טט? --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 20:46, 15 ביוני 2010 (UTC)

גרסה מ־22:46, 15 ביוני 2010

בדף שיחה זה אשמח להיות לאחיעזר ואחיסמך לכל המעוניין ובכל נושא שהוא.

למען הסדר הטוב, כיתבו רק בתחתית הדף או לחצו כאן לנושא חדש.

תיבת ארכיון

כיתוב תמונה

1. סיון ס"ז-חשוון תש"ע
2. חשוון-אדר תש"ע
3. אדר-אייר תש"ע

אתה עוד פה כרגע?

--טראכט גוט וועט זיין גוט. שלום - סוכת (שיחת) שלום 18:35, 15 באפריל 2010 (UTC)

כן. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:40, 15 באפריל 2010 (UTC)
אשמח אם תמשיך עכשיו את הדיון בשיחה:יחיאל אופנר. אני מעדיף למחוק אח"כ אולי חלק מהדיון. --טראכט גוט וועט זיין גוט. שלום - סוכת (שיחת) שלום 18:43, 15 באפריל 2010 (UTC)
למה? --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:44, 15 באפריל 2010 (UTC)
מכיון כשתראה את הנכתב שם תבין. בכל אופן אם אתה ממהר אז אמתין למחר. --טראכט גוט וועט זיין גוט. שלום - סוכת (שיחת) שלום 18:45, 15 באפריל 2010 (UTC)
אני לא רואה שום הצדקה למחיקת הדיון. דיון מתורבת וכך מתאים לכל ערך, לדאוג לרמתה של חב"דפדיה. כבר היו דיונים קשים יותר.. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:47, 15 באפריל 2010 (UTC)
טוב אז לא. אתה מתכונן להגיב עכשיו על הדיון שם? --טראכט גוט וועט זיין גוט. שלום - סוכת (שיחת) שלום 18:48, 15 באפריל 2010 (UTC)
אני ממהר להתוועדות ב' אייר. אחזור כשאתפנה וכן על הפיסקה הבאה. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:50, 15 באפריל 2010 (UTC)
הרבה הצלחה וחיות חסידית בהתוועדות. --טראכט גוט וועט זיין גוט. שלום - סוכת (שיחת) שלום 18:52, 15 באפריל 2010 (UTC)

לחצני עריכה

אם ידוע לך מה שמם הטכני של לחצני העריכה נוכל להפנות למשתמשים חדשים את תמונת הלחצן בהם הם צריכים לחתום, כמו כאן.

אגב מעולם לא הבנתי למה תוכנת חב"דפדיה אינה מאותה סוג של ויקיפדיה? --טראכט גוט וועט זיין גוט. שלום - סוכת (שיחת) שלום 18:48, 15 באפריל 2010 (UTC)

לא הצלחתי למצוא את מקור הקובץ. יכול מאוד להיות שהם שמרו את הקובץ מחדש. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 01:48, 16 באפריל 2010 (UTC)

זה לא אפשרי כאן? --טראכט גוט וועט זיין גוט. שלום - סוכת (שיחת) שלום 02:20, 16 באפריל 2010 (UTC)

אפשרי. אגב, איחוד ערכי המנהגים נועד בכדי לסדרם מחדש ולכן אף הוצב תבנית "לעריכה". --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 12:01, 16 באפריל 2010 (UTC)

אברהם ישעיה קרליץ

האם נראה לך שצריך לקצר בכל הענין של קו התאריך ולהביא אותו בשני משפטים, או שיש רק כמה מילים מיותרות שם? --טראכט גוט וועט זיין גוט. שלום - סוכת (שיחת) שלום 18:52, 19 באפריל 2010 (UTC)

במבט ראשון נראה שהמידע שם חשוב, אך כדאי להעתיקו לערך "קו התאריך" ולסכם בשני מילים את הפרשייה ואת דעתו בנידון. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:54, 19 באפריל 2010 (UTC)

העלאת תמונות של הרבי מה"מ

שלום רב, אשמח אם תעלה (או תפנה למי שיוכל) את התמונות הבאות. הנ"ל צולמו על ידי מרדכי ברון. ל"ג באומר תשמ"ז. ואישר לפרסם אותם לזיכוי הרבים, והיו עניך רואות את מוריך. אני מאמין שיש אנשים שמחפשים תמונות באיכות לשימושים שונים וזה יוכל לעזור להם. (לציין שצולמו על ידי הנ"ל.

[1]

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]


יחי המלך --שיע.ק 22:34, 25 באפריל 2010 (UTC)

השאלה היא אם יש ערך ששייך להדביק את התמונות האלו. --טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט! שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 22:42, 25 באפריל 2010 (UTC)

כפי שאמר שלום, כאן מעלים תמונות שיש להם קשר לערך מסויים. כאן זה לא מאגר תמונות. תוכל לשלוח זאת לחב"ד אינפו וכיוצ"ב. תודה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:47, 26 באפריל 2010 (UTC)

תבנית חצרות

אם כן, שנה את כל מערכת חב"דפדיה הבנויה על הפניות. מדובר על עוד עשרות תבניות ומאות הפניות.

אף באותה תבנית עצמה, הכל בנוי על הפניות --טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט! שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 19:02, 26 באפריל 2010 (UTC)

בדוק מה היה לפני ששיניתי ואחריה וכן אחרי העידכון שאחרי השינוי שלך ותבין. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:08, 26 באפריל 2010 (UTC)

שיחה:יהודה החסיד

למה אנו לא רואים את התייחסותך בנידון?

עלי להעיר שאם לא תהיה שום התייחסות בנידון, אאלץ להסיר את התבנית "למחיקה". אי אפשר לשים תבנית למחיקה, מבלי להשיב על הטענות שבדף השיחה, כשאף אחד מהמשתתפים לא טורח יותר משניה לבדוק את האמור בערך, ואף אחד לא משיב על הטענות. --טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט! שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 18:55, 27 באפריל 2010 (UTC)

אנחנו לא ממהרים למחוק ערך, על אף שיש בו תבנית למחיקה. בד"כ אנו מחכים כחודש לראות היתרחב הערך או לא. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:57, 27 באפריל 2010 (UTC)
הענין הוא שזה לא יושר לשים תבנית למחיקה, ולא להגיב על הטענות בדף השיחה, זו פעולה שרירותית, כך שעלי להיות במתח קטן תמידי מה יהיה אם הערך עליו עבדתי. --טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט! שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 19:01, 27 באפריל 2010 (UTC)
לרוב, מועבר התוכן של ערך שנמחק לערכים רלוונטיים, בפרט ערך שניכרת בו השקעה. הסר דאגה מלבך! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:02, 27 באפריל 2010 (UTC)
אני זקוק לדעת מה נשאר עם הערך, בשביל יצירת ערכים דומים. --טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט! שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 19:08, 27 באפריל 2010 (UTC)
השתדל שתוכן הערכים יהיה קשור באופן ישיר לשם הערך ולא קשר עקיף או דיון תורני סביבו. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:10, 27 באפריל 2010 (UTC)
הבעיה היא כשאני חוזר ואומר: הערך על רבי יהודה החסיד קשור רק עליו, ורק מדברי הרבי. למרות זאת, אף אחד לא טורח לבדוק את הענין, ועוד מציבים בו "תבנית למחיקה". - כמובן ללא כל התייעצות. לאחר כשלושה ימים לא מתקבלת שוב תגובה מצידך. אבל אם אני יוריד את התבנית, אקבל מיד אזהרה - לא להוריד ללא דיון. האם אין זה שריריות? (סליחה מראש על החריפות - קח את זה באיזי) --טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט! שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 19:13, 27 באפריל 2010 (UTC)
שים לב, לדוגמא: הפיסקה "דרגתו הנפלאה" מתפלפל בנוסח תורני בירושלמי ורמב"ם, כשהיא בעצם רוצה לומר שרבי יהודה החסיד היה ככל הנראה נביא כי בתקופתו חזרה הנבואה לישראל. צריך ללמוד את הכתיבה המתומצת והעניינית-עובדתית. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:15, 27 באפריל 2010 (UTC)
אין שום קשר. זה לא מצדיק תבנית "למחקיה", אלא תבנית "לעריכה". --טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט! שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 19:17, 27 באפריל 2010 (UTC)
בסיום העריכה, יכיל הערך שלוש שורות וכמה הערות שוליים. קצת עלוב, לא? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:18, 27 באפריל 2010 (UTC)
הוספתי קטע נכבד לערך.

בנוגע לכתיבה מתומצתת בנוגע לדרגתו של רבי יהודה החסיד, לא נראה לי שאפשר לשנות מלשון הרבי בנידון, כיון שגם הרבי לא אמר את דבריו בברירות, ורק רמז עכי יתכן שהיה נביא. כל נסיון לשנות את דברי הרבי בנידון, נידון לכישלון וסילוף דבריו הקדושים. --טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט! שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 23:32, 27 באפריל 2010 (UTC)

מיזם תניא

מה החילוק עם עורכים את ספר התניא בתבנית נפרדת, או בתבנית בתוך הספר?

חסרונות:

א. קשה לערוך סיכומים ולכותבם בתוך הדף, כיון שטקסט הפרק אינו מופיע בדף עצמו, אלא בדף נפרד.

ב. כדי למצוא תבנית, צריך להכנס ל"עמוד ראשי", "מיזמים", "מיזם תניא", "אגרת הקודש", "פרק ...". בעוד שהפרק עצמו אפשר להגיע אליו בלחיצה אחת על המילה "תניא", שם מופיעה תבנית ניווט.

מעלות:

א. ?.

ב.?. --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום י"ד באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 18:31, 28 באפריל 2010 (UTC)

מעלות: א. כשטקסט התניא מופיע בתבניות כשלעצמן, ניתן לעבור על מספר פרקי תניא בו זמנית. ב. כיון שטקסט התניא הוא בלתי משתנה, עדיף לבודדו בתבנית נפרדת ובכך למנוע טעויות עריכה ע"י שאינם בקיאים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 12:44, 29 באפריל 2010 (UTC)
ההפך הוא הנכון. המעבר מתבנית אחת לשניה, קשה בהרבה מהמעבר מפרק אחד לשני. לא מתאים לך לכתוב שורה כזו.

נסה לעבור מפרק אחד לשני (לחיצה 1. בתבנית הניווט), ונסה לעבור מתבנית אחת לשניה (בלתי אפשרי.) --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום ט"ו באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 14:14, 29 באפריל 2010 (UTC)

בחב"דפדיה:ספר התניא/ליקוטי אמרים מופיעים כל הטקסטים של תבניות התניא. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 14:23, 29 באפריל 2010 (UTC)

אז מה?

רציתי להוסיף עוד משהו קטן בהערתי בשיחה:יעקב ישראל קנייבסקי. אז מה אחרי כך כתבת גם אתה שורה? עכשיו השורה איבדה את כל משמעותה, לאחר העברתך. אבקש להוריד את ה"צמצום" המיותר בהקפדה הנוראה על סדר השיחות. מותר לי להסביר קצת את דברי גם אתה כתבת שורה אח"כ. --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום ט"ו באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 15:22, 29 באפריל 2010 (UTC)

במקרה כזה מוסיפים זאת לפני החתימה. אך גם כך מבינים שזה משפט תגובה לנאמר לעיל. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:26, 29 באפריל 2010 (UTC)
ובכל זאת: נא להוריד את הצמצום. --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום ט"ו באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 15:28, 29 באפריל 2010 (UTC)
כיון שהיו לך כוונות מיוחדות בשורה הנ"ל, אשמח באם תעשה זאת כרצונך. ברכותיי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:29, 29 באפריל 2010 (UTC)
אחרי שיחזורך שמתי לב שהיה זה פיסקה בתוך דבריך. סליחה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:37, 29 באפריל 2010 (UTC)
אני שמח לראות שאכן זה נבע מאי הבנה. --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום ט"ו באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 15:39, 29 באפריל 2010 (UTC)

מי הוא

ידוע לך אולי, מי הוא יוסף הלוי? --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום כ"א באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 15:02, 5 במאי 2010 (UTC)

לא. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:40, 5 במאי 2010 (UTC)

כתבה

ע"פ הצעת משתמש חסיד, שלחתי לאינפו כתבה לשים לינק לחבדפדיה על רבי שלמה גולדמן מזוויהל. למרות זאת הם לא פרסמו זאת, לדעתי מכיון שאין להם תמונה מתאימה. בארה"ב עדיין היארצייט שלו, אולי יש עוד סיכויים שישימו זאת. בכל אופן יש תמונה (לא ברורה כ"כ) בלינק הראשון על הערך עליו. מה אתה אומר? --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום כ"ו באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 18:38, 10 במאי 2010 (UTC)
פרק כ' בתהלים, שיועיל שיעלו את מה ששלחת להם.. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:35, 10 במאי 2010 (UTC)
אני מבין שאתה לא מייחס לכך חשיבות. (וכהיכורתי איתך מימים ימימה.) אין לי טענות. --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום כ"ו באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 18:38, 10 במאי 2010 (UTC)
הכוונה לאמירותי (שאלת "מה אתה אומר"). לגבי פירסום העניין, אני בהחלט מייחס לכך חשיבות רבה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:40, 10 במאי 2010 (UTC)
כוונתי היתה שתעלה תמונה לערך, או לחילופין לברר שם מה הבעיה (אם יש לך אפשרות). --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום כ"ו באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 18:43, 10 במאי 2010 (UTC)
עכשיו הבנתי. בטיפול. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:03, 10 במאי 2010 (UTC)
אגב כבר יש תמןנות בערך. נראה לי שכדאי גם להפנות לערך המכובד על שושלת זוויהל. --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום כ"ו באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 19:11, 10 במאי 2010 (UTC)
תוך כדי, מצאתי אף אני תמונה נוספת שלו, ברורה יותר. עידכנתי גירסה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:15, 10 במאי 2010 (UTC)
לא הצלחתי לעדכן גירסה, אז העלתי כקובץ נפרד "קובץ:שלמה מזוויל.jpg" - להחלטתך. מחק את המיותר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:21, 10 במאי 2010 (UTC)

חב"ד רמת שלמה

אם אתה אחד מילדוני משפחת ק' ואתה מנסה לסלף עובדות שמילתא לעבידי לגילויי בכל הקשור להתייסדות קהילת חב"ד ברמת שלמה ירושלים שיהיה לך בהצלחה, אבל אם כל הערכים בחב"דפדיה מהימנים כמו הערך של רמת שלמה אזיי כמובן שאי אפשר לתת אימון לערכים אחרים ובאם תמשיך כך מהר מאוד הרבה אנ"שים יבינו שזה עוד אתר שמה שנכתב בו שווה לכל הטוקבקים ברשת.

אם יש משהו בערך רמת שלמה שהינך חושב שהוא טעות, ציין זאת בדף השיחה של הערך ותדון עליו. אל תיכנס למלחמת עריכה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:54, 11 במאי 2010 (UTC)

לא הבנתי מדוע אתה רוצה שזה יכתב בשיחה ולא בעריכה אבל אתה הבוס וברצונך נלך, בכל אופן אם רצית לדעת ( ואני מניח שאתה יודע) אזיי הגירסא הקודמת של רמת שלמה היא היא האמיתית והערך העכשווי הוא סילוף בלשון המעטה וכו וכו אבל לא נורא את האמת כולם יודעים.

מקור: http://chabad.info/chabadpedia/index.php?title=%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%94:%D7%A8%D7%9E%D7%AA_%D7%A9%D7%9C%D7%9E%D7%94_(%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D)

עניתי לך במקור. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:30, 13 במאי 2010 (UTC)

התחלת גם לצנזר מהשיחה , שיהיה לך בהצלחה

אודה לך באם תפרט. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 17:25, 17 במאי 2010 (UTC)

תיקון ציטוטים ביידיש

יש ציטוטים ביידיש של הרבי בלוח היום יום, האם כדאי לתקן אותם לפי כללי הדקדוק, למשל אויסצודריקען דעם גרעסטען תועלת בעזה"י, הנכון הוא אויסצודריקן דעם גרעסטן תועלת בעזה"י.

אם צריך עזרה בזה אני יכול לעזור. --Israel.M 21:03, 22 במאי 2010 (UTC)
כיון שהטקסט של "היום יום" הוא מהרבי עצמו, לכן כל התיקונים ייעשו רק על פי דפוסים מוסמכים של היום יום. האידיש היא שפה שהכללים בה משתנים ממקום למקום ומתקופה לתקופה. תודה רבה ובהצלחה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 21:13, 22 במאי 2010 (UTC)

ויקיפדיה

לא הייתי ממהר להסכים להם. נכון לעכשיו אין להם כל הוכחה למידע בלתי אמין. ---משיח עכשיו! חסיד חב"ד - חדר אורחים

מבחינתי על זה היה הדיון, אחרי שמשתמש מסוים לא נתן "זכות קיום" לחב"דפדיה, באופן שרירותי. עכשיו, אחרי שחב"דפדיה מוכרת אפשר לדון על קישורים ספציפיים לערכים. אך, גם לזאת איני ממהר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:49, 23 במאי 2010 (UTC)
אבל ברגע שאתה מסכים למשפט שלפיו לא יהיו קישורים מהערכים, ישתמשו בו נגדך, נגד שיע, נגד שלום, נגדי וכו' בכל הזדמנות. ---משיח עכשיו! חסיד חב"ד - חדר אורחים
לדעתי רצוי שתבהיר, את מה שכתבת. (שאתה רואה בכך הרכה בחב"דפדיה וזו מטרתך הראשונה, ושאינ ך מסכים לכך שאמינות המידע מוטלת בספק).
מי שיקרא את כל הדיון, יבין את זה לבד. חוץ מזה שמדברי ה"מפשר" משמע שכשיהיה ניתן להוכיח את אמינות האתר וערכיו, יהיה ניתן לקשר. בשביל לפעול בעניין אני משקיע שיהיו בחב"דפדיה כמאה ערכים ארוכים ומהימנים, כתובים בצורה אנציקלופדית ואז אפנה אליהם עם הרשימה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 16:09, 23 במאי 2010 (UTC)
ראה נא את הצעת הפשרה שלי החדשה בשולי דף השיחה שם. בברכה, משתמש עזר.
עזר יקר, זו גם הייתה דעתי. אבל ישנם מתנגדים, ודי-למבין...---משיח עכשיו! חסיד חב"ד - חדר אורחים

בחירות תשמ"ט

שלום חיים

בערך בחירות תשמ"ט אני מבין שמדובר על הרב שך. א. למה לא להזכירו בפירוש ב. תחילת הערך משמיץ את הרב שך וכו', וכך מאמנים חסידי חב"ד וכו', אבל כיון שדנים כל אדם לכף זכות, ובמיוחד גדול בתורה, צריך להניח שהוא התכוון לשם שמים ולא לשם שנאה כפשוטה. ולכן ראוי לכתוב שהרב שך חלק על הרבי לכל אורך הדרך עד שהחליט לפתוח מפלגה, ואים על המפלגות וכו' ושאר גדולי החסידות ראו במהלך זה מעשה חמור ביותר משום כך וכך וכו' והתנגדו למה שהוא עשה כיון שזה גורם לנדות צבור שלם בארץ וכו' ועוד טענות. --Israel.M 14:49, 24 במאי 2010 (UTC)
נו. אני שמח ישראל שיהושע בן פרחיה נר לרגליך[1] אבל אנו חסידי חב"ד שמענו מהרבי שמלחמה זו היא שנאה כפשוטה - שנאת "פשוטי המתנגדים נגד החסידים"[2]. ואין מאריכים בדבר המצער. ---משיח עכשיו! חסיד חב"ד - חדר אורחים
תודה על התשובה. --Israel.M 07:45, 25 במאי 2010 (UTC)

הערות שוליים

  1. פרקי אבות פ"א משנה ו'
  2. ע"פ דברי הרבי בשנים תש"מ, תשמ"ב, תשמ"ג, תשמ"ו, י' סיוון תש"נ. ועיין גם קונטרס "מעלתן של ישראל" - תשנ"ב.

מייל

בדוק מייל. ---משיח עכשיו! חסיד חב"ד - חדר אורחים

ראה שיחה:שושלת ביאלא. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:29, 6 ביוני 2010 (UTC)

שמת לב לשחזור שעשית

אני מקוה כך בכל אופן. אתה יודע, דברים נשמרים ונזקקים להם כאשר מגיע הזמן. "אתר אובייקטיבי" ורשמי לא נוהג כך, כמובן - - -

אגב, את זה לא שכחנו. התמים, 84.95.112.64 22:13, 6 ביוני 2010 (UTC)

לידיעתך, דפי השיחה נועדו עבור דיונים עניניים (אובייקטיבים) אודות ערכים ספציפיים או נושאים כלליים הקשורים לחב"דפדיה. לרחשי-לב יש את חב"דפדיה:א חסידישע פארבריינגען או דפי השיחה האישיים. חבל שאתה מוכיח ששום דבר לא התקדם אצלך מאז כ"א בטבת ה'תש"ע 14:18, 7 בינואר 2010 (IST). --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 22:20, 6 ביוני 2010 (UTC)
מה אתה רוצה?! כתבו משהו, והגבתי עליו בלבד, תגובה עניינית בהחלט? את סיום דבריך לא הבנתי כלל - מה היה אמור להתקדם אצלי מאז כ"א טבת תש"ע, ולמה דווקא מאז? התמים, 84.95.112.64 22:23, 6 ביוני 2010 (UTC)
עכשיו ראיתי שמישהו שיחזר שם. זה לא קשור אליי כלל, אין לי שום כוונה להתחיל להתעמת איתך באתרך המוטה, אבל פשוט המחיקה הזו לא מצאה חן בעיניי כלל וכלל. 84.95.112.64 22:25, 6 ביוני 2010 (UTC)
אמרת ש"לא שכחנו" והנה כבר שכחת. פנייתי לדורית הייתה בתאריך הנ"ל. קיבלתי את הסברך ושיחזרתי באולם הדיונים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 22:29, 6 ביוני 2010 (UTC)
אוהו, חיים, זה כבר היה ממש מפולפל... אתה מייחס חשיבות כזו לתאריכים חסרי משמעות. (או שזה "ענין בהפצת המעיינות", ה' ירחם [כצ"ל חיוך, סמעיי"ל בלע"ז]).
אגב, בנימה אישית קצת: אני מתענג כל פעם מחדש לשוחח איתך בחיים האמיתיים, מבלי שאתה מעלה שמץ של מושג על החיים שמאחורי המסך ;). 84.95.112.64 22:36, 6 ביוני 2010 (UTC)
האם אתה רומז לי שאנחנו מכירים מהיכן שהוא? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 22:38, 6 ביוני 2010 (UTC)
לא רומז. אנחנו מכירים. אבל מה זה משנה, בחיים האמיתיים אתה אובייקטיבי וחושב הרבה יותר. 84.95.112.64 10:58, 7 ביוני 2010 (UTC)
אני משתדל ליישם את האובייקטיביות המעשית שלי, גם כאן וכשאני טועה, מיד יש מי שמעמיד אותי במקום. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 11:01, 7 ביוני 2010 (UTC)
אגב, בעקבות דבריך ש"דברים נשמרים ונזקקים להם כאשר מגיע הזמן", יש לי השערה קרובה לוודאי אודותיך. האמת שהייתי צריך לומר זאת בהתרגשות, אך כל עוד וזה לא הוכח מעל לכל ספק, אישאר בשלוותי.. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 11:44, 7 ביוני 2010 (UTC)
התרגשות, אוהו. חסידים מגלים שיש ביניהם היכרות, אל תעשה ענין... אבל למה שתהי' לך השערה על זהותי, נו - מי יודע? 84.95.107.169 16:40, 7 ביוני 2010 (UTC)
הכלל, ככל שהריחוק יותר גדול, כך גם הקירוב. אבל כאמור כל זה רק בהשערה (כלומר, תיאוריה. לא המושג "השערה" בחסידות). --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 16:44, 7 ביוני 2010 (UTC)

העלאת היום יום לפייסבוק

שלום וברכה,

ישר כחך. יש דפים בפייסבוק כמו "ספר המידות" שמהרגע שסימנתי ש"אהבתי" מופיע על ה"קיר" ו"בחדשות" מידי פעם מובאה מתוך הספר. נראה לי שזה מצע קלאסי ללוח היום יום ובכלל לכל השיעורים היומיים. ניסיתי לעשות זאת בעצמי (להעלות את היום יום) אבל אין לי את היכולת הטכנית ולא הצלחתי. חשבתי להציע את זה.

שתצליח...

דורון ראובן doronreuven525@gmail.com

תודה על ההצעה. אך איני עוסק בפייסבוק ואף לא רשום שם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 10:46, 10 ביוני 2010 (UTC)
למה לא הצלחת להעלות? ומאיפה ניסת להעלות? אולי נוכל לעזור לך? (אני משתדל לא להכנס לאתרים שאינם מקבלים עליהם עומ"ש...) --קוריצה אהמ לול התרנגולות האנציקלופדיה העולמית פשוט עולמית! 18:53, 10 ביוני 2010 (UTC)
לא הצלתי כי לא ניסיתי. אני משתדל לרכז את האנרגיה לאפיקים מוגדרים ובכך להעצים אותן. תוכל לעשות זאת בעצמך, לא נראה שעזרתי היא זו שמונעת ממך. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:59, 10 ביוני 2010 (UTC)
תגובת ידידי ברוקלי מופנית כלפי דורון ראובן שכתב:

"ניסיתי לעשות זאת בעצמי (להעלות את היום יום) אבל אין לי את היכולת הטכנית ולא הצלחתי." כפשוט. --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני ביאת משיח, היום כ"ח בסיוון ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 19:01, 10 ביוני 2010 (UTC)

ייש"כ. אכן לא הבנתי את ההקשר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:06, 10 ביוני 2010 (UTC)

ראה

‏‎‎שיחת קובץ:הקפות.jpg. --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני ביאת משיח, היום כ"ח בסיוון ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 03:45, 10 ביוני 2010 (UTC)

הגבתי שם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 10:47, 10 ביוני 2010 (UTC)
פתח אימייל למשך חמש דקות בנוגע ליום העצמאות. חוששני שנבין זה את זה רק כך. --מחכים לביאת משיח, היום ג' בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 00:07, 15 ביוני 2010 (UTC)
האימייל פתוח, הייתי עסוק בעניינים נוספים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 00:13, 15 ביוני 2010 (UTC)

ימי חב"ד

לפני שמתקדמים בעבודה, כדאי שנחליט על מתכונת אחידה בכל הערכים הללו, שמות קבועים לפיסקאות, התחלות קבועות וכו'. נעביר את הדיון לאולם הדיוניים. --chabadnik - שיחה 20:46, 15 ביוני 2010 (UTC)

בהחלט. פתחתי רק סרייה ראשונה של ערכים, לראות כיצד העבודה מתקדמת. אגב, נוכל לצ'טט? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:46, 15 ביוני 2010 (UTC)