שיחת משתמש:חיים נהר: הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 322: שורה 322:
הסיבה לכך כתובה [[עקבתא דמשיחא#חוצפא יסגי|כאן]].  --[[משתמש:שלום|ראשית ואחרית שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוכת (שיחת) שלום]] 22:15, 22 במרץ 2010 (UTC)
הסיבה לכך כתובה [[עקבתא דמשיחא#חוצפא יסגי|כאן]].  --[[משתמש:שלום|ראשית ואחרית שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוכת (שיחת) שלום]] 22:15, 22 במרץ 2010 (UTC)
:איפה הדבר תורה? --בהצלחה! [[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 22:39, 22 במרץ 2010 (UTC)
:איפה הדבר תורה? --בהצלחה! [[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 22:39, 22 במרץ 2010 (UTC)
::הגמרא אומרת ביבמות מז ע"ב, שאם קיבל עליו הגר להתגייר מטבילין אותו מיד. מאי טעמא - שהויי מצווה לא משהינן. וצריך עיון על מי המצווה, על המטבילין - איזה מצווה זו? על הטובל? הוא עדיין גוי.
אם כי יש ליישב שהכוונה בכללות שאין משהין אדם מלהכנס תחת כנפי השכינה.
עוד צ"ע במה שכתוב שם ארבע
מיתות נמסרו לב״ד - באשר תמותי אמות,
ב' קברים נמסרו לב״ד - ושם אקבר, מה הוסיפה לה באמרה "שני קברים נמסרו לבית דין"?  וכי זה מצווה? איום? --[[משתמש:שלום|ראשית ואחרית שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוכת (שיחת) שלום]] 06:21, 24 במרץ 2010 (UTC)


== שליט"א ==
== שליט"א ==
39,916

עריכות