משתמש:חסיד של הרבי/עיצוב דף משתמש 2: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 152: שורה 152:
אך עם זאת, בכל פעם בו יענק'ל היה מגיע ל[[ליובאוויטש]] להתראות עם הרבי הצמח-צדק הוא היה זונח את לבושי הסוחר ומחליפם בלבוש החסידי הישן והטוב, כיאה לחסיד לפני רבו. אך פעם אחת יענק'ל שינה ממנהגו ונסע לליובאוויטש כשהוא לבוש בבגדי הסוחר ולא החליפם בלבוש החסידי כדרכו בנסיעה מעין זאת, כך נכנס יענק'ל הסוחר ל[[יחידות]], יענ'ל הסביר לרבי את סיבת הופעתו בבגדי סוחר: {{ציטוטון|רבי, אני מרגיש צבוע. לפריז ולברלין אני מגיע בלבוש של סוחר ואילו לליובאוויטש אני מגיע בלבוש חסידי, לכן החלטי שאני לא רוצה להיות צבוע וגם לליובאוויטש הלך בלבושי הרגיל}}. ענה לו הרבי הצמח-צדק: {{ציטוטון|יענק'ל יענק'ל, חושב אתה שאיני יודע שבמסעותיך אתה לבוש בבגדי סוחר? אלא מה, עד עכשיו חשבתי שמהותך האמיתית היא פה - בליובאוויטש - ולכן לכאן אתה מגיע בלבוש חסידי, ואילו בברלין ובפריז אתה 'מתחזה' ולובש בגדי סוחר, ואילו עתה...}}
אך עם זאת, בכל פעם בו יענק'ל היה מגיע ל[[ליובאוויטש]] להתראות עם הרבי הצמח-צדק הוא היה זונח את לבושי הסוחר ומחליפם בלבוש החסידי הישן והטוב, כיאה לחסיד לפני רבו. אך פעם אחת יענק'ל שינה ממנהגו ונסע לליובאוויטש כשהוא לבוש בבגדי הסוחר ולא החליפם בלבוש החסידי כדרכו בנסיעה מעין זאת, כך נכנס יענק'ל הסוחר ל[[יחידות]], יענ'ל הסביר לרבי את סיבת הופעתו בבגדי סוחר: {{ציטוטון|רבי, אני מרגיש צבוע. לפריז ולברלין אני מגיע בלבוש של סוחר ואילו לליובאוויטש אני מגיע בלבוש חסידי, לכן החלטי שאני לא רוצה להיות צבוע וגם לליובאוויטש הלך בלבושי הרגיל}}. ענה לו הרבי הצמח-צדק: {{ציטוטון|יענק'ל יענק'ל, חושב אתה שאיני יודע שבמסעותיך אתה לבוש בבגדי סוחר? אלא מה, עד עכשיו חשבתי שמהותך האמיתית היא פה - בליובאוויטש - ולכן לכאן אתה מגיע בלבוש חסידי, ואילו בברלין ובפריז אתה 'מתחזה' ולובש בגדי סוחר, ואילו עתה...}}


'''מסיפור זה אנו למדים כלל חשוב מאוד: גם אם ברוב הזמן אנו עסוקים בשטויות, הרבי לא בראש מעיננו, אנו זונחים את המבצעים ובקושי ולומדים שיחות - לא כאן נמדדת מידת ההתקשרות שלנו אל הרבי, לא בזה נמדדת המהות! מהותנו העצמית והאמיתית היא בליובאוויטש! שם, ב[[770]] שבתוך כל אחד ואחד נמצא ה"אני" האמיתי של כל חסיד! גם אם במהלך היום יום זה לא נראה שאכפת לנו ממבצעים, משיח, לימוד וכו' צריך לדעת שהאמת נמדדת מתי ש'''כן''' אכפת לנו מכך, מתי שאנו כן לומדים וחיים את ההוראות של הרבי - גם אם הזמנים האלה מועטים עד בלתי מורגשים -  צריך לדעתזה ה"אנחנו" באמת! אך מה, ביום יום השגרתי שלנו אנו צריכים רק לגלות את זה ולפעול לפי זה. ויחי המלך...'''
'''מסיפור זה אנו למדים כלל חשוב מאוד: גם אם ברוב הזמן אנו עסוקים בשטויות, הרבי לא בראש מעיננו, אנו זונחים את המבצעים ובקושי ולומדים שיחות - לא כאן נמדדת מידת ההתקשרות שלנו אל הרבי, לא בזה נמדדת המהות! מהותנו העצמית והאמיתית היא בליובאוויטש! שם, ב[[770]] שבתוך כל אחד ואחד נמצא ה"אני" האמיתי של כל חסיד! גם אם במהלך היום יום זה לא נראה שאכפת לנו ממבצעים, משיח, לימוד וכו' צריך לדעת שהאמת נמדדת מתי ש'''כן''' אכפת לנו מכך, מתי שאנו כן לומדים וחיים את ההוראות של הרבי - גם אם הזמנים האלה מועטים עד בלתי מורגשים -  צריך לדעת שהזמנים המועטים שבהם כן אכפת לנו - זה ה"אנחנו" באמת! אך מה, ביום יום השגרתי שלנו אנו צריכים רק לגלות את זה ולפעול לפי זה. ויחי המלך...'''


=={{גופן|4|וילנא|פאר א נייע באניצער}}==
=={{גופן|4|וילנא|פאר א נייע באניצער}}==