שיחת משתמש:עשוי לנחת: הבדלים בין גרסאות בדף
חייל של המלך (שיחה | תרומות) (←דיון בדעות מ.ק.: פסקה חדשה) |
|||
שורה 21: | שורה 21: | ||
כאן קצת יותר קשור לדון בנושא. הוא אומר שם בתוקף גדול וצעקות (עד כדי מחאת סמל הוועד שנפל...) שבכ"ח ניסן אין שום בשורה וכו' ובתחילת שיחת כ"ח ניסן כהרדמה לכל הדיבורים החריפים נכתב כמעין כותרת שתוכן המדובר לקמן הוא הדגשה של 'גמר ושלימות מעשינו ועבודתינו'. גם בשיחת ש"פ תזריע ומוצרע בפתיחתה מסביר הרבי את הסיבה שלאחרונה מודגש במיוחד הצורך לפעול להביא את משיח (ומציין לשיחת כ"ח ניסן והשיחות שלאחמ"כ) ומסביר שזה בגלל שבימינו אלה ממש, עם סיומו של חודש ניסן דהיה תהא שנת אראנו נפלאות כלו כל הקיצין כפשוטו ממש (נוסף למ"ש בגמרא)--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 14:53, ח' באייר, ה'תשפ"ב 14:53, 9 במאי 2022 (UTC) | כאן קצת יותר קשור לדון בנושא. הוא אומר שם בתוקף גדול וצעקות (עד כדי מחאת סמל הוועד שנפל...) שבכ"ח ניסן אין שום בשורה וכו' ובתחילת שיחת כ"ח ניסן כהרדמה לכל הדיבורים החריפים נכתב כמעין כותרת שתוכן המדובר לקמן הוא הדגשה של 'גמר ושלימות מעשינו ועבודתינו'. גם בשיחת ש"פ תזריע ומוצרע בפתיחתה מסביר הרבי את הסיבה שלאחרונה מודגש במיוחד הצורך לפעול להביא את משיח (ומציין לשיחת כ"ח ניסן והשיחות שלאחמ"כ) ומסביר שזה בגלל שבימינו אלה ממש, עם סיומו של חודש ניסן דהיה תהא שנת אראנו נפלאות כלו כל הקיצין כפשוטו ממש (נוסף למ"ש בגמרא)--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 14:53, ח' באייר, ה'תשפ"ב 14:53, 9 במאי 2022 (UTC) | ||
:כמו שכתבו: דקדוקי עניות בעלמא... אתה רוצה מעקב כזה על תכני הנאומים באש"ל? לא ממליץ... אולי לדעתך זה יותר חמור (למרות שבל תוסיף כתוב לפני בל תגרע), אבל שוב, לא מכל דבר צריך להתחלחל [[משתמש:עשוי לנחת|עשוי לנחת]] - [[שיחת משתמש:עשוי לנחת|שיחה]], 04:02, א' בסיוון, ה'תשפ"ב 04:02, 31 במאי 2022 (UTC) |
גרסה מ־06:02, 31 במאי 2022
שלום עשוי לנחת, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.
|
בברכה ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • י"ד בניסן ה'תשפ"ב • 06:07, 15 באפריל 2022 (UTC)
בריונות בחב"דפדיה?
יסלח לי כבודו הנכבד, אולם באיזה רשות שחזרת את העריכה הראויה שלי בדף "ועד תלמידי התמימים"??
גם חייל של המלך וגם אנוכי הקטן ענינו לך תשובות מחץ על טענותיך האוויליות ואעפ"כ שחזרת את העריכה בבריונות וחוצפה!
לא מתאים לך.. אני מבין שדעותיך מעט (או הרבה) שונות מדעותיי, אולם כאן זה חב"דפדיה שדעתה - לכאורה - קרובה יותר לדעתי מאשר לדעתך ועליך לכבד זאת.
בדף השיחה נערך דיון (אם כי קצר ביותר, ללא תגובתך) על הביקורת שהוספתי ולמסקנה היא ראויה לחלוטין, אז נא השב את הביקורת למקומה.
(והמלצה אחרונה לסיום, ברצינות: ישנו אתר הדומה ביותר לחב"דפדיה, אם כי גדול ממנה, ומוכר ממנה. לכאורה דעתו אכן די קרובה לדעתך, כך שהייתי ממליץ לך אולי לערוך בו. קוראים לו ויקיפדיה, עיי"ש)
בברכת חסידים ולחיים לחיים. --האמנתי כי אדבר - שיחה, 11:06, כ"ג בניסן, ה'תשפ"ב 11:06, 24 באפריל 2022 (UTC) יחי המלך המשיח!
משתמש:האמנתי כי אדבר 1) את עריכתך שחזרתי לפני הדיון האינטלקטואלי. 2) בנוגע לתשובות המחץ - כתבתי עכשיו תגובה ותיכף אעלנה. 3) בענין ויקיפדיה - כמדומה שהגזמת גם אם לא התכוונת ברצינות. בברכת חסידים לחיים לחיים. עשוי לנחת - שיחה, 16:09, כ"ג בניסן, ה'תשפ"ב 16:09, 24 באפריל 2022 (UTC) 16:08, 24 באפריל 2022 (UTC)
דיון בדעות מ.ק.
כאן קצת יותר קשור לדון בנושא. הוא אומר שם בתוקף גדול וצעקות (עד כדי מחאת סמל הוועד שנפל...) שבכ"ח ניסן אין שום בשורה וכו' ובתחילת שיחת כ"ח ניסן כהרדמה לכל הדיבורים החריפים נכתב כמעין כותרת שתוכן המדובר לקמן הוא הדגשה של 'גמר ושלימות מעשינו ועבודתינו'. גם בשיחת ש"פ תזריע ומוצרע בפתיחתה מסביר הרבי את הסיבה שלאחרונה מודגש במיוחד הצורך לפעול להביא את משיח (ומציין לשיחת כ"ח ניסן והשיחות שלאחמ"כ) ומסביר שזה בגלל שבימינו אלה ממש, עם סיומו של חודש ניסן דהיה תהא שנת אראנו נפלאות כלו כל הקיצין כפשוטו ממש (נוסף למ"ש בגמרא)--חייל של המלך - שיחה, 14:53, ח' באייר, ה'תשפ"ב 14:53, 9 במאי 2022 (UTC)