שיחה:מצוות תגלחת מצורע: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 6: | שורה 6: | ||
::אדרבה, תכתוב ערך על התגלחת ועל פרטיה, ותוסיף בסופו את העניין בפנימיות העניינים על פי ביאור הצמח צדק.. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 00:37, 11 בנובמבר 2016 (UTC) | ::אדרבה, תכתוב ערך על התגלחת ועל פרטיה, ותוסיף בסופו את העניין בפנימיות העניינים על פי ביאור הצמח צדק.. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 00:37, 11 בנובמבר 2016 (UTC) | ||
:::ינון, גם אני חושב שכתית צודק, הצעתי לפניך עריכה של הערך כביאור על המצוה עצמה, אבקש לשמוע את חוות דעתך. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 00:51, 11 בנובמבר 2016 (UTC) | :::ינון, גם אני חושב שכתית צודק, הצעתי לפניך עריכה של הערך כביאור על המצוה עצמה, אבקש לשמוע את חוות דעתך. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 00:51, 11 בנובמבר 2016 (UTC) | ||
::::{{בעד}} ערך שעוסק במצווה עצמה '''ולא''' בביאורה בדרמ"צ (הביאור כבר מופיע, חלקית לפחות, בערך [[פרנסה]] ושם מקומו. אולי להרחיב גם ב[[שערות]] וכד'). | |||
::::מר {{א|ינון גלעדי}}, אתה מוזמן להרחיב בביאורי הצ"צ הנפלאים שבספר דרך מצוותיך, אבל '''אך ורק''' בתוך הנושאים אליהם הם קשורים. אם זה בערך המצוה עצמה (טומאת מצורע - בערך [[נגעים]], וציצית - בערך [[ציצית]]); או בנושאים שייכים (טומאת מצורע - בערך [[רצוא ושוב]], וציצית - בערך [[עולם הבא]]). אבל הקטגוריה דרך מצוותיך מיותרת בעליל, ואבקש מחיקתה המיידית. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 01:03, י' בחשוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ז |
גרסה מ־03:03, 11 בנובמבר 2016
@ינון גלעדי: אני נגד ערכים כאלו - שמטרתם רק לבאר את המצווה שבדרך מצוותיך!!!
צריך לכתוב ערך על נגעי אדם, ולכתוב ערך על תגלחת המצורע או על טהרת המצורע, ומלבד הנגלה, להסביר גם בחסידות!! • כתית למאור • בית הבד 22:34, 10 בנובמבר 2016 (UTC)
- אני חושב שזה לא פחות חשוב מערך על תניא - פרק י"ג וכיו"ב, זהו נושא שלם בהנהגה של חסיד, שמרוכז ומסוכם במאמר אחד. זה כמו לכתוב ערך על מאמר וידעת מוסקבה של הרבי הרייצ ינון גלעדי - שיחה 23:08, 10 בנובמבר 2016 (UTC)
- ובכן, ראשית כל, הערכים הנ"ל משוועים לטיפול ומגע יד אדם. שנית, אם אתה רוצה, אפשר להוסיף בערך על דרך מצותיך בסופו פסקאות של מצוות חשובות.
- הסברא שלי היא מאוד פשוטה: שם זה שמור לערך על המצווה עצמה או על תוכנה ברוחניות, ואי אפשר ל"תופסו" על ידי ערך שהוא סיכום.
- אדרבה, תכתוב ערך על התגלחת ועל פרטיה, ותוסיף בסופו את העניין בפנימיות העניינים על פי ביאור הצמח צדק.. • כתית למאור • בית הבד 00:37, 11 בנובמבר 2016 (UTC)
- ינון, גם אני חושב שכתית צודק, הצעתי לפניך עריכה של הערך כביאור על המצוה עצמה, אבקש לשמוע את חוות דעתך. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 00:51, 11 בנובמבר 2016 (UTC)
- בעד ערך שעוסק במצווה עצמה ולא בביאורה בדרמ"צ (הביאור כבר מופיע, חלקית לפחות, בערך פרנסה ושם מקומו. אולי להרחיב גם בשערות וכד').
- מר ינון גלעדי, אתה מוזמן להרחיב בביאורי הצ"צ הנפלאים שבספר דרך מצוותיך, אבל אך ורק בתוך הנושאים אליהם הם קשורים. אם זה בערך המצוה עצמה (טומאת מצורע - בערך נגעים, וציצית - בערך ציצית); או בנושאים שייכים (טומאת מצורע - בערך רצוא ושוב, וציצית - בערך עולם הבא). אבל הקטגוריה דרך מצוותיך מיותרת בעליל, ואבקש מחיקתה המיידית. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 01:03, י' בחשוון, הקהל ה'תשע"ז
- ינון, גם אני חושב שכתית צודק, הצעתי לפניך עריכה של הערך כביאור על המצוה עצמה, אבקש לשמוע את חוות דעתך. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 00:51, 11 בנובמבר 2016 (UTC)