תבנית:היום יום/ט"ו מנחם אב: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
|||
שורה 1: | שורה 1: | ||
''אין אומרים [[תחנון]]''. | ''אין אומרים [[תחנון]]''. | ||
רושם [[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] [[אדמו"ר]]: מעלת ט"ו ב[[אב]] על כל ט"ו בחדש, שזהו רק השלמות בהגילוי, אבל מכל מקום היא רק בחינת [[מקבל]], אבל בט"ו באב האור בה בקביעות, לפי שהעליה היא לפי ערך עוצם הירידה ד[[תשעה באב. וזהו תשש כחה של חמה, [[עכו"ם]] מונים ל[[חמה]] בישא, ובתשעה באב תשש כו' במכל שכן מזמן [[בית המקדש|הבית]] שהיו נכנעים ל[[שלמה]], כל שכן לעתיד, ונהרו אליו, בבחינת [[ביטול]] לגמרי, "ואת רוח ה[[טומאה]] אעביר" כו', ומעין זה בט"ו באב תשש.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י"ד מנחם-אב|י"ד מנחם-אב]]|הבא=[[תבנית:היום יום/ט"ז מנחם-אב|ט"ז מנחם-אב]]}}[[קטגוריה:היום יום|י]]</noinclude> | רושם [[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] [[אדמו"ר]]: מעלת ט"ו ב[[אב]] על כל ט"ו בחדש, שזהו רק השלמות בהגילוי, אבל מכל מקום היא רק בחינת [[מקבל]], אבל בט"ו באב האור בה בקביעות, לפי שהעליה היא לפי ערך עוצם הירידה ד[[תשעה באב]]. וזהו תשש כחה של חמה, [[עכו"ם]] מונים ל[[חמה]] בישא, ובתשעה באב תשש כו' במכל שכן מזמן [[בית המקדש|הבית]] שהיו נכנעים ל[[שלמה]], כל שכן לעתיד, ונהרו אליו, בבחינת [[ביטול]] לגמרי, "ואת רוח ה[[טומאה]] אעביר" כו', ומעין זה בט"ו באב תשש.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י"ד מנחם-אב|י"ד מנחם-אב]]|הבא=[[תבנית:היום יום/ט"ז מנחם-אב|ט"ז מנחם-אב]]}}[[קטגוריה:היום יום|י]]</noinclude> |
גרסה מ־13:09, 7 ביוני 2010
אין אומרים תחנון.
רושם אבי אדמו"ר: מעלת ט"ו באב על כל ט"ו בחדש, שזהו רק השלמות בהגילוי, אבל מכל מקום היא רק בחינת מקבל, אבל בט"ו באב האור בה בקביעות, לפי שהעליה היא לפי ערך עוצם הירידה דתשעה באב. וזהו תשש כחה של חמה, עכו"ם מונים לחמה בישא, ובתשעה באב תשש כו' במכל שכן מזמן הבית שהיו נכנעים לשלמה, כל שכן לעתיד, ונהרו אליו, בבחינת ביטול לגמרי, "ואת רוח הטומאה אעביר" כו', ומעין זה בט"ו באב תשש.
הקודם: י"ד מנחם-אב |
{{{רשימה}}} | הבא: ט"ז מנחם-אב |