שיחה:כתר: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
(←פנימיות הרצון וחיצוניות הרצון: פסקה חדשה) |
|||
שורה 10: | שורה 10: | ||
פנימיות הרצון וחיצוניות הרצון מופנה לכאן אבל אין כל הסברה (ומובא כאן רק הקבלה) אף שמובן ומוסבר בכמה מקומות מחסידות--[[משתמש:בנציון|בנציון]] - [[שיחת משתמש:בנציון|שיחה]], 07:17, כ"ב בכסלו, ה'תשפ"ד 07:17, 5 בדצמבר 2023 (UTC) | פנימיות הרצון וחיצוניות הרצון מופנה לכאן אבל אין כל הסברה (ומובא כאן רק הקבלה) אף שמובן ומוסבר בכמה מקומות מחסידות--[[משתמש:בנציון|בנציון]] - [[שיחת משתמש:בנציון|שיחה]], 07:17, כ"ב בכסלו, ה'תשפ"ד 07:17, 5 בדצמבר 2023 (UTC) | ||
:עכשיו ראיתי שיש קטע אחד (לדעתי לא כ"כ מדוייק) לזה אבל ההפניות לקויים --[[משתמש:בנציון|בנציון]] - [[שיחת משתמש:בנציון|שיחה]], 07:20, כ"ב בכסלו, ה'תשפ"ד 07:20, 5 בדצמבר 2023 (UTC) |
גרסה אחרונה מ־09:20, 5 בדצמבר 2023
ענינה[עריכת קוד מקור]
לא מובן מה ההבדל בין הראשון לשלישי - שניהם מלשון סיבוב והקפה, אור שמקיף על העולמות
- בפי' הראשון הכוונה - סביב, מקיף, אך לא מעל. ע"ד סיבוב והקפת דבר שהוא נעשה באותו מישור. משא"כ הפי' הג' שהוא מל' עטרה - מקיף מלמעלה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בכסלו ה'תשע"א 00:32, 1 בדצמבר 2010 (UTC)
מקור[עריכת קוד מקור]
אודה למי שיוכל למצוא מקור למה שעתיק זה תענוג ואריך זה רצון. בספר הערכים אות כ' לא מצאתי, בבדיקה לא מעמיקה --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ו' בניסן ה'תשע"ד, למניינם 13:45, 6 באפריל 2014 (UTC)
פנימיות הרצון וחיצוניות הרצון[עריכת קוד מקור]
פנימיות הרצון וחיצוניות הרצון מופנה לכאן אבל אין כל הסברה (ומובא כאן רק הקבלה) אף שמובן ומוסבר בכמה מקומות מחסידות--בנציון - שיחה, 07:17, כ"ב בכסלו, ה'תשפ"ד 07:17, 5 בדצמבר 2023 (UTC)