שיחת משתמש:החייל: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(←‏השחתה: תגובה)
שורה 11: שורה 11:
::בכל אופן, מי שמינה את הרב העכט כשליח, הוא הרבי עצמו, שכתב במכתב הידוע לשלוחי הרבי בארה"ק ש"דין קדימה לשליחות", כך שלטעון שהרב העכט אינו שליח באילת... זה שלרב העכט מחלוקת ארוכת שנים עם חלק מחברי הבית דין וההשלכות הפוליטיות הנובעות מכך כולל פסק הדין שהזכרת, בעיני לא מעלה ולא מוריד. אבל לטעון שהרב העכט אינו שליח הרבי באילת? מופרך בעיני. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 15:08, כ"ה באב, ה'תשפ"ב 15:08, 22 באוגוסט 2022 (UTC)
::בכל אופן, מי שמינה את הרב העכט כשליח, הוא הרבי עצמו, שכתב במכתב הידוע לשלוחי הרבי בארה"ק ש"דין קדימה לשליחות", כך שלטעון שהרב העכט אינו שליח באילת... זה שלרב העכט מחלוקת ארוכת שנים עם חלק מחברי הבית דין וההשלכות הפוליטיות הנובעות מכך כולל פסק הדין שהזכרת, בעיני לא מעלה ולא מוריד. אבל לטעון שהרב העכט אינו שליח הרבי באילת? מופרך בעיני. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 15:08, כ"ה באב, ה'תשפ"ב 15:08, 22 באוגוסט 2022 (UTC)
:::איני טוען חלילה ש{{א|להתראות|כבודו}} כותב טעות במזיד. אלא שכנראה אחד מהמקורות שלך ייתכן - הטעה אותך. ואכן רוב הערך כתוב בצורה טובה. אבל השורה שקליין נשלח כביכול ע"י העכט - ועוד כ'שליח ראשי' (שהרי אם זכרוני אינו בוגד בי, מנהלי המערכת סיכמו שאין לכתוב על אף אחד מן הצדדים את התואר שליח ראשי (אמנם אין זה הוגן - אבל זה דיון בפ"ע)) - צורמת. אתה רוצה להגיע לפשרה (לכתוב את שניהם ביחד, למרות שזה מגוחך אבל איני רוצה ואין לי כח להכנס לוויכוחים הישנים הללו) - תנסה בדרך יצרתית. אבל להציג שקליין הגיע ע"י העכט - זה פשוט הפך המציאות, בלשון עדינה. ושוב - איני חושד בך (ומקווה באמת) כמוטה לצד זה או אחר, אבל בפועל - הדברים שנכתבו בערך רחוקים מן המציאות. ולעניין השליחות באילת - כמו שאתה כותב - 'דין קדימה לשליחות' - בפועל, לא כל הנמנים על שלוחי הקודש הם עסקו/עוסקים בשליחות. העכט אכן נמנה (וע"כ ישנם כמה שמועות מגובות במקורות, אבל אכמ"ל בדבר המצער) על קבוצת השלוחים - וה' בצפת. בפועל - הגיע לאילת בתור רב, וכל המענות קודש וההתיחסויות של כ"ק רבינו אליו - היו בתור רב בלבד. אז מילא אם הוא יקרא לו לשליח - נו, עוד ניתן אולי איכשהוא להבליג. אבל להכתירו כ'שליח ראשי' - בזמן שהרב אייזנבך - הוא היחיד (!) מלבד הר"י גליצנשטיין השליח הראשון - שקיבל מענות והתייחסויות וברכות מהרבי בכל הנוגע לניהול פעילות חב"ד בעיר? ואתה מוזמן לבדוק את הנושא. ואיני רוצה להאריך - משום שאין כאן המקום המתאים לזה (אני מניח שתסכים אתי), ומשום שעניינים מצערים אלו - לא ראוי, שיתפרסמו כאן וכו'. אם אתה מעוניין - אפשר לדון ע"כ במייל וכיו"ב. ובציפייה להתגלות מלכינו משיחינו - שיגיד לכל צרותינו די, במהרה בימינו ממש, אמן.  [[משתמש:החייל|החייל]] - [[שיחת משתמש:החייל|שיחה]], 15:22, כ"ה באב, ה'תשפ"ב 15:22, 22 באוגוסט 2022 (UTC)
:::איני טוען חלילה ש{{א|להתראות|כבודו}} כותב טעות במזיד. אלא שכנראה אחד מהמקורות שלך ייתכן - הטעה אותך. ואכן רוב הערך כתוב בצורה טובה. אבל השורה שקליין נשלח כביכול ע"י העכט - ועוד כ'שליח ראשי' (שהרי אם זכרוני אינו בוגד בי, מנהלי המערכת סיכמו שאין לכתוב על אף אחד מן הצדדים את התואר שליח ראשי (אמנם אין זה הוגן - אבל זה דיון בפ"ע)) - צורמת. אתה רוצה להגיע לפשרה (לכתוב את שניהם ביחד, למרות שזה מגוחך אבל איני רוצה ואין לי כח להכנס לוויכוחים הישנים הללו) - תנסה בדרך יצרתית. אבל להציג שקליין הגיע ע"י העכט - זה פשוט הפך המציאות, בלשון עדינה. ושוב - איני חושד בך (ומקווה באמת) כמוטה לצד זה או אחר, אבל בפועל - הדברים שנכתבו בערך רחוקים מן המציאות. ולעניין השליחות באילת - כמו שאתה כותב - 'דין קדימה לשליחות' - בפועל, לא כל הנמנים על שלוחי הקודש הם עסקו/עוסקים בשליחות. העכט אכן נמנה (וע"כ ישנם כמה שמועות מגובות במקורות, אבל אכמ"ל בדבר המצער) על קבוצת השלוחים - וה' בצפת. בפועל - הגיע לאילת בתור רב, וכל המענות קודש וההתיחסויות של כ"ק רבינו אליו - היו בתור רב בלבד. אז מילא אם הוא יקרא לו לשליח - נו, עוד ניתן אולי איכשהוא להבליג. אבל להכתירו כ'שליח ראשי' - בזמן שהרב אייזנבך - הוא היחיד (!) מלבד הר"י גליצנשטיין השליח הראשון - שקיבל מענות והתייחסויות וברכות מהרבי בכל הנוגע לניהול פעילות חב"ד בעיר? ואתה מוזמן לבדוק את הנושא. ואיני רוצה להאריך - משום שאין כאן המקום המתאים לזה (אני מניח שתסכים אתי), ומשום שעניינים מצערים אלו - לא ראוי, שיתפרסמו כאן וכו'. אם אתה מעוניין - אפשר לדון ע"כ במייל וכיו"ב. ובציפייה להתגלות מלכינו משיחינו - שיגיד לכל צרותינו די, במהרה בימינו ממש, אמן.  [[משתמש:החייל|החייל]] - [[שיחת משתמש:החייל|שיחה]], 15:22, כ"ה באב, ה'תשפ"ב 15:22, 22 באוגוסט 2022 (UTC)
::::אולי הכי טוב למחוק את שניהם. הוא שליח תחת הרבי וזהו. רק לא ענית לי על השאלה הטכנית, על ידי מי הגיע? בתשמ"ו אייזנבאך הגיע ואחרי כמה שנים כבר הביא אותו לסייע לו? אשמח מאוד לקבל תמונה ברורה יותר בתכתובות באימייל. תנסה לשאול כל אחד מהמשתמשים הוותיקים מהי כתובת האימייל שלי ואשמח להמשיך שם. תודה רבה. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 15:30, כ"ה באב, ה'תשפ"ב 15:30, 22 באוגוסט 2022 (UTC)

גרסה מ־17:30, 22 באוגוסט 2022

ההודעה האחרונה בדף השיחה של החייל התקבלה מהמשתמש להתראות בתאריך כ"ה באב ה'תשפ"ב.

ברוך בואך לחב"דפדיה!

שלום החייל, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט

חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.

  • בראש ובראשונה, מטרת האנציקלופדיה הינה הפצת תורת חסידות חב"ד, כידוע מענה מלך המשיח להבעל שם טוב כי התגלותו תהיה על ידי הפצת מעיינות החסידות חוצה. בנוסף לזאת, באנציקלופדיה מידע על כל נושא ומושג הקשור לחסידות וחסידים.
  • לתשומת לבך: אין להכניס חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. הדבר תקף גם לגבי תוכן כתוב וגם לגבי תמונות - אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
  • תקוותנו כי החומר הרב בחב"דפדיה יהיה לך לתועלת, ותרומותיך יהיו השתתפות בזכות להגדיל ולהרחיב את האנציקלופדיה לנחת כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח.
  • בחב"דפדיה נהוג לחתום בדפי השיחה בסיום כל תגובה. החתימה נעשית באמצעות הוספת ארבע טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון (מופיע מעל חלונית העריכה). את חתימתך ניתן לעצב בדף ההעדפות האישיות.
  • בכל שאלה אפשר לפנות כאן, או בכתובת הדואר האלקטרוני: chabadpedia.a@gmail.com
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

--- זינגען א ניגן - הדברן החסידי - חב"דפדיה משמינה 10:01, 24 ביולי 2022 (UTC)

דף משתמש

שלום החייל,

תודה על כתיבתך בחב"דפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך, תוכל גם להציג בו כמה מתיבות המשתמש, לבחירתך מכאן או מכאן. באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה למשתמש:החייל.

בברכה, --- זינגען א ניגן - הדברן החסידי - חב"דפדיה משמינה 10:01, 24 ביולי 2022 (UTC)

השחתה

זוהי אזהרה לפני בקשת חסימה בקשר לעריכה זו. הרב העכט הוא שליח הרבי באילת, והוא זה שמינה את קליין. לא יודע מה האינטרס שלך או ההקשר המשפחתי שלך לאזור, אבל את הפוליטיקה הפנימית נבקש להשאיר מחוץ לחב"דפדיה. להתראות - שיחה, 13:07, כ"ה באב, ה'תשפ"ב 13:07, 22 באוגוסט 2022 (UTC)

העכט הוא הרב של אילת, בפועל הוא מעולם לא הוכר ע"י הרבי כשליח (אלא כרב) באילת. והשליח הראשי לעיר זה הרב אייזנבך שליט"א (לאחר שהר' גליצנשטיין עזב). אבל בכ"מ לגוש"ע - איני יודע מי המקור שלך (וד"ל) לכתיבת ערך זה, אך בפועל מי שהביא את קליין - זה לא העכט (אפי' בבי"ד קבעו שהוא לא יכול להתערב כמד"א בענייני השליחות). איני רוצה להיכנס לוויכוחים - אז בבקשה תשנה אתה, אתה הטעות בערך. החייל - שיחה, 14:30, כ"ה באב, ה'תשפ"ב 14:30, 22 באוגוסט 2022 (UTC)
הלוואי והיה לי מקור לערך. הסתמכתי בכתיבה על כתבות שפורסמו בכפ"ח ובאינטרנט. אחרי זה שלחו אלי הוספות, אבל מגוחך לטעון שאני מוטה בגלל המקורות שלי... מי כן הביא אותו? אגב, אני גם זה שכתבתי את הערך על הרב אייזנבאך שליט"א...
בכל אופן, מי שמינה את הרב העכט כשליח, הוא הרבי עצמו, שכתב במכתב הידוע לשלוחי הרבי בארה"ק ש"דין קדימה לשליחות", כך שלטעון שהרב העכט אינו שליח באילת... זה שלרב העכט מחלוקת ארוכת שנים עם חלק מחברי הבית דין וההשלכות הפוליטיות הנובעות מכך כולל פסק הדין שהזכרת, בעיני לא מעלה ולא מוריד. אבל לטעון שהרב העכט אינו שליח הרבי באילת? מופרך בעיני. להתראות - שיחה, 15:08, כ"ה באב, ה'תשפ"ב 15:08, 22 באוגוסט 2022 (UTC)
איני טוען חלילה שכבודו כותב טעות במזיד. אלא שכנראה אחד מהמקורות שלך ייתכן - הטעה אותך. ואכן רוב הערך כתוב בצורה טובה. אבל השורה שקליין נשלח כביכול ע"י העכט - ועוד כ'שליח ראשי' (שהרי אם זכרוני אינו בוגד בי, מנהלי המערכת סיכמו שאין לכתוב על אף אחד מן הצדדים את התואר שליח ראשי (אמנם אין זה הוגן - אבל זה דיון בפ"ע)) - צורמת. אתה רוצה להגיע לפשרה (לכתוב את שניהם ביחד, למרות שזה מגוחך אבל איני רוצה ואין לי כח להכנס לוויכוחים הישנים הללו) - תנסה בדרך יצרתית. אבל להציג שקליין הגיע ע"י העכט - זה פשוט הפך המציאות, בלשון עדינה. ושוב - איני חושד בך (ומקווה באמת) כמוטה לצד זה או אחר, אבל בפועל - הדברים שנכתבו בערך רחוקים מן המציאות. ולעניין השליחות באילת - כמו שאתה כותב - 'דין קדימה לשליחות' - בפועל, לא כל הנמנים על שלוחי הקודש הם עסקו/עוסקים בשליחות. העכט אכן נמנה (וע"כ ישנם כמה שמועות מגובות במקורות, אבל אכמ"ל בדבר המצער) על קבוצת השלוחים - וה' בצפת. בפועל - הגיע לאילת בתור רב, וכל המענות קודש וההתיחסויות של כ"ק רבינו אליו - היו בתור רב בלבד. אז מילא אם הוא יקרא לו לשליח - נו, עוד ניתן אולי איכשהוא להבליג. אבל להכתירו כ'שליח ראשי' - בזמן שהרב אייזנבך - הוא היחיד (!) מלבד הר"י גליצנשטיין השליח הראשון - שקיבל מענות והתייחסויות וברכות מהרבי בכל הנוגע לניהול פעילות חב"ד בעיר? ואתה מוזמן לבדוק את הנושא. ואיני רוצה להאריך - משום שאין כאן המקום המתאים לזה (אני מניח שתסכים אתי), ומשום שעניינים מצערים אלו - לא ראוי, שיתפרסמו כאן וכו'. אם אתה מעוניין - אפשר לדון ע"כ במייל וכיו"ב. ובציפייה להתגלות מלכינו משיחינו - שיגיד לכל צרותינו די, במהרה בימינו ממש, אמן. החייל - שיחה, 15:22, כ"ה באב, ה'תשפ"ב 15:22, 22 באוגוסט 2022 (UTC)
אולי הכי טוב למחוק את שניהם. הוא שליח תחת הרבי וזהו. רק לא ענית לי על השאלה הטכנית, על ידי מי הגיע? בתשמ"ו אייזנבאך הגיע ואחרי כמה שנים כבר הביא אותו לסייע לו? אשמח מאוד לקבל תמונה ברורה יותר בתכתובות באימייל. תנסה לשאול כל אחד מהמשתמשים הוותיקים מהי כתובת האימייל שלי ואשמח להמשיך שם. תודה רבה. להתראות - שיחה, 15:30, כ"ה באב, ה'תשפ"ב 15:30, 22 באוגוסט 2022 (UTC)