הבדלים בין גרסאות בדף "שיחה:גן ישראל ארץ הקודש (קעמפ)"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 13: שורה 13:
 
ע"פ דעתי יש לפתוח ערך זה, בכך שהוא שנוי במחלוקת (ראה ערך [[פנסאים]]), מכיוון שנפתח כמתחרה ל[[קעמפ אורו של משיח]].--[[משתמש:ירוחם|ירוחם]] - [[שיחת משתמש:ירוחם|שיחה]] 12:03, 12 באוגוסט 2016 (UTC)
 
ע"פ דעתי יש לפתוח ערך זה, בכך שהוא שנוי במחלוקת (ראה ערך [[פנסאים]]), מכיוון שנפתח כמתחרה ל[[קעמפ אורו של משיח]].--[[משתמש:ירוחם|ירוחם]] - [[שיחת משתמש:ירוחם|שיחה]] 12:03, 12 באוגוסט 2016 (UTC)
 
:תחרות זה לא דבר רע. אך שימוש בשם הארגון צבאות ה' תוך השגת גבול ושימוש בשם הארגון המוכר שפועל בברכת הרבי שנים, היא בהחלט בעיה. הביטוי שנוי במחלוקת צריך להרשם בזהירות רבה, אחרת כל דבר משיחיסטי או אנטי, הוא שנוי במחלוקת.... --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] א' בחשוון ה'תשע"ח 20:17, 21 באוקטובר 2017 (UTC)
 
:תחרות זה לא דבר רע. אך שימוש בשם הארגון צבאות ה' תוך השגת גבול ושימוש בשם הארגון המוכר שפועל בברכת הרבי שנים, היא בהחלט בעיה. הביטוי שנוי במחלוקת צריך להרשם בזהירות רבה, אחרת כל דבר משיחיסטי או אנטי, הוא שנוי במחלוקת.... --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] א' בחשוון ה'תשע"ח 20:17, 21 באוקטובר 2017 (UTC)
 +
::ביקורת כלפי אירגונים כמו [[גן ישראל ארץ הקודש (קעמפ)]] [[פנסאים]] [[ועד תלמידי התמימים]] תמיד תהיה בערכיהם, אבל לעולם לא תופיע פסקה או אפילו שורת ביקורת כלפי אתר [[אינפו]] כי הוקם שלוש שנים לאחר [[col]] בכדי להתחרות בו, בטענה ש-col אינו מתאים {{מונחון|למשחיסטים|'''ואני שונא את החלוקה הזו...'''}} בעקבות דעותיהם. וכאן ישאל השואל: '''האם [[צבאות השם (ישראל)]] [[אורו של משיח (קעמפ)]] ו[[את"ה המרכזי 770]] כן סיפקו את צורכיהם של האנטים???''' והתשובה:לא!! ו"אנטי" שהיה מוכן לשלוח את בניו לצבאות ה' - במקרה הטוב המשיך לשולחם גם לאחר [[חשוון]] [[תש"ע]], ובמקרה ה"רע" - היה רושמם גם לפנסאים (ומכיר אני '''כמה וכמה''' משפחות כאלו!). וכאן שואג אני מנהמת לבי:{{צבע גופן|990000|'''עד מתי??!!'''}}--[[משתמש:קער אַ וועלט היינט!|קער אַ וועלט היינט!]] - [[שיחת משתמש:קער אַ וועלט היינט!|שיחה]] 14:33, 22 באוקטובר 2017 (UTC)

גרסה מ־17:33, 22 באוקטובר 2017

קטע מהתוועדות י"ב תמוז תשכ"ד / תרגום חופשי

כיוון שהילד נמצא במשך עשרים וארבע שעות, באותה הסביבה ובאותה ההשפעה, הוא שומע את אותו הנוסח ומרגיש את אותו התוקף, שצריך להיות באמונה ובתורה ובמצוות, הן בבוקר הן במשך היום והן בלילה ובכל משך המעת-לעת.

שזהו מה ש"אין רע בלי טוב", אותו עניין מה שיוצאים מהישיבות (בזמן הקיץ), יש בו את הצד הטוב, [שרק ינצלו אותו במילואו]; וזהו מה שיכולים לשלוח את הילד דווקא לכזה סוג קעמפ שהוא קעמפ ראוי לשמו, (זאת אומרת) שאלו הנמצאים שם ניכר עליהם שהם "זרע ברך הוי'" אם זה ילדים או ילדות, כך שהקיץ ינוצל, להתחזקות אמיתית ביהדות, ובתורה ומצוות.

וכל זה מתחיל בתקופה זו, אותה ניתן לנצל כאמור לעיל דווקא בצד הקדושה, כמו על-דרך מה שאומרים שבעל תשובה יכול לפעול הרבה יותר מצדיק גמור, כמו-כן ניתן לפעול בזמן זה – בו לא נמצאים בישיבה, אם רק שולחים את הילד לקעמפ הראוי לשמו, הרבה יותר ממה שפועלים בזמן בו נמצאים בישיבה

וכפי שכבר ראו בפועל בשנים קודמות, שאותם אלו שעמדו על-כך שילדיהם ילכו דווקא לכזה מין קעמפ, שהיהדות בקיץ חזקה עוד יותר (אצלם) מכפי שהיהדות היא אצלם בחורף בבית, היה להם לאחר-מכן נחת אמיתי מהילדים, בעת שהם שבו מהקעמפ הביתה, נחת לא רק ברוחניות אלא גם בגשמיות שכאמור לעיל אצל יהודים הולכת גשמיות ביחד עם רוחניות. -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.

הוספתי לערך קעמפ גן ישראל, תודה --שיעשיחה ו' בסיוון ה'תשע"ג 23:11, 15 במאי 2013 (UTC)

שנוי במחלוקת

ע"פ דעתי יש לפתוח ערך זה, בכך שהוא שנוי במחלוקת (ראה ערך פנסאים), מכיוון שנפתח כמתחרה לקעמפ אורו של משיח.--ירוחם - שיחה 12:03, 12 באוגוסט 2016 (UTC)

תחרות זה לא דבר רע. אך שימוש בשם הארגון צבאות ה' תוך השגת גבול ושימוש בשם הארגון המוכר שפועל בברכת הרבי שנים, היא בהחלט בעיה. הביטוי שנוי במחלוקת צריך להרשם בזהירות רבה, אחרת כל דבר משיחיסטי או אנטי, הוא שנוי במחלוקת.... --שיעשיחה א' בחשוון ה'תשע"ח 20:17, 21 באוקטובר 2017 (UTC)
ביקורת כלפי אירגונים כמו גן ישראל ארץ הקודש (קעמפ) פנסאים ועד תלמידי התמימים תמיד תהיה בערכיהם, אבל לעולם לא תופיע פסקה או אפילו שורת ביקורת כלפי אתר אינפו כי הוקם שלוש שנים לאחר col בכדי להתחרות בו, בטענה ש-col אינו מתאים למשחיסטים בעקבות דעותיהם. וכאן ישאל השואל: האם צבאות השם (ישראל) אורו של משיח (קעמפ) ואת"ה המרכזי 770 כן סיפקו את צורכיהם של האנטים??? והתשובה:לא!! ו"אנטי" שהיה מוכן לשלוח את בניו לצבאות ה' - במקרה הטוב המשיך לשולחם גם לאחר חשוון תש"ע, ובמקרה ה"רע" - היה רושמם גם לפנסאים (ומכיר אני כמה וכמה משפחות כאלו!). וכאן שואג אני מנהמת לבי:עד מתי??!!--קער אַ וועלט היינט! - שיחה 14:33, 22 באוקטובר 2017 (UTC)