שיחה:תקנת המשקה: הבדלים בין גרסאות בדף
(←אינם שלוחי: פסקה חדשה) |
|||
שורה 39: | שורה 39: | ||
"אלה שאינם שומרים על התקנות בנוגע למשקה, אינם שלוחיי"{{הערה|1=יחידות לחברי המזכירות והנהלת צא"ח ב' [[סיוון]] תשכ"ח. [http://chabadpedia.co.il/index.php?title=%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%A7%D7%94&curid=5768&diff=269632&oldid=266103 למה להסיר]? למיטב זכרוני היה עוד פעמים שהרבי התבטא בסגנון דומה --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"ג בתשרי ה'תשע"ז 17:56, 25 באוקטובר 2016 (UTC) | "אלה שאינם שומרים על התקנות בנוגע למשקה, אינם שלוחיי"{{הערה|1=יחידות לחברי המזכירות והנהלת צא"ח ב' [[סיוון]] תשכ"ח. [http://chabadpedia.co.il/index.php?title=%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%A7%D7%94&curid=5768&diff=269632&oldid=266103 למה להסיר]? למיטב זכרוני היה עוד פעמים שהרבי התבטא בסגנון דומה --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"ג בתשרי ה'תשע"ז 17:56, 25 באוקטובר 2016 (UTC) | ||
:סתם בגלל הכפילות. זה הופיע גם בהתחלה וגם בסוף. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 09:11, 26 באוקטובר 2016 (UTC) |
גרסה מ־11:11, 26 באוקטובר 2016
לא היה שום דבר כזה עם הרבי!!שהרבי ראה -- נכתב ע"י אנונימי ששכח לחתום את שמו.
נראה לי כי יותר מתאים לשנות את שם הערך מ"גזירת המשקה" ל"הגבלת המשקה" - בשיחות של הרבי לא מצאתי אפילו לא פעם אחד את הלשון "גזירה", הרבי קורה לזה "תקנה".--שמואל מונקס 04:30, 25 בפברואר 2010 (UTC)
- פשוט כדברי הנ"ל, שצריך לקרות לזה "תקנת המשקה". וראיה לדבר: כותרת הדף של חב"דפדיה:א חסידישע פארבריינגען עיי"ש. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 06:48, 25 בפברואר 2010 (UTC)
- הועבר. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 13:11, 25 בפברואר 2010 (UTC)
א יישר כח ר' שמואל מונקעס! ערך יפה ומושקע, שלבושתי חידש לי הרבה. --בהצלחה, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!
- ציטוטים ומקורות כדאי להוריד להערות שוליים ובגוף הערך להביא רק את תוכן הדברים. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:57, 25 בפברואר 2010 (UTC)
לתשומת לב העורכים
מה באמת בחול המועד? האם הגזרה חל על יין של חיוב שמחה?
מה דעתכם?
סדרתי את הערך לפי ערך, יש עדיין נקודות שחסרים, כגון חומר האיסור, ובעזרת ה' אני מקווה להשלים את זה. מה אתם חושבים? מה חסר? חייבים להוסיף? מקווה לשמוע דעתכם--שמואל מונקס 21:49, 25 בפברואר 2010 (UTC)
- ה'שמועות וסיפורים' שממסתובבים מוסיפים הרבה. יש להביא תוך הדגשה שזו שמועה לבדה. --בהצלחה, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!
- יישר כוחכם!! --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 22:08, 25 בפברואר 2010 (UTC)
האם נכונה השמועה שהסיבה שהרבי תיקן את התקנה בגלל מעשה שאירע עם השווער של גימי גוראריה בשבת שבע ברכות של ביתו של גימי???--יחי המלך!, חצקל - שיחה 22:48, 2 ביוני 2012 (IDT)
- למה לא עונים לי תשובה??? (חיים נהר, אתה לא יודע?)--יחי המלך!, חצקל - שיחה 09:41, 18 ביוני 2012 (IDT)
- שאלתך אינה רלוונטית לערך ובכוונה לא התייחסתי אליה. אם רצונך בחסידישע-דברים-בטלים, תוכל לעשות זאת כאן. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ח בסיוון ה'תשע"ב 13:10, 18 ביוני 2012 (IDT)
לעריכה
ערך יפה אבל לא מסודר: 1. חסר רקע (מתי בדיוק שותים משקה בתפילה? במקווה?.. ומי נהג כן?) 2. הרעיון של הגזירה ותוקפה (בדברי הרבי יש נימה מאוד חריפה נגד המשקה. מדוע? יש ללקט תוכן (ולא ציטוטים בלבד) מדברי הרבי + דברי הרבי הריי"צ אודות המשקה.)(עד כמה 'נגע' לרבי - אי השתתפות בענינים שלו תהלוכה וכיו"ב.) 3. פרטי הגזירה (בחורים בעיקר ועד גיל ארבעים ובאמת גם לאח"ז (-פירוט מלא ועשיר). (פעם הדגיש הרבי רביעית ושוב לא הזכירו, פעם 3 פעמים ולאח"ז 4, ופעמים שרק אמר שיהיה בהגבלה לא כוסות מלאים) 4. פולמוס אודות הגזירה בפורים (צדדי הלשונות בשיחות + סברות המצדדים לכאן ולכאן.) --הנחה - שיחה 08:30, 10 בפברואר 2015 (UTC)
לא אנציקלופדי
הערך כתוב כפלפול ולא כערך!! • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 18:50, 9 במרץ 2016 (UTC)
אינם שלוחי
"אלה שאינם שומרים על התקנות בנוגע למשקה, אינם שלוחיי"{{הערה|1=יחידות לחברי המזכירות והנהלת צא"ח ב' סיוון תשכ"ח. למה להסיר? למיטב זכרוני היה עוד פעמים שהרבי התבטא בסגנון דומה --שיע • שיחה כ"ג בתשרי ה'תשע"ז 17:56, 25 באוקטובר 2016 (UTC)