תבנית:עץ תניא/ליקוטי אמרים נא-נג: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 8: | שורה 8: | ||
{{עץ משפחה/התחלה}} | {{עץ משפחה/התחלה}} | ||
{{עץ משפחה| | | | |אהבה|אהבה= {{כתב גדול|'''השראת השכינה על ידי תורה ומצוות דווקא'''}}{{ש}}[[ליקוטי אמרים - פרק נ"א|פרק נ"א]] – [[ליקוטי אמרים - פרק נ"ג|פרק נ"ג]]}} | {{עץ משפחה| | | | |אהבה|אהבה= {{כתב גדול|'''השראת השכינה על ידי תורה ומצוות דווקא'''}}{{ש}}[[ליקוטי אמרים - פרק נ"א|פרק נ"א]] – [[ליקוטי אמרים - פרק נ"ג|פרק נ"ג]]}} | ||
{{עץ משפחה| |.|-|-| | {{עץ משפחה| |.|-|-|+|-|-|-|,|}} | ||
{{עץ משפחה|נא| |נב| |נג|נא={{כתב גדול|'''השראת השכינה בגוף כמשל להשראת השכינה בעולם'''}}{{ש}}[[ליקוטי אמרים - פרק נ"א|פרק נ"א]] |נב= {{כתב גדול|'''עיקר גילוי הנפש הוא במוחין – ובנמשל, על ידי [[לימוד התורה]]'''}}{{ש}}[[ליקוטי אמרים - פרק נ"ב|פרק נ"ב]]|נג= {{כתב גדול|'''השראת השכינה בעולם הגשמי על ידי תורה ומצוות דווקא'''}} {{ש}}[[ליקוטי אמרים - פרק נ"ג|פרק נ"ג]] |}} | {{עץ משפחה|נא| |נב| |נג|נא={{כתב גדול|'''השראת השכינה בגוף כמשל להשראת השכינה בעולם'''}}{{ש}}[[ליקוטי אמרים - פרק נ"א|פרק נ"א]] |נב= {{כתב גדול|'''עיקר גילוי הנפש הוא במוחין – ובנמשל, על ידי [[לימוד התורה]]'''}}{{ש}}[[ליקוטי אמרים - פרק נ"ב|פרק נ"ב]]|נג= {{כתב גדול|'''השראת השכינה בעולם הגשמי על ידי תורה ומצוות דווקא'''}} {{ש}}[[ליקוטי אמרים - פרק נ"ג|פרק נ"ג]] |}} | ||
{{עץ משפחה/סוף}} | {{עץ משפחה/סוף}} | ||
[[קטגוריה:תניא]] | [[קטגוריה:תניא]] |
גרסה מ־14:41, 19 בפברואר 2019
תרשים כולל - תניא, ליקוטי אמרים | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
השראת השכינה על ידי תורה ומצוות דווקא
פרק נ"א – פרק נ"ג | |||||||||||||||||||||||
השראת השכינה בגוף כמשל להשראת השכינה בעולם
פרק נ"א | עיקר גילוי הנפש הוא במוחין – ובנמשל, על ידי לימוד התורה
פרק נ"ב | השראת השכינה בעולם הגשמי על ידי תורה ומצוות דווקא
פרק נ"ג | |||||||||||||||||||||