שיחת משתמש:יעקב בן שמואל: הבדלים בין גרסאות בדף
חלוקת קונטרסים (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
|||
שורה 73: | שורה 73: | ||
ברוך השב! נקווה שתישאר איתנו עוד.. ישר כח על העריכות האחרונות ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 19:32 • כ"ב בסיוון ה'תש"ף | ברוך השב! נקווה שתישאר איתנו עוד.. ישר כח על העריכות האחרונות ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 19:32 • כ"ב בסיוון ה'תש"ף | ||
:{{מצטרף}}, ויישר כח על הערך [[יוסף צ'חנובר]]. -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 16:38, כ"ג בסיוון ה'תש"ף |
גרסה מ־17:38, 15 ביוני 2020
שלום יעקב בן שמואל, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.
|
--שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ט באב ה'תשע"ד, למניינם 01:45, 15 באוגוסט 2014 (UTC)
צל"ש
הרשה נא לי לשגר לך ברכת יישר כח ות"ח ת"ח על עריכותיך הנפלאות ועל קידום האתר רבות בתקופה האחרונה.
--יוסי ג - שיחה 05:57, 18 באוגוסט 2014 (UTC)
אימייל
האם תסכים להזין איימייל במיוחד:העדפות--שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ו באב ה'תשע"ו, למניינם 20:07, 30 באוגוסט 2016 (UTC)
כל הכבוד
על עריכותיך האחרונות הנפלאות, בערך שיכול היה לזכות בתואר 'הערך הכי לא אנציקלופדי בחב"דפדיה' ובזכותך הוא יקבל איזשהיא צורה נורמלית. עלה והצלח והמשך עבודה מוצלחת, • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 05:25, י"ג בחשוון ה'תשע"ז
- גם אני מצטרף להנ"ל.. • כתית למאור • בית הבד 11:17, י"ג בחשוון, ה'תשע"ז (14 בנוב' למניינם), ימות המשיח
- ושוב אני מתפעל מפעילותך הנמרצת, שני ערכים חשובים ויפים. בהזדמנות זו רציתי לעורר גם על תמונות לערכים אלו, וכן קישור למקורות העוסקים בנושאי הערך (קישור למכתבים מהרבי, כתבות עליהם ב'קישורים חיצוניים' וכו') שתורמים הרבה מאוד לערך - וכשאתה ממילא עסוק ביצירת הערך וחיפוש חומר עליו, קל למצוא גם את זה. יישר כח גדול! • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 05:50, ט"ו בחשוון ה'תשע"ז
מצטרף . וכאן המקום להזמינך ליטול חלק בדיון הזה. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 10:16, 17 בנובמבר 2016 (UTC)
- יישר כח על הפעילות החשובה! רציתי רק להעיר שיש הבדל גדול, לענ"ד, בין זלמן טוביה אבלסקי למלחמת ששת הימים. בנוגע לאחרון, למרות שצריך לקצר אותו מכל ההילה הסיפורית שאופפת אותו מההעתקה הלא מוצלחת - בכל זאת יש טעם שחב"דפדיה תתייחס בנושא הזוית החב"דית של המלחמה גם בפרטים, ואפשר אפילו בפרטי פרטים. לא את הכל היה צריך להסיר לגמרי. למשל: ציטוטים מלאים מדברי ההרגעה של הרבי לפני המלחמה, האופן המדוייק שבו הגיעו לארץ, התאריכים שבהם התייחס הרבי לניצול ההתעוררות מהמלחמה ותוכן הדברים (בקצרה), היחידות של שמואל אבידור הכהן וכד'. כמובן שכ"ז בסגנון אנציקלופדי ועובדתי מתומצת. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 12:10, ב' בכסלו ה'תשע"ז
ישראל אלדד
האם יש לך צילום מאותה רשימה שכתב לאחר היחידות? מעניין אותי לראות את הציטוט של "הרב קוק טעה" (שמעתי על כך, ועכשיו אני גם רואה את המקור). • כתית למאור • בית הבד 14:33, י"ד בחשוון, ה'תשע"ז (15 בנוב' למניינם), ימות המשיח
- אני כתבתי את זה על סמך המופיע בערך אתחלתא דגאולה. יש איזה אתר של מאמרים וכו' שלו, אפשר לחפש שם יעקב בן שמואל - שיחה 14:46, 15 בנובמבר 2016 (UTC)
הביקור בא"י בתרפ"ט
במחילת כת"ר הערך איננו אנציקלופדי (אלא הצגת עובדות - יומן). וכן זה נראה כהעתקה (אינני רוצה לכתוב מילולית) ממקור אחר. ועל כן, כדאי שתשכתב ערך זה. בברכה, • כתית למאור • בית הבד 16:23, י"ח בחשוון, ה'תשע"ז (19 בנוב' למניינם), ימות המשיח
- נראה לי שכתוב על זה שהערך באמצע עבודה יעקב בן שמואל - שיחה 03:31, 20 בנובמבר 2016 (UTC)
- אכן זה מה שכתוב, אך כשראיתי קטע שנראה שהעתקת ממקור כלשהו, הרגשתי צורך לכתוב לך.
- ובכלל, מומלץ להעביר ערכים שבעבודה (ובפרט בכתיבה) למרחב המשתמש (ראה עזרה: דף משנה). • כתית למאור • בית הבד 09:37, י"ט בחשוון, ה'תשע"ז (20 בנוב' למניינם), ימות המשיח
יוסף קאפח
אבקשך לכתוב ערך עליו, ובהזדמנות זו גם אשמח לדעת אם מישהו מכיר התייחסות מהרבי כלפי ההאשמות החמורות כלפיו. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 03:00, 2 בדצמבר 2016 (UTC)
הערה קטנה
יישר כח על כל הערכים החדשים והחשובים! [מכיוון שנהוג לאחרונה להזכיר הרבה על חריגות מהמדיניות, אציין שזה חריגה רצינית מהמדיניות כאן - שמשתמש כותב רצף של ערכים בנושאים מרכזיים ולא שוליים, והערכים כולם כתובים בצורה אנציקלופדית ומסודרת]. שתי הערות קטנות:
- שים לב לתת לכל ערך קטגגוריה (או כמה במקרה הצורך).
- בפסקת קישורים חיצוניים שים כוכבית (*) לפני כל קישור, כנהוג, דבר יפה ומוצלח יותר. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 04:18, ז' בכסלו ה'תשע"ז
כל הכבוד!
אני גאה להעניק לך כמחווה על כל הערכים החדשים שלך את "אות מתקפת ערכים"!
הבריחה
האם תהיה זו עזות מצח מצדי לבקש ממך לכתוב ערך על ארגון הבריחה שעזרו לחסידי חב"ד אחרי הגיעם לפולין? שף ויתיב • קאנפרענץ רום 18:34, 13 בינואר 2017 (UTC)
- אני עוסק עכשיו בכתיבת ערך יחסית מסובך, שממנו הסתעפו ערכים נוספים, ככה שאין לי הרבה זמן לזה. אולי בהמשך. יעקב בן שמואל - שיחה 18:50, 13 בינואר 2017 (UTC)
העברה
יש אפשרות להעביר דפים ללא צורך בהעתקה. אם אתה לא מצליח, אולי כדאי שתבקש ממישהו ותחסוך לעצמך טרחה מיותרת... • כתית למאור • בית הבד 15:03, כ"ב בטבת, ה'תשע"ז (20 בינו' למניינם), ימות המשיח
צנן טבעך~
מה זה הבריונות הזו? 63.143.195.101 21:23, 10 באוגוסט 2017 (UTC)
זה אתר של אנטים, איך אתה עורך כאן??????? 63.143.199.243 22:46, 27 באוגוסט 2017 (UTC)
770
מדוע ביטלת את עריכתי שם?! בברכה,איש חסיד אחד - שיחה, 20:17, כ"ד בכסלו, ה'תש"ף 20:17, 22 בדצמבר 2019 (UTC)
- החזרתי את את עריכתי עד שתואיל בטובך לענות לי איש חסיד אחד - שיחה, 12:10, כ"ה בכסלו, ה'תש"ף 12:10, 23 בדצמבר 2019 (UTC)
- א. לא כל הזמן אני נמצא באתר, ככה שאל תיפגע שלא עניתי מיד. ב. 770 הוא מקום המקדש של זמן הגלות, בו שורה השכינה בימינו אלה. אי לכך, הוא המקום הקדוש ביותר בעולם כיום. ג. הכותל המערבי בוודאי שאינו המקום הכי קדוש, אם כבר הר הבית. יעקב בן שמואל - שיחה, 23:45, כ"ה בכסלו, ה'תש"ף 23:45, 23 בדצמבר 2019 (UTC)
- אז א"כ, צריך לכתוב שהר הבית הוא המקום הכי קדוש, ולא '770'! (החזרתי את עריכתי עד לתשובה ממך). איש חסיד אחד - שיחה, 14:43, כ"ו בכסלו, ה'תש"ף 14:43, 24 בדצמבר 2019 (UTC)
- ראשית, אין כזה דבר 'החזרתי עד שתענה', מנהלים דיון וכשיש מסקנה אפשר לשנות, עד אז משאירים את הגרסא היציבה. שנית, הר הבית הוא בהחלט מקום קדוש מאוד וכו' וכו', אבל המקום בו שורית השכינה כיום הוא 770, מה שהופך אותו למקום הקדוש בעולם. יעקב בן שמואל - שיחה, 18:11, כ"ו בכסלו, ה'תש"ף 18:11, 24 בדצמבר 2019 (UTC)
- אז א"כ, צריך לכתוב שהר הבית הוא המקום הכי קדוש, ולא '770'! (החזרתי את עריכתי עד לתשובה ממך). איש חסיד אחד - שיחה, 14:43, כ"ו בכסלו, ה'תש"ף 14:43, 24 בדצמבר 2019 (UTC)
- א. לא כל הזמן אני נמצא באתר, ככה שאל תיפגע שלא עניתי מיד. ב. 770 הוא מקום המקדש של זמן הגלות, בו שורה השכינה בימינו אלה. אי לכך, הוא המקום הקדוש ביותר בעולם כיום. ג. הכותל המערבי בוודאי שאינו המקום הכי קדוש, אם כבר הר הבית. יעקב בן שמואל - שיחה, 23:45, כ"ה בכסלו, ה'תש"ף 23:45, 23 בדצמבר 2019 (UTC)
ברוך השב
ברוך השב! נקווה שתישאר איתנו עוד.. ישר כח על העריכות האחרונות ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 19:32 • כ"ב בסיוון ה'תש"ף
- מצטרף , ויישר כח על הערך יוסף צ'חנובר. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 16:38, כ"ג בסיוון ה'תש"ף