משיח בודאי (ספר): הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
[[קובץ:משיח בוודאי.jpg|שמאל|ממוזער|250px|הספרים]]
[[קובץ:משיח בוודאי.jpg|שמאל|ממוזער|250px|הספרים]]
סדרת הספרים '''משיח מן החיים''' ו'''משיח בוודאי''' עוסקת בביאור המקורות בשני נושאים אלו עד לפסיקת ה[[רמב"ם]] להלכה. הסדרה יצאה לאור ע"ע הרב שלום קרויטורו שידיו רב לו בפן ההלכתי של [[ימות המשיח]] וה[[גאולה]].
סדרת הספרים '''משיח מן החיים''' ו'''משיח בודאי''' עוסקת בביאור המקורות בשני נושאים אלו עד לפסיקת ה[[רמב"ם]] להלכה. הסדרה יצאה לאור ע"ע הרב שלום קרויטורו שידיו רב לו בפן ההלכתי של [[ימות המשיח]] וה[[גאולה]].


== היסטוריה ==
== היסטוריה ==
שורה 7: שורה 7:
כבספריו האחרים של המחבר, הספרים מביאים גם את צילומי המקורות, כדי לאפשר לרוצה לעיין במקור עצמו.  
כבספריו האחרים של המחבר, הספרים מביאים גם את צילומי המקורות, כדי לאפשר לרוצה לעיין במקור עצמו.  


כידוע מעלתו של הלימוד מתוך המקורות דווקא וכשלומדים את המקורות מבפנים מבינים, לא רק שאין מחלוקת אלא באמת לא הייתה מחלוקת כלל מעולם, אלא שפשוט לא למדו מקורות אלו על בוריים מתחילתם ועד סופן, כאשר נצמדים לאופן הלימוד שהרבי מלמד אותנו ללמוד אזיי מבינים שיש רק מציאות אחת ויחידה.
מעלתו של הלימוד מסדרה זו היא כאשר לומדים את המקורות מבפנים מבינים, לא רק שאין מחלוקת בנושאים אלה, אלא באמת לא הייתה מחלוקת כלל מעולם.
 
{{קצרמר|ספרים}}
{{קצרמר|ספרים}}
[[קטגוריה:ספרי חסידים]]
[[קטגוריה:ספרי חסידים]]

גרסה מ־20:02, 25 באוקטובר 2022

הספרים

סדרת הספרים משיח מן החיים ומשיח בודאי עוסקת בביאור המקורות בשני נושאים אלו עד לפסיקת הרמב"ם להלכה. הסדרה יצאה לאור ע"ע הרב שלום קרויטורו שידיו רב לו בפן ההלכתי של ימות המשיח והגאולה.

היסטוריה

הספרים מבארים את נושאים אלו ומראים על פי שיטתו של הרבי שאין מחלוקת בדברים ויש רק מציאות אחת ויחידה, בכל נושא.

כבספריו האחרים של המחבר, הספרים מביאים גם את צילומי המקורות, כדי לאפשר לרוצה לעיין במקור עצמו.

מעלתו של הלימוד מסדרה זו היא כאשר לומדים את המקורות מבפנים מבינים, לא רק שאין מחלוקת בנושאים אלה, אלא באמת לא הייתה מחלוקת כלל מעולם.

  ערך זה הוא קצרמר בנושא ספרים. אתם מוזמנים לתרום לחב"דפדיה ולהרחיב אותו.