שיחת משתמש:האמנתי כי אדבר: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 15: שורה 15:
בברכת יתמו חטאים ולא חוטאים בבנין ביהמ"ק תומ"י --[[משתמש:האמנתי כי אדבר|האמנתי כי אדבר]] - [[שיחת משתמש:האמנתי כי אדבר|שיחה]], 20:04, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ב 20:04, 25 באפריל 2022 (UTC)
בברכת יתמו חטאים ולא חוטאים בבנין ביהמ"ק תומ"י --[[משתמש:האמנתי כי אדבר|האמנתי כי אדבר]] - [[שיחת משתמש:האמנתי כי אדבר|שיחה]], 20:04, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ב 20:04, 25 באפריל 2022 (UTC)
ושמא כן תשמע לעצתי אולם במקום לערוך בויקיפדיה תעבור לערוך בהמכלול? --[[משתמש:האמנתי כי אדבר|האמנתי כי אדבר]] - [[שיחת משתמש:האמנתי כי אדבר|שיחה]], 20:05, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ב 20:05, 25 באפריל 2022 (UTC)
ושמא כן תשמע לעצתי אולם במקום לערוך בויקיפדיה תעבור לערוך בהמכלול? --[[משתמש:האמנתי כי אדבר|האמנתי כי אדבר]] - [[שיחת משתמש:האמנתי כי אדבר|שיחה]], 20:05, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ב 20:05, 25 באפריל 2022 (UTC)
:::::::זה שהדיון בינינו הסתיים אינו אומר שמשהו הובן והוסכם. ובאופן טכני גם טענותיי שלי היו האחרונות (הן בשיחה איתך והן בשיחה עם מר חייל)... אם החוק כאן הוא הצבעה, אז כך נצרך (וגם זה צ"ל '''לפני''' שאתה מחזיר את הניסוח המוזר, ואז יש לקבוע אותו), אבל לדעתי במקרה זה זה מטופש. בכל מקרה הביקורת נמצאת כבר בקיצור, ורק שלדעתך היא צריכה להיות ארוכה ובפתיח הערך, דבר מופרך שלא נהוג בשום מקום. [לגבי דעתי: הביקורת אינה מוצדקת כלל, כי כנ"ל עשרות רבנינו ומשפיעינו אינם חושבים כמוך. הם למשל מעולם לא מחו נגד הועד על דבר כזה. ולדעתי האישית אין לייחס הרבה משמעות לויכוח על '''נוסח''' של שמונה מילים]. כ"ז לענין יחי, לענין האקטואליות של בשורת הגאולה לא הארכתי אבל זה פשוט, אין ל'''אף אחד''' בועד אידיאולוגיה נגד לימוד ועיסוק בזה (בשונה מהכרזת נוסח היחי), וממילא מובן שאיש אינו נלחם בזה. גם לענין הפאנל אין מקום לערוך הצבעה, פשוט ללכת ולבדוק כמו שכתבתי לך. הדברים באמת פשוטים. בברכת יתם חרפון ולא מחרפנים בקיבוץ נדחי ישראל לאחדים כאחד מיד ממש. [[משתמש:עשוי לנחת|עשוי לנחת]] - [[שיחת משתמש:עשוי לנחת|שיחה]], 20:21, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ב 20:21, 25 באפריל 2022 (UTC)

גרסה מ־22:21, 25 באפריל 2022

ההודעה האחרונה בדף השיחה של האמנתי כי אדבר התקבלה מהמשתמש עשוי לנחת בתאריך כ"ה בניסן ה'תשפ"ב.

ברוך בואך לחב"דפדיה!

שלום האמנתי כי אדבר, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט

חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.

  • בראש ובראשונה, מטרת האנציקלופדיה הינה הפצת תורת חסידות חב"ד, כידוע מענה מלך המשיח להבעל שם טוב כי התגלותו תהיה על ידי הפצת מעיינות החסידות חוצה. בנוסף לזאת, באנציקלופדיה מידע על כל נושא ומושג הקשור לחסידות וחסידים.
  • לתשומת לבך: אין להכניס חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. הדבר תקף גם לגבי תוכן כתוב וגם לגבי תמונות - אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
  • תקוותנו כי החומר הרב בחב"דפדיה יהיה לך לתועלת, ותרומותיך יהיו השתתפות בזכות להגדיל ולהרחיב את האנציקלופדיה לנחת כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח.
  • בחב"דפדיה נהוג לחתום בדפי השיחה בסיום כל תגובה. החתימה נעשית באמצעות הוספת ארבע טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון (מופיע מעל חלונית העריכה). את חתימתך ניתן לעצב בדף ההעדפות האישיות.
  • בכל שאלה אפשר לפנות כאן, או בכתובת הדואר האלקטרוני: chabadpedia.a@gmail.com
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

יחי המלך המשיח! ♦ נכתב על ידי חב"דפדי פעיל (שיחה) • יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד • 14:33, ל' בתשרי, ה'תשפ"ב (6 באוקטובר למניינם), ימות המשיח

👍שכויח על עריכותיך! ♦ נכתב על ידי חב"דפדי פעיל (שיחה) • יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד • 08:18, ג' בטבת, ה'תשפ"ב (7 בדצמ' למניינם), ימות המשיח
משמח מאד שמצאת לך נושא חדש ובר-פלוגתא חדש (וגם אני עברתי לעיסוק בנושא פולמוסי אחר..), אבל בבקשה לא לערוך את הדיון בשיחה:ועד תלמידי התמימים בה בקושי יש מקום לדיון שלנו. ולעניות דעתי לנושא הטרחני הזה אין כאן מקום בכלל. אולי באמת תדברו בטלפון תחכימו אחד את השני. עשוי לנחת - שיחה, 17:45, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ב 17:45, 25 באפריל 2022 (UTC)
גם אני חושב שהדרך הראויה לדיון היא באופן אישי ולא ציבורי-כללי, ואני רוצה להניח שלא התכוונת בציניות.

בכ"א אחזיר כעת את הביקורת בדף בעקבות תוצאות הדיון. ייש"כ על הדיון הפורה והמהנה --האמנתי כי אדבר - שיחה, 19:31, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ב 19:31, 25 באפריל 2022 (UTC)

התכוונתי ברצינות. ודווקא אני מעדיף בד"כ להתפלמס ברבים. לא תמיד אני מעריך את העומד מולי כאובייקטיבי ומבין ענין, ומעדיף שהציבור ישפוט.

והנה, כרגע מתברר שהערכתי אותך בטעות כאחד שיודע לקרוא, אחרת למה החזרת את הביקורת הרדודה?!?! עשוי לנחת - שיחה, 19:57, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ב 19:57, 25 באפריל 2022 (UTC)

אני חושב שפשוט אנחנו רואים את מטרת הדיון אחרת, אתה רואה את הדיון ככלי להתנגח (ולפעמים) לנצח, ואני באמת רוצה לשכנע את העומד מולי..
החזרתי את הביקורת המתבקשת לאחר תום הדיון בדף השיחה וע"פ דעת רוב המשתתפים. ברצונך לערוך הצבעה?
בכ"א אם הניסוח בקשה עלך מאוד, אסכים להגיע אתך לניסוח שיהיה מוסכם על שנינו. (שהרי גם לדעתך הביקורת נכונה ומוצדקת, אלא שהיא אמורה להימתח על גורמים נוספים)

בברכת יתמו חטאים ולא חוטאים בבנין ביהמ"ק תומ"י --האמנתי כי אדבר - שיחה, 20:04, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ב 20:04, 25 באפריל 2022 (UTC) ושמא כן תשמע לעצתי אולם במקום לערוך בויקיפדיה תעבור לערוך בהמכלול? --האמנתי כי אדבר - שיחה, 20:05, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ב 20:05, 25 באפריל 2022 (UTC)

זה שהדיון בינינו הסתיים אינו אומר שמשהו הובן והוסכם. ובאופן טכני גם טענותיי שלי היו האחרונות (הן בשיחה איתך והן בשיחה עם מר חייל)... אם החוק כאן הוא הצבעה, אז כך נצרך (וגם זה צ"ל לפני שאתה מחזיר את הניסוח המוזר, ואז יש לקבוע אותו), אבל לדעתי במקרה זה זה מטופש. בכל מקרה הביקורת נמצאת כבר בקיצור, ורק שלדעתך היא צריכה להיות ארוכה ובפתיח הערך, דבר מופרך שלא נהוג בשום מקום. [לגבי דעתי: הביקורת אינה מוצדקת כלל, כי כנ"ל עשרות רבנינו ומשפיעינו אינם חושבים כמוך. הם למשל מעולם לא מחו נגד הועד על דבר כזה. ולדעתי האישית אין לייחס הרבה משמעות לויכוח על נוסח של שמונה מילים]. כ"ז לענין יחי, לענין האקטואליות של בשורת הגאולה לא הארכתי אבל זה פשוט, אין לאף אחד בועד אידיאולוגיה נגד לימוד ועיסוק בזה (בשונה מהכרזת נוסח היחי), וממילא מובן שאיש אינו נלחם בזה. גם לענין הפאנל אין מקום לערוך הצבעה, פשוט ללכת ולבדוק כמו שכתבתי לך. הדברים באמת פשוטים. בברכת יתם חרפון ולא מחרפנים בקיבוץ נדחי ישראל לאחדים כאחד מיד ממש. עשוי לנחת - שיחה, 20:21, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ב 20:21, 25 באפריל 2022 (UTC)