שיחה:המכון להפצת תורתו של משיח: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 8: שורה 8:
::::בלי להתערב כאן בויכוח ורק על הטענה שהמאמרים כביכול הם של העורכים שנראה מהסגנון שזה לא רק ייצוג טענתם כי אם הוא גם טענתך... להווי ידוע לך שבכל השנים(!) הן המאמרים והן השיחות הוכנס תמיד עריכה על יד המניחים כך שההנחה היא לא בדיוק איך שהרבי אמר זאת בשיחה יש לכך ריבוי דוגמאות, חפש ותמצא. וממילא אם בא מישהו אח"כ ועורך את ההנחה שנכתבה במהירות ובפזיזות ומתקנה וכו' הרי אדרבה כך עשו תמיד וכך רצה הרבי שייעשו (ודרך אגב ידוע המענה של הרבי אודות ההנחה של בהעלותך נ"א)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 11:50, 24 ביוני 2015 (UTC)
::::בלי להתערב כאן בויכוח ורק על הטענה שהמאמרים כביכול הם של העורכים שנראה מהסגנון שזה לא רק ייצוג טענתם כי אם הוא גם טענתך... להווי ידוע לך שבכל השנים(!) הן המאמרים והן השיחות הוכנס תמיד עריכה על יד המניחים כך שההנחה היא לא בדיוק איך שהרבי אמר זאת בשיחה יש לכך ריבוי דוגמאות, חפש ותמצא. וממילא אם בא מישהו אח"כ ועורך את ההנחה שנכתבה במהירות ובפזיזות ומתקנה וכו' הרי אדרבה כך עשו תמיד וכך רצה הרבי שייעשו (ודרך אגב ידוע המענה של הרבי אודות ההנחה של בהעלותך נ"א)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 11:50, 24 ביוני 2015 (UTC)
:::::מה פשר הויכוח העקר? הרי אף אחד כאן לא הולך להשתכנע... אפשר לכתוב ביקורת, אבל בצורה מכובדת שמשאירה מקום גם לצד השני וכותבת מה המענה על הטענות. ומכל מקום, אין מצווה בכתיבת ביקורת שלא מועילה לאף אחד, אלא אם כן זה ממש נוגע למישהו בעצם הנשמה (בדיוק כמו שבערך על [[ועד הנחות בלה"ק]] לא מופיעה הביקורת, שאכן יש לה בסיס גם אם היא לא מוצדקת במאת האחוזים, בנוגע להתנהלות דרכי העריכה וכו'). [[מיוחד:תרומות/24.228.90.213|24.228.90.213]] 12:06, 24 ביוני 2015 (UTC)
:::::מה פשר הויכוח העקר? הרי אף אחד כאן לא הולך להשתכנע... אפשר לכתוב ביקורת, אבל בצורה מכובדת שמשאירה מקום גם לצד השני וכותבת מה המענה על הטענות. ומכל מקום, אין מצווה בכתיבת ביקורת שלא מועילה לאף אחד, אלא אם כן זה ממש נוגע למישהו בעצם הנשמה (בדיוק כמו שבערך על [[ועד הנחות בלה"ק]] לא מופיעה הביקורת, שאכן יש לה בסיס גם אם היא לא מוצדקת במאת האחוזים, בנוגע להתנהלות דרכי העריכה וכו'). [[מיוחד:תרומות/24.228.90.213|24.228.90.213]] 12:06, 24 ביוני 2015 (UTC)
::::::ראשית כל הרבי הורה שבפירוש לא יכתבו את המאמרים מילה במילה כפי שנאמרו, אלא יעיינו וכו'. ושנית, לכתוב בערך שהוא מדפיס מאמרים ששנים רבות לא היו בדפוס תוך התעלמות מוחלטת מכך שהם נדפסו ע"י לה"ק זוהי שטות, ולזה כוונתי. ו..אם יש ביקורת עליהם, אולי באמת כדאי לכותבה בערך..• [[משתמש:כתית למאור|כבושה בגולה הושענא]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 13:39, 24 ביוני 2015 (UTC)

גרסה מ־15:39, 24 ביוני 2015

צריך להוסיף פיסקא ביקורת, עם היות שאין מקורות בשבילה... • כבושה בגולה הושענאועידת ליובאוויטש 04:53, 24 ביוני 2015 (UTC)

ביקורת עם תוכן או ביקורת שנכתבת רק בגלל שהוא נמצא בצד זה או אחר של המפה הפוליטית?!... נגאלים מהעצלות - שיחה 05:05, 24 ביוני 2015 (UTC)
ודאי שתוכנית! שמטרתו היתה דמכיון שמה שלה"ק מדפיסים זה עם זי"ע, ממילא זה לא קיים, וצריך להדפיס משהו חדש.. ולכן חסרים מאמרים רבים.
ולכן גם הוא כותב בפתח דבר כאילו הם כלל לא קיימים ומו"ל מאמרים במשך שנים.
זאת בנוסף לכך, שהסיבה האמיתית שזה יוצא ע"פ סדר הפרשיות היא - כמו שהוא בעצמו אמר - בשביל שיקנו, כי כבר יש סט יותר מוצלח לפי השנים, וד"ל..• כבושה בגולה הושענאועידת ליובאוויטש 05:11, 24 ביוני 2015 (UTC)
מה שהוא לא מכניס המאמרים של לה"ק (אגב, לא רק בגלל הזי"ע אלא גם בגלל שזה לא רק מאמרים של הרבי אלא של העורכים, וסליחה על החריפות) לא צריך לבוא בתור ביקורת, שהרי זו מדיניותו הרשמית של המכון, ואפשר לציין את זה בעיקר הערך.
ולגבי סדר המאמרים - לפי השנה - מובן שהוא עשה את זה כדי שיהיה יותר נוח ויקנו יותר! מה חשבת, שהוא קיבל הארה מלמעלה שכך צריך להיות?... ומה הבעיה בזה? --יוסי ג - שיחה 10:42, 24 ביוני 2015 (UTC)
בלי להתערב כאן בויכוח ורק על הטענה שהמאמרים כביכול הם של העורכים שנראה מהסגנון שזה לא רק ייצוג טענתם כי אם הוא גם טענתך... להווי ידוע לך שבכל השנים(!) הן המאמרים והן השיחות הוכנס תמיד עריכה על יד המניחים כך שההנחה היא לא בדיוק איך שהרבי אמר זאת בשיחה יש לכך ריבוי דוגמאות, חפש ותמצא. וממילא אם בא מישהו אח"כ ועורך את ההנחה שנכתבה במהירות ובפזיזות ומתקנה וכו' הרי אדרבה כך עשו תמיד וכך רצה הרבי שייעשו (ודרך אגב ידוע המענה של הרבי אודות ההנחה של בהעלותך נ"א)--הנחה - שיחה 11:50, 24 ביוני 2015 (UTC)
מה פשר הויכוח העקר? הרי אף אחד כאן לא הולך להשתכנע... אפשר לכתוב ביקורת, אבל בצורה מכובדת שמשאירה מקום גם לצד השני וכותבת מה המענה על הטענות. ומכל מקום, אין מצווה בכתיבת ביקורת שלא מועילה לאף אחד, אלא אם כן זה ממש נוגע למישהו בעצם הנשמה (בדיוק כמו שבערך על ועד הנחות בלה"ק לא מופיעה הביקורת, שאכן יש לה בסיס גם אם היא לא מוצדקת במאת האחוזים, בנוגע להתנהלות דרכי העריכה וכו'). 24.228.90.213 12:06, 24 ביוני 2015 (UTC)
ראשית כל הרבי הורה שבפירוש לא יכתבו את המאמרים מילה במילה כפי שנאמרו, אלא יעיינו וכו'. ושנית, לכתוב בערך שהוא מדפיס מאמרים ששנים רבות לא היו בדפוס תוך התעלמות מוחלטת מכך שהם נדפסו ע"י לה"ק זוהי שטות, ולזה כוונתי. ו..אם יש ביקורת עליהם, אולי באמת כדאי לכותבה בערך..• כבושה בגולה הושענאועידת ליובאוויטש 13:39, 24 ביוני 2015 (UTC)