שיחה:קבוצה: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
לדעתי זה בושה כזה ערך על הקבוצה ואם לא מוסיפים בו כהנה וכהנה זה פשוט עושה צחוק.
לדעתי זה בושה כזה ערך על הקבוצה ואם לא מוסיפים בו כהנה וכהנה זה פשוט עושה צחוק.
 
:ערכתי זאת אתמול בלילה מתוך כוונה להאריך שוב היום.
 
ערכתי זאת אתמול בלילה מתוך כוונה להאריך שוב היום.
בפועל, נראה שצדיקים מלאכתם נעשית ע"י אחרים - ובכלל - אין צורך לתקוף מי שמנסה להוסיף.
בפועל, נראה שצדיקים מלאכתם נעשית ע"י אחרים - ובכלל - אין צורך לתקוף מי שמנסה להוסיף.
אדרבה, יש לך מה להוסיף - אשמח מאוד לראות. [[משתמש:מיכאל א|מיכאל א]]
אדרבה, יש לך מה להוסיף - אשמח מאוד לראות. [[משתמש:מיכאל א|מיכאל א]]
 
::אבל למה נמחקה העובדה שאחרי ג' תמוז רצו לבטל את הקבוצה? ובודאי מה הענין למחוק את חברי הנהלת הישיבה? זהו דבר חיוני לחלוטין.
אבל למה נמחקה העובדה שאחרי ג' תמוז רצו לבטל את הקבוצה? ובודאי מה הענין למחוק את חברי הנהלת הישיבה? זהו דבר חיוני לחלוטין.
:::א. כפי שראיתם, ערכתי מעט את הערך, תקוותי שתקבלו בהבנה את השינויים. באם יש לכם מה להוסיף או לתקן או להעיר - בשמחה. דיונים מכובדים יתקבלו באוירה טובה, תמיד. ב. באמת כדאי למחוק את העובדה שרצו לבטל את ה"קבוצה" אחרי ג' תמוז. זה מיותר לגמרי, והרי אין עניינינו במחלוקת וכדומה. כמו כן לגבי החידוש בשנה האחרונה, ייתכן ומצד הישיבות שם זהו שינוי מבורך (בפרט שהם מגיעים בסופו של דבר לשנת קבוצה, ולא ניכנס לכל הדיון המפולפל בזה וכו'). ג. עוד בזה - שהרי לא כל הישיבות באה"ק שוות בשינוי שלהם לגבי קבוצה, ועל כן כדאי שלא להיכנס לזה וזהו. הלא כן? לתגובתכם הכנה אצפה. [[משתמש:יואל|יואל]]

גרסה מ־01:06, 10 ביוני 2009

לדעתי זה בושה כזה ערך על הקבוצה ואם לא מוסיפים בו כהנה וכהנה זה פשוט עושה צחוק.

ערכתי זאת אתמול בלילה מתוך כוונה להאריך שוב היום.

בפועל, נראה שצדיקים מלאכתם נעשית ע"י אחרים - ובכלל - אין צורך לתקוף מי שמנסה להוסיף. אדרבה, יש לך מה להוסיף - אשמח מאוד לראות. מיכאל א

אבל למה נמחקה העובדה שאחרי ג' תמוז רצו לבטל את הקבוצה? ובודאי מה הענין למחוק את חברי הנהלת הישיבה? זהו דבר חיוני לחלוטין.
א. כפי שראיתם, ערכתי מעט את הערך, תקוותי שתקבלו בהבנה את השינויים. באם יש לכם מה להוסיף או לתקן או להעיר - בשמחה. דיונים מכובדים יתקבלו באוירה טובה, תמיד. ב. באמת כדאי למחוק את העובדה שרצו לבטל את ה"קבוצה" אחרי ג' תמוז. זה מיותר לגמרי, והרי אין עניינינו במחלוקת וכדומה. כמו כן לגבי החידוש בשנה האחרונה, ייתכן ומצד הישיבות שם זהו שינוי מבורך (בפרט שהם מגיעים בסופו של דבר לשנת קבוצה, ולא ניכנס לכל הדיון המפולפל בזה וכו'). ג. עוד בזה - שהרי לא כל הישיבות באה"ק שוות בשינוי שלהם לגבי קבוצה, ועל כן כדאי שלא להיכנס לזה וזהו. הלא כן? לתגובתכם הכנה אצפה. יואל