חב"דפדיה:אולם דיונים: הבדלים בין גרסאות בדף
אין תקציר עריכה |
|||
שורה 4: | שורה 4: | ||
<!-- נא לא למחוק שורה זו ולא את השורות שמעליה – בבקשה כתבו רק מתחת לשורה זו. --> | <!-- נא לא למחוק שורה זו ולא את השורות שמעליה – בבקשה כתבו רק מתחת לשורה זו. --> | ||
== חבל שאתם לא שמים גם תאריכים לועזיים == | |||
זה לא מתאים לשיטת חב"ד לסגור את האתר רק לאנשים מבתים מאוד חרדים שמשתמשים רק בתאריכים עבריים. רוב היהודים היום אינם חיים עם התאריכים האלו, וקשה מאוד לעקוב אחרי השתלשלויות העניינים. האתר הופך ללא רלוונטי להרבה אנשים. [[מיוחד:תרומות/77.183.52.68|77.183.52.68]] 09:41, 26 בפברואר 2019 (UTC) | |||
== האם יש טעם להוסיף לערכי התאריכים == | == האם יש טעם להוסיף לערכי התאריכים == |
גרסה מ־11:41, 26 בפברואר 2019
הגעתם לאולם הדיונים המרכזי של חב"דפדיה.
המקום מיועד לדיונים בין האורחים, העורכים והמפעילים. אם יש לך בקשות מיוחדות המיועדות למפעילי המערכת, תוכלו לעשות זאת כאן. אם ברצונכם לבקש ערך החסר בחב"דפדיה, תוכלו לעשות זאת כאן. תוכלו גם לבקש תמונות כאן, וגרפיקה כאן. אם ברצונך לכתוב איזו אימרה חסידית או סתם להתוועד.. תוכל לעשות זאת כאן. אם ברצונכם להתנדב להשלמת פרוייקטים לשיפור חב"דפדיה, או להציע אחד כזה תוכלו לעשות זאת כאן. |
תיבת ארכיון
ארכיוני אולם הדיונים |
כדי להגיע לתחתית הדף, לחצו כאן.
חבל שאתם לא שמים גם תאריכים לועזיים
זה לא מתאים לשיטת חב"ד לסגור את האתר רק לאנשים מבתים מאוד חרדים שמשתמשים רק בתאריכים עבריים. רוב היהודים היום אינם חיים עם התאריכים האלו, וקשה מאוד לעקוב אחרי השתלשלויות העניינים. האתר הופך ללא רלוונטי להרבה אנשים. 77.183.52.68 09:41, 26 בפברואר 2019 (UTC)
האם יש טעם להוסיף לערכי התאריכים
את המידע באלו ימים בשבוע הם יכולים "ליפול".
- לדעתי לא. זה יוסיף עומס מיותר, ולא ברורה התועלת בהוספה. שיע • שיחה י"ז באדר ה'תשע"ח 07:10, 4 במרץ 2018 (UTC)
שדרוג נוסף!
חב"דפדיה עברה שדרוג נוסף שהתאפשר בזכות הקודם. אם שמתם לב לבעיה כלשהי אנא עדכנו כאן.--Men770 - שיחה. כעת,ח' באדר ה'תשע"ח, 15:42 מגיע משיח! יחי המלך!
- יש תכנון להוסיף גם את העורך החזותי (כמו בויקיפדיה)? ולהעיר שבשעת העריכה אין את הכפתור של החתימה למעלה אלא צריך לחתום ידנית 213.151.46.123 12:48, 23 בפברואר 2018 (UTC)
- מזל טוב. למשתמש men770, שעמל שעות רבות! ושדרג אותנו לתוכנת mediawiki המעודכנת. ובעז"ה כעת יתאפשרו עוד שדרוגים חשובים ונחוצים. כי המדיה-ויקי היא הבסיס לכל התוספים עיצובים וכו' שאפשר לשנות בחב"דפדיה. שיע • שיחה ח' באדר ה'תשע"ח 13:33, 23 בפברואר 2018 (UTC)
- שמת לב שכל הפורטלים לא עובדים, לחלקם ישתנה השם וחלק הפכו לדפי הפניה עם הרבה קישורים שבורים וכו'95.86.114.105 17:09, 24 בפברואר 2018 (UTC)
- מזל טוב. למשתמש men770, שעמל שעות רבות! ושדרג אותנו לתוכנת mediawiki המעודכנת. ובעז"ה כעת יתאפשרו עוד שדרוגים חשובים ונחוצים. כי המדיה-ויקי היא הבסיס לכל התוספים עיצובים וכו' שאפשר לשנות בחב"דפדיה. שיע • שיחה ח' באדר ה'תשע"ח 13:33, 23 בפברואר 2018 (UTC)
בקשר לפורטלים - טופל. בקשר לעורך החזותי - תכננתי לעשות זאת אך יש בעיה כלשהי שאנסה בעז"ה לאתר בהמשך. שיע.ק, שים לב שהוספתי את המיזוג + מחיקת משתמשים ואת שינוי שם המשתמש (ניתן על ידי מפעיל בלבד לפי הזכור לי. ייתכן שגם לביורקרט)--Men770 - שיחה. כעת,ט' באדר ה'תשע"ח, 21:25 מגיע משיח! יחי המלך! חסיד של הרעבע כתב בדיון #שבת שצריך לסגור את האתר. וזה נכון. יש בעיה כי אנו מרוויחים מהביקורים של מנועי החיפוש דירוג בדף החיפוש וזה לפעמים בשבת ולכן יש צורך לסגור את האתר בשבת--Men770 - שיחה. כעת,ט' באדר ה'תשע"ח, 21:39 מגיע משיח! יחי המלך!
- אם אפשר, פעם הבאה נא להודיע שעקב שדרוג האתר יושבת..
- תצוגה לנייד מושבתת.
- ישר כח Men770! מגיע לרבי אתר משודרג! • כתית למאור • בית הבד 21:13, ט' באדר, ה'תשע"ח (24 בפבר' למניינם), ימות המשיח
- בנוסף לכך, איבדתי את האפשרות לשחזר עריכות מדף השינויים אחרונים (הג'אדט לא עובד..) • כתית למאור • בית הבד 13:04, י' באדר, ה'תשע"ח (25 בפבר' למניינם), ימות המשיח
1. זה היה אמור לקחת דקות ספורות... 2. יטופל. 4. טופל מלבד הצפייה בשינויים דרך הדף בלי להיכנס לקישור הבדל הצלחתי.--Men770 - שיחה. כעת,י' באדר ה'תשע"ח, 17:20 מגיע משיח! יחי המלך!
- מה שחב"דפדיה זקוקה לו בדחיפות, זה אפליקציה. שימו לב! עדיף לא לעשות אפליקציה מאשר לעשות אפליקציה דפוקה. 37.26.149.191 18:16, 26 בפברואר 2018 (UTC)
- יישר כח על השידרוג ועל המאמצים. איפה אפשר להתעדכן על הדברים שהשתנו בעקבותיו?
- כמו כן: אם אפשר להחזיר את האופציה לבחור בעריכה מתוך האופציות לסמן מה עשיתי (עריכה, הגהה, תקלדה, תמונה וכו'). וכן אם אפשר להגדיל האותיות בחלונית העריכה, שהם קטנות מאוד. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 23:59, י"א באדר ה'תשע"ח
- עוד משהו: נוסף שינוי מציק, שכל דף שאני עורך בו נכנס אוטומטית לרשימת המעקב שלי. חשוב לבטל את זה. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 00:10, י"ב באדר ה'תשע"ח
- ועוד משהו: מה עם מספר הצפיות? • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 00:20, י"ב באדר ה'תשע"ח
- מה שחב"דפדיה זקוקה לו בדחיפות, זה אפליקציה. שימו לב! עדיף לא לעשות אפליקציה מאשר לעשות אפליקציה דפוקה. 37.26.149.191 18:16, 26 בפברואר 2018 (UTC)
יצרתי דף חדש לעדכון על שינויים ודיווח על בעיות: חב"דפדיה:שדרוג--Men770 - שיחה. כעת,י"ב באדר ה'תשע"ח, 14:30 מגיע משיח! יחי המלך!
- יישר כח. בדף כתוב שיש מידע על השינויים שחלו, אבל אין את המידע... בכל אופן עידכנתי שם את הבעיות ואשמח לטיפול בהקדם. תודה. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 03:28, י"ז באדר ה'תשע"ח
'ליב' או 'לייב'
הרבי נהג לכתוב 'ליב' ביו"ד אחת, אך ע"פ כללי הכתיב באידיש המקובלים כיום יש לכתוב 'לייב'. אולי כדאי לשנות לכתיב בו נהג הרבי? ליובאוויטשער - שיחה 18:42, 24 בפברואר 2018 (UTC)
- האם הרבי נוהג כך רק לגבי ישראל אריה לייב שניאורסון, או לכל מי ששמו לייב? שיע • שיחה י"ז באדר ה'תשע"ח 06:29, 4 במרץ 2018 (UTC)
על פי ההלכה כותבים עם יוד אחת ולכן פעמים רבות בעקר כשנגע להלכה הרבי כתב עם יוד אחת חיים - בכל יום שיבוא 18:35, 15 במרץ 2018 (UTC)
חב"דפדיה - באנצקלופדיה
גונבה שמועה לאזני שבפתח הכרך הארבעים של האנצ"ת, היו"ל בימים אלו לרגל היארצייט הארבעים של הרב שלמה יוסף זוין ע"ה, מופיעים קו,ח שלו, ובפתחם אזכור לערכו באתרנו. חכמים היזהרו בדברנו. חכם באשי - שיחה 05:49, 4 במרץ 2018 (UTC)
- אם הדבר יתאמת, זהו ציון דרך משמעותי ביותר לחב"דפדיה, יש"כ על הבשורה המשמחת. שיע • שיחה י"ז באדר ה'תשע"ח 07:05, 4 במרץ 2018 (UTC)
קרובי משפחה
מי מתנדב לסכם את הדיון בחב"דפדיה:אולם דיונים/ארכיון 18#קרובי משפחה, כדי שנוכל לעדכן את זה בחב"דפדיה:מדיניות וכללי כתיבה?
קישור לרבי דרייו
מה דעתכם להוסיף קישור קבוע לרבי דרייו לצד חב"ד אינפו וארכיון גאומ"ש? 81.218.117.152 07:49, 8 במרץ 2018 (UTC) מאוד מומלץ!!!
פרופורציה וסטטיטיקה
חסר פרופורציה בין גודל הטקסט והתמונות. מי מטפל בנושאים טכניים אלו? חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ב' בניסן ה'תשע"ח 16:33, 18 במרץ 2018 (UTC)
- גם הסטטיסטיקות נעלמו. היכן הם? חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ב' בניסן ה'תשע"ח 19:33, 18 במרץ 2018 (UTC)
עיצוב עמוד ראשי
מה דעתכם, האם כדאי לעגל את המסגרות בעמוד הראשי בדומה לאתר המכלול? שיע • שיחה ט' בניסן ה'תשע"ח 13:20, 25 במרץ 2018 (IST)
ויקיפדיה
מה דעתכם על העתקת תכנים מויקיפדיה בערכים שתוכנם דל כמו כאן וכדו'.--בקרו בפנקס המשימות שלי, יחי המלך! 14:36, 1 באפריל 2018 (IST)
- ניתן לעשות זאת תוך הקפדה על ציון מקור ההעתקה בדף השיחה או בתקציר העריכה. כמו"כ חשוב לא פחות להקפיד על התאמה לחב"דפדיה, תוך דגש על זהירות מההעתקה של מוטיבים שיש בהם אפילו שמץ של כפירה קרירות וכיו"ב. שיע • שיחה כ"ג בניסן ה'תשע"ח 14:29, 8 באפריל 2018 (IST)
אנא מכולכם, הקדישו דקה לקרוא את זה
תגידו, יש לי שאלה קשה שהרבה זמן אני לא מצליח לפתור.
איך ויקיפדיה יודעת מה כתוב על הגולם מפראג ב'כרם חב"ד או בתורת מנחם? איך הם הגיעו לשם?
זה לא שאלה ספיציפית, אלא שאלה כללית על כל הידע בכל תחום שנמצא בויקיפדיה. ועד כדי כך שיודעי הרבה יותר טוב מאתנו על גדולי ישראל וכו'.
והאפשרות שעולה לי היא שאולי הם עשו איזושהי חלוקת עבודה בין כמות גדולה של עורכים, כך שכל אחד עובר על ספר ומכניס מידע בערכים המתאימים.
עכ"פ בין אם זו השיטה שלהם ובין אם לא, אני חושב שכדאי לעשות את הדבר הזה כאן. יהיה דף עם רשימה של ספרים וכתבי עת חבדיים למיניהם וכל עורך שלעבור על ספר מסוים מכריכה לכריכה ויעדכן את מה שצריך לעדכן, יסמן את הספר כבדוק.
אני חושב שגם ספר אחד שיודעים בבירור שכולו מוכנס בחבדפדיה, זה כבר הישג.
מה דעתכם? --בקרו בפנקס המשימות שלי, יחי המלך! 21:25, 11 באפריל 2018 (IST)
- התשובה בפשטות היא: שחב"דניקים שיודעים את זה, הכניסו את זה שם. ובנוגע להצעתך, זוהי יוזמה מבורכת, אם כי היא יכולה לגרום לסרבולים לשוניים.. • כתית למאור • בית הבד 22:21, כ"ו בניסן, ה'תשע"ח (11 באפר' למניינם), ימות המשיח
- חשוב להדגיש שיש להיזהר מהפרת זכויות יוצרים שעלולה לסבך את האתר ואת הכותב. אי אפשר להעתיק ספר שלם לאתר ואפילו לא קטעים משמעותיים ממנו בלי הסכמת הכותב. אפשר להעתיק קטעים קטנים תוך שינוי לשון וניסוח. או לחילופין לצטט מהספר תוך ציון מקור הציטוט. שיע • שיחה כ"ו בניסן ה'תשע"ח
- יהיה יותר ברור אם תדגים לאילו ערכים כוונתך, אך לדעתי הם עושים שימוש במלקטים של ביוגרפיות ונעזרים במקורות של המלקטים. לבירור מעמיק יותר ניתן לבדוק מי תרם לאותם ערכים. חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ו בניסן ה'תשע"ח 23:31, 11 באפריל 2018 (IST)
- ויקיפדיה לא "יודעים יותר טוב מאיתנו", אלא שיש להם הרבה יותר עורכים, באין ערוך. פער הניכר בין השאר בתחומי יהדות וכד'.
- בעיה זו של חוסר עורכים קשורה גם להצעתך - גם אם היא הצעה טובה, קשה למצוא מי שיבצע אותה בפועל. יש פה מעט עורכים (ואני הקטן בתוכם), שכל אחד נכנס מידי פעם ומתעסק מעט במה שמעניין אותו, יהיה קשה לכוון הרבה עורכים להכניס ספרים בשיטתיות. אמנם, כמובן שאם תיישם בעצמך את הצעתך זה יהיה מעולה, וגם אתה תרווה הרבה נחת (ידע שאתה עסוק לכתוב בערכים נשמר גם אצלך הרבה יותר טוב בראש משאר ספרים שקראת וכו'). • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 08:45, כ"ז בניסן ה'תשע"ח
- יהיה יותר ברור אם תדגים לאילו ערכים כוונתך, אך לדעתי הם עושים שימוש במלקטים של ביוגרפיות ונעזרים במקורות של המלקטים. לבירור מעמיק יותר ניתן לבדוק מי תרם לאותם ערכים. חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ו בניסן ה'תשע"ח 23:31, 11 באפריל 2018 (IST)
- חשוב להדגיש שיש להיזהר מהפרת זכויות יוצרים שעלולה לסבך את האתר ואת הכותב. אי אפשר להעתיק ספר שלם לאתר ואפילו לא קטעים משמעותיים ממנו בלי הסכמת הכותב. אפשר להעתיק קטעים קטנים תוך שינוי לשון וניסוח. או לחילופין לצטט מהספר תוך ציון מקור הציטוט. שיע • שיחה כ"ו בניסן ה'תשע"ח
עקרונות וקווים
לקראת סיכום בעז"ה והגשה להכרעה שימו לב לשיחת חב"דפדיה:עקרונות וקוים מנחים/טיוטה#נו.... שיע • שיחה ט' באייר ה'תשע"ח 16:19, 24 באפריל 2018 (IST)
7,000 ערכים?
מדוע הכותרת הראשית באינפו מבשרת על הגעה ל-7,00 ערכים בחב"דפדיה, שעה שבעמוד הראשי ובסטטיסטיקות מספר הערכים הוא 6,977? זה טעות רק אצלי? אם לא - יש כאן בושה רצינית. • בברכת "יהפכו ימים אלו לששון ולשמחה" -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 23:48, כ"ו בתמוז ה'תשע"ח
הוספת מקורות
מה דעתכם על הוספת מקורות מקושרים לפתגמים בלוח היום יום כפי שעשיתי בעריכה זו? באם אתם חושבים שהדבר נכון, למי יש כח להתגייס? להתראות - שיחה 15:25, 3 באוגוסט 2018 (IST)
דפי הפניה
כיצד ניתן למחוק דף הפניה? (מי שכותב "אריה לייב שרה'ס" מופנה לערך על השפאלער זיידע, והא ניחא אם זה היה נובע מכך שלשיטת הרעבע הם (לכאורה) אותו אחד, אבל חב"דפדיה (משום מה) אינה סוברת כך שכן יש כבר ערך נפרד שקוראים לו לייב שרה'ס) פיצי • שיחה • כ"ח באב ה'תשע"ח • 00:07, 9 באוגוסט 2018 (IST)
- שיניתי. כל אחד יכול לשנות הפניה לערך אחר (כפי שתוכל לראות בעריכתי), אך למחוק דף - הפניה או אחר - יכול רק מפעיל.
- אם נפגשים, בדרך אגב, זה המקום להודות לך על השקעתך בערכים החשובים ביותר - ערכי תורת החסידות. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 00:40, כ"ח באב ה'תשע"ח
ניגון אואואו אואואו איי איי איי איי
בהמשך לשאלה שנשאלה בפורום ויקיפדיה הכה את המומחה הנה ההעתק המלא: יש שיר אחד, לדעתי מזוהה עם זרם החב"ד. המילים הם כלהלן:
"אוהו-אוהו-אוהו-אוהו אי-יא-יא-יאי" "אוהו-אוהו-אוהו-אוהו אי-יא-יא-יאי" "אוהו-אוהו-אוהו-אוהו אי-יא-יא-יאי" שחוזרים על עצמם מספר רב של פעמים. מישהו מזהה?
אולי הכוונה לניגון הצמח צדק? או למה שהתשמשו בו בתשדיר הזה? לכאורה הוא מתכוון לקטע מתשדיר המפד"ל, יש את הקטע גם בסוף השיר ג'ו כפרה של טיפקס בביצוע מעט שונה מהרגיל. בכל אופן, אני מצטרף לשאלה. הקטע של מפד"ל - מה מקורו? לא ידוע לי מה מקורו, אך אורי אורבך מציין בספרו שזהו ניגון חתונות. לפי המקור הזה, מדובר בניגון של חב"ד. סוף ציטוט. לא הצלחתי להכניס את הקישורים אבל אכן מדובר בקטע המפורסם שהיה בתשדיר המפדל. מהו באמת שמו המקורי של הניגון? --79.182.19.34 22:53, 25 בספטמבר 2018 (IST)
- זה לא פורים היום!... • כתית למאור • בית הבד 23:17, ט"ז בתשרי, ה'תשע"ט (25 בספט' למניינם), ימות המשיח
- לתשומת לבך כתית למאור השאלה נשאלה ברצינות גמורה. העתקתי את השאלה באופן הזה, מאחר ואי אפשר להכניס כאן קישורים. ובכן אני מקווה שהבנתם באיזה ניגון מדובר, האם זהו אכן ניגון חב"ד? ואם כן מה שמו? 79.182.123.216 11:50, 26 בספטמבר 2018 (IST)
גם אני שאלתי פעם את השאלה הזאת ולפי מה שאמרו לי אנשים שמבינים בתחום - זה לא ניגון חב"ד אלא לחן עממי שמקורו לא ידוע
קיום מילה
שלום, ידוע לי כי בתורה יש חשיבות רבה לקיום הבטחה, "אמר רבא: בשעה שמכניסין אדם לדין, אומרים לו: נשאת ונתת באמונה? קבעת עתים לתורה? עסקת בפריה ורביה? צפית לישועה? פלפלת בחכמה? הבנת דבר מתוך דבר? "
אני מחפש פירוש העוסק בחשיבות לקיום מילה שאמר אדם. לא בהכרח הבטחה. ציין שיעשה ולא נעשה הדבר. ברור לי כי קיים הדבר בפרט ובכלל חשיבות הזהירות בהוצאת מילה מהשפה.
איני מוצאת זאת באחד המסכות או המשניות אשמח לעזרה והרחבה.
תודה.
המכלול
יש אתר שנקרא המכלול שמבקש לייצר אלטרנטיבה לויקיפדיה נכנסתי לעריכה שם ושאלתי אם אפשר לייבא ערכים מכאן לשם , בתודה חבר - שיחה - היום, י"ז בטבת ה'תשע"ט מגיע משיח.
- ידוע לי בבירור שיובאו לשם ערכים רבים מחב"דפדיה. (אגב, אם כבר הזכירו את המכלול, אני מזמין בזאת את כלל העורכים לערוך שם!). בברכה, א.ב. קיסר - שיחה 18:42, 29 בדצמבר 2018 (UTC)
הטמעת עץ התניא
עם סיום העבודה המאומצת והרחבה של בניית עץ התניא עם תרשים מפורט ברור ומסודר של חלוקת הנושאים בספר התניא בצורה ויזואלים המושכת את הלב מאירה את העיניים ומסדרת את ההבנה - נשאלת השאלה בבית המדרש:
- מי מתנדב לעבור על הכותרות ולשפץ אותם לראות שהן אכן מובנות וברורות?
- כיצד והיכן יש להטמיע את התבנית כדי שתהיה שימושית? (האם נכון לדעתכם להציב את העץ של כל נושא בפרקים השייכים לו?)
- האם יש צורך 'לצבוע' את הריבועים?
- האם התבנית כבר מספיק בשלה בשביל לפרסם עליה באינפו? או שכדאי להמתין שעוד מאנ"ש יעברו עליה וישפצו אותה (כיון שזו תקופה קצת 'רדומה' בלי הרבה עורכים, החשש הוא שאם נמתין יותר מידי בסוף שום דבר לא יצא לפועל.
יישר כח לכל מי שיענה. להתראות - שיחה, 22:10, י"ד באדר א', ה'תשע"ט 22:10, 19 בפברואר 2019 (UTC)
- דבר ראשון ישר כח על כל המאמץ.
- לדעתי כדאי להכניס את התבנית בערך ספר התניא ובכל פרק בפני עצמו להכניס רק את אותו הפרק ולא את כל העץ כפי שמוכנס בפרק א' ואת כל העץ אפשר להכניס בצד שמאל איפה שמוצגים כל הפרקים בחיפוש מהיר בין 'ספר התניא' ל'שער והסכמה'
- כדאי בעץ הכללי לסדר את הריבועים בצורה ישרה באמצע שלכל ריבוע (למטה) יהיה שני שורות, זה נראה אפשרי, ואולי גם צבעים שיותר מושכים את העין באם אפשר.
- עדיף לסדר שהברירת מחדל של העץ תהיה מוצגת ולא מוסתרת כי זה לא כ"כ ברור שאפשר לפתוח את זה (אולי להעביר את ה'הצגה' לאמצע).
- בכללות הערך ממש יפה. חלוקת קונטרסים - שיחה - יחי המלך המשיח שליט"א 23:55, 19 בפברואר 2019 (UTC)
- אני לא ממש מבין בעץ, ועשיתי את ההגדרות הפשוטות הרגילות שיש. אחרי שהעיקר כבר בנוי, מה שצריך עכשיו זה רק מישהו שמבין בעיצוב התבנית שישלים את העבודה.
- הקופלימנטים בעיקר למו"ר אבי שליט"א שבנה את זה, אני רק עשיתי את העבודה הטכנית. 212.179.174.213 10:07, 20 בפברואר 2019 (UTC)
- בעיצוב - מה יש להשלים?
- אני מוריד את ההסתרה כברירת מחדל--Men770 ● שיחה ● מייל. כעת,ט"ו באדר א' ה'תשע"ט, 15:03 מגיע משיח! יחי המלך!
- בעיצוב יש הרבה, לדוגמא: בתרשים הכללי בשורה התחתונה הריבועים לא באותו רוחב, ובצורה חסרת פרופורציה. בשורה הראשונה היה עדיף 'להכריח' שהפסוק יהיה בשורה אחת כך שיהיה ברורה שהחלק הימני של התרשים שייך ל'כי קרוב' והשמאלי ל'לעשותו'. כדאי גם לצבוע את כל הריבועים בצבעים נעימים לעין - ובכל התרשימים באופן אחיד. גם בתרשים של כו-לד הריבוע הראשון צר ללא שום צורך וזה לא מסתדר בעין. דבר נוסף - התרשימים לא תמיד ממורכזים. לא יודע אם כל מה שכתבתי יש איך לטפל, ואני גם בטוח שלא כתבתי הכל, אבל לענ"ד גם ברור שבמצב העכשווי זה לא נקרא שהעסק מושלם מבחינת העיצוב. להתראות - שיחה, 10:08, ט"ז באדר א', ה'תשע"ט 10:07, 21 בפברואר 2019 (UTC)
- לענ"ד, תבנית גדולה חייבת להיות בברירת מחדל של הסתרה, אחרת זה מכער את הערכים (פעם כשהוסיפו את תבנית:גאולה ומשיח לערכים, היא היתה בהצגה כברירת מחדל, וזה היה נראה לא טוב עד שב"ה תוקן). יישר כח על עצם התבנית החשובה כמובן. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 00:40, י"ז באדר א' ה'תשע"ט