שיחת משתמש:אור וחיות: הבדלים בין גרסאות בדף
(←ישר כח גדול!: פסקה חדשה) |
(←ישר כח גדול!: תגובה) |
||
שורה 27: | שורה 27: | ||
== ישר כח גדול! == | == ישר כח גדול! == | ||
[[קובץ:זז.gif|ימין]]ישר כח אדיר על האור והחיות שאתה מכניס לאתרנו! המשך כך! --''[[חב"דפדיה:מיזמים/דבר מלכות|חב"דפדים חדורים]]'' • '''[[משתמש:יוסי מ.|יוסי]]''' • '''[[שיחת משתמש:יוסי מ.|מ.]]''' • 19:34, י' בכסלו, ה'תשפ"א | [[קובץ:זז.gif|ימין]]ישר כח אדיר על האור והחיות שאתה מכניס לאתרנו! המשך כך! --''[[חב"דפדיה:מיזמים/דבר מלכות|חב"דפדים חדורים]]'' • '''[[משתמש:יוסי מ.|יוסי]]''' • '''[[שיחת משתמש:יוסי מ.|מ.]]''' • 19:34, י' בכסלו, ה'תשפ"א | ||
ידוע מכתבו של הוד כ"ק האדמו"ר מוהרש"ב מליובאוויטש נ"ע לכבוד חג הגאולה י"ט כסלו, בו הוא כותב שביום זה (י"ט כסלו) "אור וחיוּת נפשנו ניתן לנו". כאשר אור נכנס לחדר - החדר מואר. האור אינה משנה מאומה בחדר, או בחפצים השונים. מה שנתנשתנה זה נקודת המבט שלנו. אך לעומת האור המאיר את הדברים מבחוץ, ה'חיות' מחיה את הדבר החי בפנימיותו. הצמח צדק כותב בדרך מצותיך (כמדומני מצות האמנת אלקות א'), שהגוף בלבד, ללא הנפש המחיה אותו, הוא כבשר ועצמות המונחים בקדרה, וכאשר נכנסת בו הנפש הוא הופך לאדם חי. החיות אינה ממלאת חלל כלשהו בגוף, אלא היא הופכת את הבשר עצמו לבשר חי. ואכן, יה"ר שיקוים דבריך ואתר חב"דפדיה, תתמלא באור ובחיות. ייש"כ. [[משתמש:אור וחיות|אור וחיות]] - [[שיחת משתמש:אור וחיות|שיחה]], 19:45, י' בכסלו, ה'תשפ"א 19:45, 26 בנובמבר 2020 (UTC) |
גרסה מ־21:45, 26 בנובמבר 2020
שלום אור וחיות, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.
|
¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 10:39 - היום, ח' בכסלו תשפ"א מגיע משיח.
חבר, תודה רבה על העזרה, הייתי שמח אם תוכל לענות לי על השאלות הבאות או כל מי שיכול, תודה:
א. כפי שכתבת, חב"דפדיה כמובן היא הפצת תורת חסידות חב"ד - באם יש לי חומר על סוגיות בגמרא ידועים (ויש כמובן ייחס של גדולי התורה ובינהם אדמו"רי ליובאוויטש, רבי יוסף יצחק שניארסהון זצ"ל ורבי והגר"ש שקופ וכו'. אפשר לכתוב כאן באתר? כמובן שאקח מחומרים של ליובאוויטשטער ישיבע.
ב. בעניין של הזחת תגובה קצת הסתבכתי, האם יש לרדת שורה בכל מילה או משפט? אשמח שתעזור לי.
נראה לי שהבנתי איך חותמים, הנה ניסוי, אם לא חתמתי טוב תגיד לי , תודה רבה מראש.
נ.ב
מה זה הפסקה של תקציר? אור וחיות - שיחה, 18:39, ט' בכסלו, ה'תשפ"א 18:39, 25 בנובמבר 2020 (UTC)
- דבר ראשון, ישר כח גדול על תרומותיך העכשוויות ולהבא.
- א'. נכון חב"דפדיה היא מקום להפצת המעיינות, אך בכל זאת אנחנו מנסים לשמור על קו אנציקלופדי. זאת אומרת: פלפול הלכתי באיסור והיתר לא יכנס כך אלא בתור קביעת עובדות. דוגמה: "אסור לאכול בשר עוף עם חלב מגזירת חכמים". כמובן שעדיין נשאר המון מה לכתוב (אם תרצה אני אוכל לכוון אותך קצת). ביאורי חסידות על סוגיות: ניתן לכתובם בקצרה בערך על המסכת דוג' "בבא בתרא".
- ב'. את ההזחה אתה כותב על כל 'אנטר' בשביל לדחוף את התגובה שמאלה. מוסיפים נקודותיים (:) בנוסף לנקודותיים שהציב המשתמש הקודם. תוכל למצוא פה יותר פרטים.
- ג' חתמת נפלא!
- ושוב פעם: ישר כח אדיר!חב"דפדים חדורים • יוסי • מ. • 19:12, ט' בכסלו, ה'תשפ"א
- נ.ב. תוכל למצוא עזרה רבה בדפי העזרה. וגם תוכל לשאול שאלות בחב"דפדיה:חממה. בהצלחה!--חב"דפדים חדורים • יוסי • מ. • 19:15, ט' בכסלו, ה'תשפ"א
ישר כח גדול!
ישר כח אדיר על האור והחיות שאתה מכניס לאתרנו! המשך כך! --חב"דפדים חדורים • יוסי • מ. • 19:34, י' בכסלו, ה'תשפ"א
ידוע מכתבו של הוד כ"ק האדמו"ר מוהרש"ב מליובאוויטש נ"ע לכבוד חג הגאולה י"ט כסלו, בו הוא כותב שביום זה (י"ט כסלו) "אור וחיוּת נפשנו ניתן לנו". כאשר אור נכנס לחדר - החדר מואר. האור אינה משנה מאומה בחדר, או בחפצים השונים. מה שנתנשתנה זה נקודת המבט שלנו. אך לעומת האור המאיר את הדברים מבחוץ, ה'חיות' מחיה את הדבר החי בפנימיותו. הצמח צדק כותב בדרך מצותיך (כמדומני מצות האמנת אלקות א'), שהגוף בלבד, ללא הנפש המחיה אותו, הוא כבשר ועצמות המונחים בקדרה, וכאשר נכנסת בו הנפש הוא הופך לאדם חי. החיות אינה ממלאת חלל כלשהו בגוף, אלא היא הופכת את הבשר עצמו לבשר חי. ואכן, יה"ר שיקוים דבריך ואתר חב"דפדיה, תתמלא באור ובחיות. ייש"כ. אור וחיות - שיחה, 19:45, י' בכסלו, ה'תשפ"א 19:45, 26 בנובמבר 2020 (UTC)