שיחה:תומכי תמימים נתניה: הבדלים בין גרסאות בדף
(←הקישור החיצוני בסוף: פסקה חדשה) |
|||
שורה 53: | שורה 53: | ||
::א. אל תמשוך כאן בלשון. וד"ל. | ::א. אל תמשוך כאן בלשון. וד"ל. | ||
::ב. קריינא דאיגרתא וכו'. [[מיוחד:תרומות/173.3.199.145|173.3.199.145]] 03:33, 17 בינואר 2014 (UTC) | ::ב. קריינא דאיגרתא וכו'. [[מיוחד:תרומות/173.3.199.145|173.3.199.145]] 03:33, 17 בינואר 2014 (UTC) | ||
== הקישור החיצוני בסוף == | |||
לא מוביל לשום מקום...--[[משתמש:יוסי ג|יוסי ג]] - [[שיחת משתמש:יוסי ג|שיחה]] 04:18, 17 בינואר 2014 (UTC) |
גרסה מ־06:18, 17 בינואר 2014
"מונה כיום כך וכך תלמידים" אין כזה משפט באנציקלופדיה, שאמורה להישאר למשך שנים. חייבים לציין נכון לשנה זו וזו פיני 08:54, 18 אוקטובר 2009 (IST)
- צודק בהחלט! לדעתי צריך להוסיף בסוגריים את השנה (תש"ע), למשל. --חיים נהר (שיחה) 15:08, 18 אוקטובר 2009 (IST)
השלוחים
השלוחים אינם חלק מצוות הישיבה ואין שום טעם לרשום זאת בערך. --חיים נהר (שיחה) 10:29, 21 אוקטובר 2009 (IST)
תמונה לערך?
אין תמונה המתאימה לערך יותר מאשר תמונתו של ראש הישיבה שליט"א? איזו תמונה קבוצתית של הישיבה? זאל מלא בתלמידים? בוגרי נתניה לדין! • זוננשיין - תמיד בשמחה • ו' בתמוז ה'תשע"ג • 04:48, 14 ביוני 2013 (UTC)
- מה שהכי מבטא את מהותה וצורתה של הישיבה היא העובדה שמעולם לא נעשתה שם תמונה קבוצתית נורמלית...--יוסי ג - שיחה 15:14, 16 ביולי 2013 (UTC)
- כבר חשבתי שאתה רוצה לומר שהכי מבטא את מהותה וצורתה של הישיבה זה תמונתו של הרב אורנשטיין... • שנוזעל - שיחה • ט' באב ה'תשע"ג 18:27, 16 ביולי 2013 (UTC)
- ואין אף תמונה משבת אחדות כל שהיא, או לפחות זאל מלא בתלמידים (זה גם מבטא את הישיבה, שאין מצב כזה?...). בוגרי נתניה, אני חוזר וקורא אתכם לדין! • זוננשיין - תמיד בשמחה • ט' באב ה'תשע"ג • 19:03, 16 ביולי 2013 (UTC)
- את התמונה שהעליתי יש לי כבר מזמן. הבעיה הקטנה אתה היא שזה לא באמת הזאל של הישיבה אלא בית כנסת סמוך שהישיבה משתמשת בו רק בשבתות. אבל לא יכולתי לעמוד בתחנונים שלך...--יוסי ג - שיחה 21:27, 16 ביולי 2013 (UTC)
- מי מחק את התמונה שהעליתי (בחורים לומדים בזאל) ומדוע? היא נלקחה מאינפו!--יוסי ג - שיחה 11:29, 16 באוגוסט 2013 (UTC)
- תראה כאן. 67.85.188.128 16:45, 16 באוגוסט 2013 (UTC)
- מה זה אני מריח זלזול מ[זוננשיין]..עכ"פ אני זוכר בערך עד לפני 10/9 שנים היו מצטלמים כל שיעור בנפרד ועוד שפעם אחת הביאו צלם לזאל של הישיבה וכו'.. צריך פשוט למצוא את התמונות האלו מבוגרי הישיבה..
- מי מחק את התמונה שהעליתי (בחורים לומדים בזאל) ומדוע? היא נלקחה מאינפו!--יוסי ג - שיחה 11:29, 16 באוגוסט 2013 (UTC)
- את התמונה שהעליתי יש לי כבר מזמן. הבעיה הקטנה אתה היא שזה לא באמת הזאל של הישיבה אלא בית כנסת סמוך שהישיבה משתמשת בו רק בשבתות. אבל לא יכולתי לעמוד בתחנונים שלך...--יוסי ג - שיחה 21:27, 16 ביולי 2013 (UTC)
- ואין אף תמונה משבת אחדות כל שהיא, או לפחות זאל מלא בתלמידים (זה גם מבטא את הישיבה, שאין מצב כזה?...). בוגרי נתניה, אני חוזר וקורא אתכם לדין! • זוננשיין - תמיד בשמחה • ט' באב ה'תשע"ג • 19:03, 16 ביולי 2013 (UTC)
- כבר חשבתי שאתה רוצה לומר שהכי מבטא את מהותה וצורתה של הישיבה זה תמונתו של הרב אורנשטיין... • שנוזעל - שיחה • ט' באב ה'תשע"ג 18:27, 16 ביולי 2013 (UTC)
עדכון הצוות
האם נכונה השמועה שהרבנים גנדל (בנימין) והעכט עוזבים את הישיבה?--יוסי ג - שיחה 15:14, 16 ביולי 2013 (UTC)
אין צורך לעוות את ההיסטוריה...
דבר ברור הוא (וכל מי שלמד באותם השנים בנתניה יודע) שהסיבה שהישיבה המעטירה עזבה את משכנה הנוסטלגי באברהם שפירא היא סכסוכים חוזרים ונשנים עם הנהלת המקום (זוכרני היטב הכיצד בימים הקשים ביותר של המריבה, עזבנו, תלמידי שיעור ב' נתניה את הזאל באמצע התפילה ועברנו להמשכה בכיתת לימודי בבית הכנסת ויז'ניץ ומיד התיישבנו ללימוד שיעור גמרא... אחחח היו ימים...). לרשום שעזיבת המקום היה בגלל רבוי התלמידים הוא לא יותר מאשר שיכתוב היסטוריה!!!
- חב"דפדיה נועדה להפיץ את מעיינות תורת החסידות. פרסום של סכסוכים אישיים - אינם מענינה כלל וכלל, גם אם הם נוכנים במאת האחוזים מבחינה היסטורית. העובדה שכמות התלמידים בישיבה גדל, היה שיקול נוסף במעבר של הישיבה. 173.3.199.145 20:07, 26 בדצמבר 2013 (UTC)
- בוצע, אמנם אין לנו עניין לפרסם סכסוכים ישנים, אך גם אין עניין להציג מצג שווא. אם גידול התלמידים לא היה הסיבה העיקרית, עדיף שלא להזכיר סיבה כלל. --שיע • שיחה ג' בשבט ה'תשע"ד 22:48, 4 בינואר 2014 (UTC)טקסט לא מעוצב
- לא הייתי שם כשעברו, אבל אני בטוח שהגידול במספר התלמידים היה גורם מכריע בהתהוות הסכסוך...--יוסי ג - שיחה 23:13, 4 בינואר 2014 (UTC)
- אמנם אני מתערב מאוחר מידי. אבל הסכסוכים היו מסכסוכים כספיים. ואם כך, אפשר לכתוב שהישיבה נאלצה לעבור בגלל קשיים כספיים. גם אפשר לכתוב, ואני מתכוון רק למה שאמת, שהבניין לא היה מתאים לצורכי הישיבה ומצאו מקום טוב יותר. בכלל אפשר להאריך בכל גלגולי הישיבה... שנה שעברה הם עברו הרבה בשביל ערך שלם.. • שנוזעל - שיחה • ט"ז בשבט ה'תשע"ד 00:34, 17 בינואר 2014 (UTC)
- לא הייתי שם כשעברו, אבל אני בטוח שהגידול במספר התלמידים היה גורם מכריע בהתהוות הסכסוך...--יוסי ג - שיחה 23:13, 4 בינואר 2014 (UTC)
- בוצע, אמנם אין לנו עניין לפרסם סכסוכים ישנים, אך גם אין עניין להציג מצג שווא. אם גידול התלמידים לא היה הסיבה העיקרית, עדיף שלא להזכיר סיבה כלל. --שיע • שיחה ג' בשבט ה'תשע"ד 22:48, 4 בינואר 2014 (UTC)טקסט לא מעוצב
תמונה!
נמאס לי שאין תמונה נורמלית לערך. אף אחד מהגולשים כאן לא מגיע מידי פעם לישיבה?! אם כן - פשוט שייקח מצלמה ויצלם את הזאל מלא!--יוסי ג - שיחה 06:11, 16 בינואר 2014 (UTC)
- ועל כגון דא אמרו חז"ל "מי בעל קשרים ייגש אליהם"... 173.3.199.145 06:18, 16 בינואר 2014 (UTC)
קובץ הערות
שיח תמים יצא (או יוצא) לאור כקובץ נפרד ולא קשור לקובצי ההערות (למרות שיש שם גם הערות, לקבצים של הישיבה קוראים בשם אחר (שאני לא זוכר עכשיו). --יוסי ג - שיחה 06:14, 16 בינואר 2014 (UTC)
- לפחות בעבר, לא היה יוצא קובץ הערות לפני שיצא 'שיח תמים'. ובכל מקרה, זה השם הכי ייחודי, במקום 'קובץ הערות התמימים ואנ"ש תות"ל נתניה'.. • שנוזעל - שיחה • ט"ו בשבט ה'תשע"ד 11:30, 16 בינואר 2014 (UTC)
נושאים להרחבה
- אפשר להאריך על היחודיות של הישיבה. ברמת הלימודים ובקאך החסידי. בדגש על אאהווע לרעבע ועוד.. אולי גם על נושאים נוספים שהרב אורנשטיין קאך בהם...
- מבצע תורה בישיבה. - בהחלט נושא יחודי לישיבה, שמן ההכרח שיהיה כתוב ובהרחבה.
- על גלגוליה השונים של הישיבה בשנים האחרונות.
• שנוזעל - שיחה • ט"ז בשבט ה'תשע"ד 00:37, 17 בינואר 2014 (UTC)
- א. אל תמשוך כאן בלשון. וד"ל.
- ב. קריינא דאיגרתא וכו'. 173.3.199.145 03:33, 17 בינואר 2014 (UTC)
הקישור החיצוני בסוף
לא מוביל לשום מקום...--יוסי ג - שיחה 04:18, 17 בינואר 2014 (UTC)