תבנית:עץ תניא/ליקוטי אמרים לה-מ: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 8: | שורה 8: | ||
{{עץ משפחה| | | | | | | | | | | |בתחתונים|בתחתונים= {{כתב גדול|'''[[:תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים ל"ה-מ'|דירה בתחתונים]] '''}}{{ש}} [[ליקוטי אמרים - פרק ל"ה|פרק ל"ה]] – [[ליקוטי אמרים - פרק מ'|פרק מ']]}} | {{עץ משפחה| | | | | | | | | | | |בתחתונים|בתחתונים= {{כתב גדול|'''[[:תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים ל"ה-מ'|דירה בתחתונים]] '''}}{{ש}} [[ליקוטי אמרים - פרק ל"ה|פרק ל"ה]] – [[ליקוטי אמרים - פרק מ'|פרק מ']]}} | ||
{{עץ משפחה| | | | | |.|-|-|-|-|-|-|-|^|-|-|-|-|,|}} | {{עץ משפחה| | | | | |.|-|-|-|-|-|-|-|^|-|-|-|-|,|}} | ||
{{עץ משפחה| | | | |מעלת המעשה| | | | | | | | | | |הכוונה|מעלת המעשה={{כתב גדול|''' | {{עץ משפחה| | | | |מעלת המעשה| | | | | | | | | | |הכוונה|מעלת המעשה={{כתב גדול|'''[[:תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים ל"ה-ל"ז|מעלת המעשה]]'''}}{{ש}}[[ליקוטי אמרים - פרק ל"ה|פרק ל"ה]] – [[ליקוטי אמרים - פרק ל"ז|פרק ל"ז]]| הכוונה= {{כתב גדול|'''חשיבות ה[[כוונה]] שבמעשה'''}}{{ש}}[[ליקוטי אמרים - פרק ל"ח|פרק ל"ח]] – [[ליקוטי אמרים - פרק מ'|פרק מ']]}} | ||
{{עץ משפחה| | |.|-|-|+|-|-|-|,| | | | | |.|-|-|+|-|-|,|}} | {{עץ משפחה| | |.|-|-|+|-|-|-|,| | | | | |.|-|-|+|-|-|,|}} | ||
{{עץ משפחה|לה| |לו| |לז| | |לח| |לט| |מ | {{עץ משפחה|לה| |לו| |לז| | |לח| |לט| |מ |
גרסה מ־02:03, 12 באפריל 2020
תרשים כולל - תניא, ליקוטי אמרים | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
דירה בתחתונים
פרק ל"ה – פרק מ' | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מעלת המעשה
פרק ל"ה – פרק ל"ז | חשיבות הכוונה שבמעשה
פרק ל"ח – פרק מ' | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
השראת השכינה דווקא על ידי מצוות מעשיות פרק ל"ה | עיקר המעשה בתחתונים - בגשמיות פרק ל"ו | הגילוי יהיה לעתיד לבוא פרק ל"ז | מעשה בלא כוונה כגוף בלא נשמה פרק ל"ח | מעלת הנשמות על המלאכים מצד הכוונה המתלבשת במעשה פרק ל"ט | בלימוד לשמה מתעלים גם שאר המעשים שלא נעשו עם כוונה ראויה פרק מ' | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||