שיחת משתמש:חב"דפדי פעיל: הבדלים בין גרסאות בדף
חייל של המלך (שיחה | תרומות) |
כתית למאור (שיחה | תרומות) מ (←מלחמת עריכה 2+) |
||
שורה 77: | שורה 77: | ||
:::::אני חושב שצריך לעשות סדר בעניין (הצבעה וכדומה) {{משתמש:חב"דפדי פעיל/חתימה}} 06:48, כ"ו בניסן, ה'תשפ"ב ''<font size="1">(27 באפר' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] | :::::אני חושב שצריך לעשות סדר בעניין (הצבעה וכדומה) {{משתמש:חב"דפדי פעיל/חתימה}} 06:48, כ"ו בניסן, ה'תשפ"ב ''<font size="1">(27 באפר' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] | ||
:::::אין צורך לעשות שום סדר וכל מי ששכל בקודקדו מבין שבמצב הנוכחי אין תחליף ראוי (איכותי, מקצועי ומקיף) לספרים הללו שאת קישורם והזכרתם אתה מוחק. אגב, החלטת הרבנים היא בקשר לספרי תורתו של הרבי ושאר הו"ל של תורתו של משיח וגם היא מופנית למו"לים. עכ"פ למעשה למרות צערנו על אותם שבחשיכה יתהלכו ובמקום להדגיש את נצחיותו של נשיא דורנו מלכנו משיחנו חלילה עסוקים בלהיפך צריך לראות את המציאות נכוחה בעיניים אם נרצה שאתרנו יהיה איכותי ומקיף. אם נהיה ביקורתיים לפי כל ה'חומרות' וההקצנות נשאר פה עם מעט מאד ערכים (שהרי הרב זמרוני גם נגד ההקלדה של התהילים מחדש בפונט אחר ועל כן יש למחוק את כל ערכי וספרי אוסל"ו, והרי ג. היה פוסח בין הדלתות לחצר וכו' וכו' ואין לדבר סוף). מה שלעיל אתה מפנה להערה בערך קה"ת וקובע שזו מדיניות האתר - זו אכן הערה טיפשית וילדותית להחריד שרק מבזה את אתרנו וגם לא מנוסח כהלכה ועל כן נמחקה על ידי כעת--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 12:53, כ"ו בניסן, ה'תשפ"ב 12:53, 27 באפריל 2022 (UTC) | :::::אין צורך לעשות שום סדר וכל מי ששכל בקודקדו מבין שבמצב הנוכחי אין תחליף ראוי (איכותי, מקצועי ומקיף) לספרים הללו שאת קישורם והזכרתם אתה מוחק. אגב, החלטת הרבנים היא בקשר לספרי תורתו של הרבי ושאר הו"ל של תורתו של משיח וגם היא מופנית למו"לים. עכ"פ למעשה למרות צערנו על אותם שבחשיכה יתהלכו ובמקום להדגיש את נצחיותו של נשיא דורנו מלכנו משיחנו חלילה עסוקים בלהיפך צריך לראות את המציאות נכוחה בעיניים אם נרצה שאתרנו יהיה איכותי ומקיף. אם נהיה ביקורתיים לפי כל ה'חומרות' וההקצנות נשאר פה עם מעט מאד ערכים (שהרי הרב זמרוני גם נגד ההקלדה של התהילים מחדש בפונט אחר ועל כן יש למחוק את כל ערכי וספרי אוסל"ו, והרי ג. היה פוסח בין הדלתות לחצר וכו' וכו' ואין לדבר סוף). מה שלעיל אתה מפנה להערה בערך קה"ת וקובע שזו מדיניות האתר - זו אכן הערה טיפשית וילדותית להחריד שרק מבזה את אתרנו וגם לא מנוסח כהלכה ועל כן נמחקה על ידי כעת--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 12:53, כ"ו בניסן, ה'תשפ"ב 12:53, 27 באפריל 2022 (UTC) | ||
{{שבירה}} | |||
כפי שכבר כתבו לעיל, אין להחסיר מידע מערכים, מאחר ואין לדבר סוף. אם מלחמות העריכה נמשכות, אנא לתייג אותי במיוחד, ונאלץ לחסום עד ל[[חזרה בתשובה]]. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 16:08, כ"ו בניסן, ה'תשפ"ב ''<font size="1">(27 באפר' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] 16:08, 27 באפריל 2022 (UTC) |
גרסה מ־18:08, 27 באפריל 2022
ארכיון דף השיחה של חב"דפדי פעיל
גודל דף זה כ27.24 קילובייט
דפי ארכיון: |
ההודעה האחרונה בדף השיחה של חב"דפדי פעיל התקבלה מהמשתמש כתית למאור בתאריך כ"ו בניסן ה'תשפ"ב. |
---|
מנחם מענדל באראש
בערך הייתה תבנית חשיבות והחלפת את תוכנו לתבנית מחיקה תוך כדי שקיים דיון עליו בדף השיחה, מעשה כזה הוא לא מקובל באתר. נא להתנהג להבא בהתאם. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 19:54 • ד' בכסלו ה'תשפ"ב
- אבל הערך הנ"ל נוגד את כללי האתר! • נכתב על ידי המשתמש חב"דפדי פעיל • ליצירת קשר • יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! • 14:49, ה' בכסלו, ה'תשפ"ב (9 בנוב' למניינם), ימות המשיח
חתימה
החתימה שלך ארוכה מדי והרווח שהיא יוצרת בין השורות יותר גדול מהרגיל, נא לסדר אותה. תודה ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 20:01 • ד' בכסלו ה'תשפ"ב
- בסדר. עכשיו זה טוב? • נכתב על ידי המשתמש חב"דפדי פעיל • ליצירת קשר • יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! • 14:49, ה' בכסלו, ה'תשפ"ב (9 בנוב' למניינם), ימות המשיח
- עדין ארוך, אתה יכול לקצר את התצוגה של היחי עם התבנית {{יחי}}, להוריד את ה"גודל=2" מה"ליצירת קשר" שזה הברירת מחדל[1], ולחשוב מה עוד לא נצרך בחתימה, חתימה לא אמורה להיות יותר מ35 מילים, החתימה שלך כעת היא 67 מילים ואחרי שתקצר את המיותר יצא 52 מילים כך שתצטרך לחשוב על מה לוותר ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 22:58 • ה' בכסלו ה'תשפ"ב
הערות שוליים
- ↑ משהו שיראה כך:
[[משתמש:חב"דפדי פעיל|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=ירוק|גופן=נרקיסים|'''חב"דפדי פעיל'''}}]] • [[שיחת משתמש:חב"דפדי פעיל|{{עיצוב גופן|צבע=סגול|גופן=אריאל|ליצירת קשר}}]] • {{עיצוב גופן|גודל=3|גופן=פרנקרויאל|{{יחי|צבע=כתום}}}}
: חב"דפדי פעיל • ליצירת קשר • יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד
מיזם:עריכת ערכים
נא לא להעביר ערכים למחיקה למרחב האישי שלך. ההפניה הזו ספציפית נוצרה כי יש לה הרבה דפים מקושרים. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 21:24 • ד' בכסלו ה'תשפ"ב
- בסדר. • נכתב על ידי המשתמש חב"דפדי פעיל • ליצירת קשר • יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! • 14:50, ה' בכסלו, ה'תשפ"ב (9 בנוב' למניינם), ימות המשיח
לגבי העריכה האחרונה בערך תפילה ב770
ממליץ שתקרא חב"דפדיה:מדיניות וכללי כתיבה בקטע תארי אדמו"רי חב"ד. --דוד קורצוג - שיחה, 20:45, י"ד בכסלו, ה'תשפ"ב 20:45, 18 בנובמבר 2021 (UTC)
טעמי המקרא
נא לתת קרדיט בתקציר או בשיחה בכל פעם שמעתיקים חומר ממקור חיצוני שמאפשר העתקה בנתינת קרדיט. תודה ובהצלחה ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 06:44 • כ"א בכסלו ה'תשפ"ב
- לא הבנתי. זה בדיוק מה שעשיתי, וראה תבנית {{קרדיט}} ששמתי שם כבר אתמול! ♦ נכתב על ידי חב"דפדי פעיל (שיחה) • יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד • 13:19, כ"א בכסלו, ה'תשפ"ב (25 בנוב' למניינם), ימות המשיח
- תודה, לא שמתי לב. בכל אופן אם אתה מתכנן שבסופו של דבר זה יצא למרחב הראשי כדאי להשתמש בקרדיט בתקציר או בשיחה כך גם אם ישנו את הערך לא נצטרך להיתקע עם התבנית בתוך הערך. אגב, נתת קרדיט להמכלול שהעתיקו מויקיפדיה, יש לתת את הקרדיט לויקיפדיה וגם למכלול על העריכות שלהם. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 22:09 • כ"א בכסלו ה'תשפ"ב
עריכתך בערך הרבי
אין לאחדות החסידים שום קשר בראש הערך המספר על הרבי. בטח לא בקטעי הכותרת. להבא כנ"ל תשאל אצלי לפני כל שינוי. -- נכתב ע"י בן פסיסא ששכח לחתום את שמו.
- בשינויים שנוצרו עכשיו, ניתן לשחזרן. בשינויים חדשים אפשר להתייעץ קודם בדף השיחה. ודאי שלא חובה לשאול אצל מישהו ספציפי... ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 01:34 • כ"ט בכסלו ה'תשפ"ב
תבנית:אתר
שים לב שלפני שינויים שנוגעים למספר רב של ערכים יש לקיים דיון. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 08:28 • י"ח בשבט ה'תשפ"ב
קטגוריה ושמות לניגונים
נא לא להכניס דפים ממרחב אישי לקטגוריות. לניגונים שאין פירוש נוסף לשמם לא מכניסים לשם את המילה ניגון. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 01:39 • כ"ב באדר ב' ה'תשפ"ב
- אני יודע שלא מכניסים למרחב אישי פשוט אני רוצה להעביר אותם כבר למרחב הראשי אחרי דיון וכו'. בנוגע להניגונים - אכן ראיתי שחלק יש עם המילה ניגון וחלק אין ולא ראיתי מקום שכתוב כיצד לנהוג למרות שחיפשתי רבות, ישר כח. ♦ נכתב על ידי חב"דפדי פעיל (שיחה) • יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד • 11:35, כ"ב באדר ב', ה'תשפ"ב (25 במרץ למניינם), ימות המשיח
- מופיע כאן ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 17:54 • כ"ב באדר ב' ה'תשפ"ב
ניגוני הפרקים
הוצאת הרבה ערכים קצרמרים מהמרחב האישי שאין בהם מידע נוסף על מה שכבר מובא במרחב הראשי. יש להרחיב אותם לפני הוצאתם. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • ד' בניסן ה'תשפ"ב • 23:15, 5 באפריל 2022 (UTC)
מלחמת עריכה
כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף ספר המאמרים (אדמו"ר הרש"ב) שוחזרה על ידי אחד המשתמשים באתר ולמרות זאת חזרת וביצעת את אותה עריכה פעם נוספת. חזרה על עריכות ששוחזרו ללא דיון בדף שיחה אינה מקובלת בחב"דפדיה. |
- אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך. ניתן גם להפנות לדיון מלוח המודעות, לקבלת חוות דעת נוספת.
- אם ערך שכתבת נמחק ולדעתך יש לו מקום בחב"דפדיה, ניתן לברר זאת עם מפעיל המערכת שמחק אותו.
תודה, בברכה, בא מועד • שו"ת • ט' בניסן ה'תשפ"ב ליצירה 16:48, 10 באפריל 2022 (UTC)
- יחי המלך המשיח. עברתי שוב על הערך הנ"ל ורציתי לראות מה לא בדקתי וראיתי א"ז, אז מחקתי. ♦ נכתב על ידי חב"דפדי פעיל (שיחה) • יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד • 21:18, י' בניסן, ה'תשפ"ב (11 באפר' למניינם), ימות המשיח
- אז טעית. כבר מחקת את זה והחזירו וכעת מחקת שוב. בברכה, בא מועד • שו"ת • י' בניסן ה'תשפ"ב ליצירה 21:33, 11 באפריל 2022 (UTC)
- לכן אני מציין שעברתי ע"ז שוב, וחשבתי שלא מחקתי את זה פעם קודמת. גוט יום טוב ויחי המלך ♦ נכתב על ידי חב"דפדי פעיל (שיחה) • יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד • 21:34, י' בניסן, ה'תשפ"ב (11 באפר' למניינם), ימות המשיח
- די עם ההיתממות. עריכותיך מוכוונות אידיאולוגיה, ועליך לדעת כי הכללים הם שלפני שאתה מוחק תוכן - צריך לקיים על זה דיון בדף השיחה. איני אומר 'קבלו דעתי' אבל למחוק דברים שאחרים כתבו והשקיעו רק כי אתה חושב אחרת - זה לא מקובל. תעלה דיון, ויוחלט לפי הרוב. סתם דוגמא נוספת, מהערך על תהילים קכ"א נמחק הניגון שהולחן על ידי מרטון, ובוצע במעמד בו התכנסו עשרות אלפי חסידים ומנוגן בפיהם של רבים מאחינו החסידים. גם אם אני לא השתתפתי במעמד, וגם אם אני חושב שחוצפה בכלל שארגנו מעמד מתחרה, וכו' וכו', אין שום סתירה לזה שזהו ניגון נוסף שמבוצע על ידי חסידים על מזמור קכ"א, ואשמח לדעת מה ההגיון לדעתך למחיקתו, כאשר אפילו הגיון אידיאולוגי איני רואה בכך. ובכל אופן, גם אם יימצא ההגיון המופלא, הוא צריך להיות מוסכם על דעת הרוב. ואני חושב על מה שכתבתי באולם הדיונים, שבמידה ואכן אני צודק ומדובר בסדרת עריכות שמכוונות על ידי אידיאולוגיה שכזו, צריכים לעבור על כולם, ואולי אף לשחזר אותן מדין השחתה. גוט יום טוב חסידים! להתראות - שיחה, 04:40, י"א בניסן, ה'תשפ"ב 04:40, 12 באפריל 2022 (UTC)
- מסכים עם להתראות, נא לא להחסיר מידע מהערכים כמו בעריכה זו, אם תרצה תוכל להוסיף בנפרד. החסרה של מידע תחשב כהשחתה. בנוגע לניגונים, נראה לי מיותר כל הניגונים הכתובים שם, אפשר לכתוב שהולחנו 80+ ניגונים עבור הרבי (המספר לכאורה הגדול בהיסטוריה) ואת מה שנבחר ע"י הוועדה. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • י"א בניסן ה'תשפ"ב • 20:32, 12 באפריל 2022 (UTC)
- אני כן חושב שיש בנותן טעם להבליט את אלו שקיבלו חשיפה גבוהה יותר. בא נאמר שהניגון שנמחק הוא ניגון שנחשפו אליו וניגנו אותו מספר חסידים גדול יותר מניגונים רבים אחרים שמוקדש להם ערך נפרד, ומה הגריעותא בכך שיציינו זאת כשורה בתוך הערך? להתראות - שיחה, 03:59, י"ב בניסן, ה'תשפ"ב 03:59, 13 באפריל 2022 (UTC)
- באותה מידה שלא נכניס את שאר הניגונים שלא נבחרו מתש"מ למשל וניגנו אותם ליד הרבי. זה אולי יהיה זכאי להיכנס בערך של מי שחיבר את הניגון, לא ממש בערך על הפרק תהלים. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • י"ב בניסן ה'תשפ"ב • 04:46, 13 באפריל 2022 (UTC)
- 'סתם לידע כללי', במהדורה החדשה של בשעה שהקדימו תער"ב אין להידוע לי תארי הסתלקות על הרבי. ונפל פיתא בבירא... אגב בנוגע לניגון (ר' משתמש:להתראות), ניגון הת' מרטון נוגן באופן חד-פעמי בכינוס אנ"ש באה"ק (לבקשתו), אבל ממש לא נכנס כניגון הקבוע. הניגון הקבוע (שהתנגן ב-770 ובאהל הק') הוא ניגון ר' שלום ברוכשטט. ועוד אגב, אין מה להילחץ מ'כינוס מתחרה'. מדובר בשני כינוסים למטרות שונות. ואכ"מ.63.143.193.209 20:37, 13 באפריל 2022 (UTC)
- ראשית, כדי שלא תהיה איזו משמעות שכינו אותי בתואר שאינו הולם ולא הקפדתי, הריני להביע מחאה על הצמדת ר' במקום הת' (ועיין נדה ט, א). ולגופו של דיון, אני לכשעצמי כן סבור שבכל אחד מפרקי התהילים ראוי לציין גם את הניגונים שנוגנו בפני הרבי ולא התקבלו, ואם יש קישור להקלטה שלהם - הייתי מכניס גם אותם. זה מידע אנציקלופדי לא פחות חשוב מאשר באיזו ישיבה למד פלוני, או באיזו שנת קבוצה אלמוני. מסכים איתך שזה לא ממש מתאים להכניס בערך על הניגון הנבחר, אבל שים לב שכאן מדובר בערך על הפרק, וזה מידע חב"די שקשור לפרק. ובאשר לדבריו של הת' אנונימי היקר, עצם זה שנענו לבקשתו מתוך שמונים הניגונים שהגיעו, מראה על משהו, וזה שהוא הניגון היחיד שבוצע בפני קהל החסידים הרחב ביותר (ותקן אותי אם אני טועה), גם אם באופן חד פעמי, לעניות דעתי מזכה אותו באזכור קצרצר. ובלי נדר בזה סיימתי את הדיון, פשוט חבל על הזמן, יש עוד כל כך הרבה ערכים לכתוב וכל כך הרבה תוכן להכניס שפשוט חבל על הזמן... להתראות - שיחה, 21:22, י"ב בניסן, ה'תשפ"ב 21:22, 13 באפריל 2022 (UTC)
- [הכותב לעיל גם היה אני] אפשר גם הרה"ת אם תרצה... באמת לא מפריע לי שייכנס, רק הערתי על דבריך לעיל. עשוי לנחת - שיחה, 21:25, י"ב בניסן, ה'תשפ"ב 21:25, 13 באפריל 2022 (UTC)
- מה שכתבתי לא היה רק על הניגון שנוגן בכינוס אלא על כל הניגונים שלא נבחרו כולל של אברהם פריד שבוודאי מוכר ליותר אנשים. אני לא רואה בכמות השומעים את הניגון כמשהו שמאשר את ההתקבלות שלו עליהם כניגון חב"ד גם אם מנהלי הכינוס או ההופעה (של א.פ.) חשבו שהוא יותר יפה. הבחירה בניגון כזה או אחר של אדם פרטי היא שולית מכדי אזכור בפרט אם מדובר בסיבה טכנית (שעדיין הוועדה לא בחרה את הניגון). בכל אופן, כפי שכתבתי בהתחלה - זו דעתי... ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • י"ג בניסן ה'תשפ"ב • 01:58, 14 באפריל 2022 (UTC)
- [הכותב לעיל גם היה אני] אפשר גם הרה"ת אם תרצה... באמת לא מפריע לי שייכנס, רק הערתי על דבריך לעיל. עשוי לנחת - שיחה, 21:25, י"ב בניסן, ה'תשפ"ב 21:25, 13 באפריל 2022 (UTC)
- ראשית, כדי שלא תהיה איזו משמעות שכינו אותי בתואר שאינו הולם ולא הקפדתי, הריני להביע מחאה על הצמדת ר' במקום הת' (ועיין נדה ט, א). ולגופו של דיון, אני לכשעצמי כן סבור שבכל אחד מפרקי התהילים ראוי לציין גם את הניגונים שנוגנו בפני הרבי ולא התקבלו, ואם יש קישור להקלטה שלהם - הייתי מכניס גם אותם. זה מידע אנציקלופדי לא פחות חשוב מאשר באיזו ישיבה למד פלוני, או באיזו שנת קבוצה אלמוני. מסכים איתך שזה לא ממש מתאים להכניס בערך על הניגון הנבחר, אבל שים לב שכאן מדובר בערך על הפרק, וזה מידע חב"די שקשור לפרק. ובאשר לדבריו של הת' אנונימי היקר, עצם זה שנענו לבקשתו מתוך שמונים הניגונים שהגיעו, מראה על משהו, וזה שהוא הניגון היחיד שבוצע בפני קהל החסידים הרחב ביותר (ותקן אותי אם אני טועה), גם אם באופן חד פעמי, לעניות דעתי מזכה אותו באזכור קצרצר. ובלי נדר בזה סיימתי את הדיון, פשוט חבל על הזמן, יש עוד כל כך הרבה ערכים לכתוב וכל כך הרבה תוכן להכניס שפשוט חבל על הזמן... להתראות - שיחה, 21:22, י"ב בניסן, ה'תשפ"ב 21:22, 13 באפריל 2022 (UTC)
- 'סתם לידע כללי', במהדורה החדשה של בשעה שהקדימו תער"ב אין להידוע לי תארי הסתלקות על הרבי. ונפל פיתא בבירא... אגב בנוגע לניגון (ר' משתמש:להתראות), ניגון הת' מרטון נוגן באופן חד-פעמי בכינוס אנ"ש באה"ק (לבקשתו), אבל ממש לא נכנס כניגון הקבוע. הניגון הקבוע (שהתנגן ב-770 ובאהל הק') הוא ניגון ר' שלום ברוכשטט. ועוד אגב, אין מה להילחץ מ'כינוס מתחרה'. מדובר בשני כינוסים למטרות שונות. ואכ"מ.63.143.193.209 20:37, 13 באפריל 2022 (UTC)
- באותה מידה שלא נכניס את שאר הניגונים שלא נבחרו מתש"מ למשל וניגנו אותם ליד הרבי. זה אולי יהיה זכאי להיכנס בערך של מי שחיבר את הניגון, לא ממש בערך על הפרק תהלים. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • י"ב בניסן ה'תשפ"ב • 04:46, 13 באפריל 2022 (UTC)
- אני כן חושב שיש בנותן טעם להבליט את אלו שקיבלו חשיפה גבוהה יותר. בא נאמר שהניגון שנמחק הוא ניגון שנחשפו אליו וניגנו אותו מספר חסידים גדול יותר מניגונים רבים אחרים שמוקדש להם ערך נפרד, ומה הגריעותא בכך שיציינו זאת כשורה בתוך הערך? להתראות - שיחה, 03:59, י"ב בניסן, ה'תשפ"ב 03:59, 13 באפריל 2022 (UTC)
- מסכים עם להתראות, נא לא להחסיר מידע מהערכים כמו בעריכה זו, אם תרצה תוכל להוסיף בנפרד. החסרה של מידע תחשב כהשחתה. בנוגע לניגונים, נראה לי מיותר כל הניגונים הכתובים שם, אפשר לכתוב שהולחנו 80+ ניגונים עבור הרבי (המספר לכאורה הגדול בהיסטוריה) ואת מה שנבחר ע"י הוועדה. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • י"א בניסן ה'תשפ"ב • 20:32, 12 באפריל 2022 (UTC)
- די עם ההיתממות. עריכותיך מוכוונות אידיאולוגיה, ועליך לדעת כי הכללים הם שלפני שאתה מוחק תוכן - צריך לקיים על זה דיון בדף השיחה. איני אומר 'קבלו דעתי' אבל למחוק דברים שאחרים כתבו והשקיעו רק כי אתה חושב אחרת - זה לא מקובל. תעלה דיון, ויוחלט לפי הרוב. סתם דוגמא נוספת, מהערך על תהילים קכ"א נמחק הניגון שהולחן על ידי מרטון, ובוצע במעמד בו התכנסו עשרות אלפי חסידים ומנוגן בפיהם של רבים מאחינו החסידים. גם אם אני לא השתתפתי במעמד, וגם אם אני חושב שחוצפה בכלל שארגנו מעמד מתחרה, וכו' וכו', אין שום סתירה לזה שזהו ניגון נוסף שמבוצע על ידי חסידים על מזמור קכ"א, ואשמח לדעת מה ההגיון לדעתך למחיקתו, כאשר אפילו הגיון אידיאולוגי איני רואה בכך. ובכל אופן, גם אם יימצא ההגיון המופלא, הוא צריך להיות מוסכם על דעת הרוב. ואני חושב על מה שכתבתי באולם הדיונים, שבמידה ואכן אני צודק ומדובר בסדרת עריכות שמכוונות על ידי אידיאולוגיה שכזו, צריכים לעבור על כולם, ואולי אף לשחזר אותן מדין השחתה. גוט יום טוב חסידים! להתראות - שיחה, 04:40, י"א בניסן, ה'תשפ"ב 04:40, 12 באפריל 2022 (UTC)
- לכן אני מציין שעברתי ע"ז שוב, וחשבתי שלא מחקתי את זה פעם קודמת. גוט יום טוב ויחי המלך ♦ נכתב על ידי חב"דפדי פעיל (שיחה) • יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד • 21:34, י' בניסן, ה'תשפ"ב (11 באפר' למניינם), ימות המשיח
- אז טעית. כבר מחקת את זה והחזירו וכעת מחקת שוב. בברכה, בא מועד • שו"ת • י' בניסן ה'תשפ"ב ליצירה 21:33, 11 באפריל 2022 (UTC)
תמונות
נא להכניס קישור למקור בעת העלאת תמונות לאתר ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • כ"ג בניסן ה'תשפ"ב • 22:56, 24 באפריל 2022 (UTC)
מלחמת עריכה 2+
אתה מתבקש להפסיק למחוק תוכן וקישורים העוסקים בספרים היוצאים לאור על ידי קה"ת מאז תשנ"ד, גם אם הדבר לא מוצא חן בעיניך, כפי שנאמר כאן וכאן. בברכת "וְהָאֱמֶ֥ת וְהַשָּׁל֖וֹם אֱהָֽבוּ" (שיש בפסוק זה שני פירושים: א. שבזה תלוי' ביאת המשיח; ב. שהמדובר) בגאולה האמיתית והשלמה (– ונצטווינו "להביא לימות המשיח" כבר לתוך ימי הגלות), בא מועד • שו"ת • כ"ה בניסן ה'תשפ"ב ליצירה | 16:45, 26 באפריל 2022 (UTC)
- איני מפעיל מערכת אך יש לציין שעל מלחמות עריכה נחסמים, ומעיון קל בדף שיחה שלך נראה שהוזהרת כבר כו"כ פעמים. מתייג מפעילי מערכת. מתנת הבנים - שיחה, 17:59, כ"ה בניסן, ה'תשפ"ב 17:59, 26 באפריל 2022 (UTC)
- ע"פ פסק דין הרבנים משנת תשנ"ט מי אחראי לניהול קה"ת, וע"פ מדיניות האתר (עיין בערך קה"ת ובהערה שם) - באתר חב"דפדיה נכניס קישורים מספרי קה"ת. מה שאני יכול לומר לך, שלפני ה׳מלחמת עריכה׳ (כהגדרתך), דיברתי עם כו"כ מהמשתמשים, ודעתם הייתה חיובית. בנוסף ראה כאן. לשיפוטך. חוץ מזה, אני משתדל שלא למחוק ספרים שאין אותם על הדרייב או באינטרנט וכו' עם תארים המתאימים למלך המשיח שליט"א (ויש רק עם זיע) ♦ נכתב על ידי חב"דפדי פעיל (שיחה) • יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד • 18:14, כ"ה בניסן, ה'תשפ"ב (26 באפר' למניינם), ימות המשיח
- א. "מלחמת עריכה" עניינה שאם יש ויכוח בין שני עורכים – מחזירים לגירסא שקדמה לויכוח, ואין לשנות עד לסיום הדיון. ניכר מדבריך שאינך יודע זאת; ב. אין כאן המקום להתווכח על פסקי דין חלוקים בין רבנים; ג. מדיניות האתר לא נכתבת במרחב ערכים, כי אם בדפי המדיניות, ושם לא נכתב דבר שכזה; ד. אין לי מושג עם מי דברת, אך הן להתראות והן חלוקת קונטרסים הסכימו שיש להזכיר ולקשר למהדורות אלו. שניהם מוגדרים כ"משיחיסטים" אך מבינים שאין מקום למחיקת מידע כפי שאתה עושה זאת [אגב, דומני שגם רוב הרבנים המוגדרים כ"משיחיסטים" משתמשים בספרים אלו]; ה. אין לי מושג מה הקשר לדיון שציינת אליו ואופן הפעולה שלך לא מעניין אותי כל זמן שהיא חלוקה על דעתי ועל הבנתי את מדיניות האתר. אתה יכול לפנות לוועדה הרוחנית. בברכה, בא מועד • שו"ת • כ"ה בניסן ה'תשפ"ב ליצירה | 20:11, 26 באפריל 2022 (UTC)
- חבר'ה, חב"דפדיה אינה מקום לקידום אג'נדות קדושות ככל שיהיה, אלא לכתיבת מידע אנציקלופדי. ברור כמובן שייתכן והצורה בה אני כותב מידע יש לה נטיה לצד זה או אחר הנובעת מהיותי בן אנוש, וייתכן אף שלא ארצה מעצמי להוסיף מידע שאיני שמח בו, אך למחוק מידע מאנציקלופדיה רק בגלל שאינו תואם את השקפתי, מנוגד באופן מהותי למנדט שניתן לי כעורך חופשי באנציקלופדיה חופשית, ויש לזה מקום רק במקרי קיצון. ובמילים פשוטות: מחיקת המידע לא עולה בשום צורה ואופן בקנה אחד עם ערכי חב"דפדיה. אם אתה מעדיף להגיד ולקשר לספר מסויים על פני ספר אחר - בהנאה, אבל למחוק מידע זו פעולה שלהבנתי מכריחה חסימה מיידית עד להבנת הכללים. להתראות - שיחה, 22:16, כ"ה בניסן, ה'תשפ"ב 22:16, 26 באפריל 2022 (UTC)
- אחזור ואצטט מה שכתב לך מפעיל המערכת חלוקת קונטרסים כמה פסקאות מעל: "נא לא להחסיר מידע מהערכים כמו בעריכה זו, אם תרצה תוכל להוסיף בנפרד. החסרה של מידע תחשב כהשחתה". להתראות - שיחה, 22:27, כ"ה בניסן, ה'תשפ"ב 22:27, 26 באפריל 2022 (UTC)
- אני חושב שצריך לעשות סדר בעניין (הצבעה וכדומה) ♦ נכתב על ידי חב"דפדי פעיל (שיחה) • יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד • 06:48, כ"ו בניסן, ה'תשפ"ב (27 באפר' למניינם), ימות המשיח
- אין צורך לעשות שום סדר וכל מי ששכל בקודקדו מבין שבמצב הנוכחי אין תחליף ראוי (איכותי, מקצועי ומקיף) לספרים הללו שאת קישורם והזכרתם אתה מוחק. אגב, החלטת הרבנים היא בקשר לספרי תורתו של הרבי ושאר הו"ל של תורתו של משיח וגם היא מופנית למו"לים. עכ"פ למעשה למרות צערנו על אותם שבחשיכה יתהלכו ובמקום להדגיש את נצחיותו של נשיא דורנו מלכנו משיחנו חלילה עסוקים בלהיפך צריך לראות את המציאות נכוחה בעיניים אם נרצה שאתרנו יהיה איכותי ומקיף. אם נהיה ביקורתיים לפי כל ה'חומרות' וההקצנות נשאר פה עם מעט מאד ערכים (שהרי הרב זמרוני גם נגד ההקלדה של התהילים מחדש בפונט אחר ועל כן יש למחוק את כל ערכי וספרי אוסל"ו, והרי ג. היה פוסח בין הדלתות לחצר וכו' וכו' ואין לדבר סוף). מה שלעיל אתה מפנה להערה בערך קה"ת וקובע שזו מדיניות האתר - זו אכן הערה טיפשית וילדותית להחריד שרק מבזה את אתרנו וגם לא מנוסח כהלכה ועל כן נמחקה על ידי כעת--חייל של המלך - שיחה, 12:53, כ"ו בניסן, ה'תשפ"ב 12:53, 27 באפריל 2022 (UTC)
- אחזור ואצטט מה שכתב לך מפעיל המערכת חלוקת קונטרסים כמה פסקאות מעל: "נא לא להחסיר מידע מהערכים כמו בעריכה זו, אם תרצה תוכל להוסיף בנפרד. החסרה של מידע תחשב כהשחתה". להתראות - שיחה, 22:27, כ"ה בניסן, ה'תשפ"ב 22:27, 26 באפריל 2022 (UTC)
- חבר'ה, חב"דפדיה אינה מקום לקידום אג'נדות קדושות ככל שיהיה, אלא לכתיבת מידע אנציקלופדי. ברור כמובן שייתכן והצורה בה אני כותב מידע יש לה נטיה לצד זה או אחר הנובעת מהיותי בן אנוש, וייתכן אף שלא ארצה מעצמי להוסיף מידע שאיני שמח בו, אך למחוק מידע מאנציקלופדיה רק בגלל שאינו תואם את השקפתי, מנוגד באופן מהותי למנדט שניתן לי כעורך חופשי באנציקלופדיה חופשית, ויש לזה מקום רק במקרי קיצון. ובמילים פשוטות: מחיקת המידע לא עולה בשום צורה ואופן בקנה אחד עם ערכי חב"דפדיה. אם אתה מעדיף להגיד ולקשר לספר מסויים על פני ספר אחר - בהנאה, אבל למחוק מידע זו פעולה שלהבנתי מכריחה חסימה מיידית עד להבנת הכללים. להתראות - שיחה, 22:16, כ"ה בניסן, ה'תשפ"ב 22:16, 26 באפריל 2022 (UTC)
- א. "מלחמת עריכה" עניינה שאם יש ויכוח בין שני עורכים – מחזירים לגירסא שקדמה לויכוח, ואין לשנות עד לסיום הדיון. ניכר מדבריך שאינך יודע זאת; ב. אין כאן המקום להתווכח על פסקי דין חלוקים בין רבנים; ג. מדיניות האתר לא נכתבת במרחב ערכים, כי אם בדפי המדיניות, ושם לא נכתב דבר שכזה; ד. אין לי מושג עם מי דברת, אך הן להתראות והן חלוקת קונטרסים הסכימו שיש להזכיר ולקשר למהדורות אלו. שניהם מוגדרים כ"משיחיסטים" אך מבינים שאין מקום למחיקת מידע כפי שאתה עושה זאת [אגב, דומני שגם רוב הרבנים המוגדרים כ"משיחיסטים" משתמשים בספרים אלו]; ה. אין לי מושג מה הקשר לדיון שציינת אליו ואופן הפעולה שלך לא מעניין אותי כל זמן שהיא חלוקה על דעתי ועל הבנתי את מדיניות האתר. אתה יכול לפנות לוועדה הרוחנית. בברכה, בא מועד • שו"ת • כ"ה בניסן ה'תשפ"ב ליצירה | 20:11, 26 באפריל 2022 (UTC)
כפי שכבר כתבו לעיל, אין להחסיר מידע מערכים, מאחר ואין לדבר סוף. אם מלחמות העריכה נמשכות, אנא לתייג אותי במיוחד, ונאלץ לחסום עד לחזרה בתשובה. • כתית למאור • בית הבד 16:08, כ"ו בניסן, ה'תשפ"ב (27 באפר' למניינם), ימות המשיח 16:08, 27 באפריל 2022 (UTC)