שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח/ביטול המועדים לעתיד לבוא: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
כתית למאור (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה תגית: עריכה ממכשיר נייד |
||
שורה 5: | שורה 5: | ||
::לכאורה יסוד הדברים צריך לחקור בדרשות חז"ל (עפ"י נגלה) מה מקור כל אחד מהעניינים הנ"ל, רק לאחר מכן אפשר לבדוק אם בביאורי החסידות מבארים את אותו הדבר. לפעמים מובא גם עניין ההלכות בזה שגם הם לא בטלים. | ::לכאורה יסוד הדברים צריך לחקור בדרשות חז"ל (עפ"י נגלה) מה מקור כל אחד מהעניינים הנ"ל, רק לאחר מכן אפשר לבדוק אם בביאורי החסידות מבארים את אותו הדבר. לפעמים מובא גם עניין ההלכות בזה שגם הם לא בטלים. | ||
::דא"ג יש לכאורה מקום להתייחס גם לאיזה תקופה מדובר.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 14:51, 4 במרץ 2016 (UTC) | ::דא"ג יש לכאורה מקום להתייחס גם לאיזה תקופה מדובר.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 14:51, 4 במרץ 2016 (UTC) | ||
::: רציתי רק להעיר, שהביטול ע"פ חסידות, זה אמנם בגלל השמחה, אבל השמחה היא בשל הגילוי אלוקות שיהיה אז. וכמו שמבואר בוככה הגדול, שהשמחה במועדים היא בגלל שמתגלה בהם הארה מלעת"ל (הובא גם בארבעה ראשי שנים תשל"א). ולעתיד לבוא, יהיה כל הזמן גילוי אלוקות כזה ולכן זה לא יהיה ניכר. ועיין במאמרי חג הפורים (שמבארים למה הסיבה של שאר המועדים לא תקפה בפורים). <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;"> • </span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;"> • </span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 16:12, 4 במרץ 2016 (UTC) |
גרסה מ־18:12, 4 במרץ 2016
אע"פ שרק לטיפשים מראים חצי עבודה... - אני מזמין מי שיכול לראות, להעיר, להוסיף וכו'.
כמו"כ אשמח לשמוע את דעתכם בשאלה - האם זכאי לערך בפ"ע, או להכלל בערכים אחרים (ואם כן - איזה). וכן, האם הנושא של ביטול הנביאים והכתובים חוץ ממגילת אסתר והלכות - שייך לאותו ערך על ביטול המועדים (שכן הם מוזכרים בד"כ ביחד), או לא (ואז - לאיזה ערך כן). תודה מראש • קרייזי אבאוט משיח • בואו נרקוד ביחד! 11:25, 4 במרץ 2016 (UTC)
- נושא רחב, וא"כ יש להתייחס כמו לכל נושא, אם יורחב וימצא את בגדול את הנושא יש לכתוב בערך בפ"ע, כפשוט.
- לכאורה יסוד הדברים צריך לחקור בדרשות חז"ל (עפ"י נגלה) מה מקור כל אחד מהעניינים הנ"ל, רק לאחר מכן אפשר לבדוק אם בביאורי החסידות מבארים את אותו הדבר. לפעמים מובא גם עניין ההלכות בזה שגם הם לא בטלים.
- דא"ג יש לכאורה מקום להתייחס גם לאיזה תקופה מדובר.--הנחה - שיחה 14:51, 4 במרץ 2016 (UTC)
- רציתי רק להעיר, שהביטול ע"פ חסידות, זה אמנם בגלל השמחה, אבל השמחה היא בשל הגילוי אלוקות שיהיה אז. וכמו שמבואר בוככה הגדול, שהשמחה במועדים היא בגלל שמתגלה בהם הארה מלעת"ל (הובא גם בארבעה ראשי שנים תשל"א). ולעתיד לבוא, יהיה כל הזמן גילוי אלוקות כזה ולכן זה לא יהיה ניכר. ועיין במאמרי חג הפורים (שמבארים למה הסיבה של שאר המועדים לא תקפה בפורים). • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 16:12, 4 במרץ 2016 (UTC)