שיחה:JEM: הבדלים בין גרסאות בדף
(←ביקורת) |
(←ביקורת) |
||
שורה 14: | שורה 14: | ||
::::#כמדומה נכתב פה לא מזמן שלאחר ששוחזרה גירסא יציבה, אין לשחזר שוב... | ::::#כמדומה נכתב פה לא מזמן שלאחר ששוחזרה גירסא יציבה, אין לשחזר שוב... | ||
::::#יש לשים לב שטענות שלום וכתית אינם קשורות לדברי הנחה. שכן, לביקורת עצמה יש מקורות ברורים ביותר - והם סרטי החברה עצמה. כל עוד לא יובא מקור לסרט '''עם''' יחי ו'''עם''' שיחות מנ"א נ"ב (שאינן מצונזרות) - הטענה תישאר במקומה. אלא שהנחה טען שצריך מקור לכך שישנה ביקורת על זה... ודברי [[משתמש:שלום|שלום]] על לשון הרע וכו' לא קשורים לטענה זו, כפשוט. -- [[משתמש:ד. שטרן|דָּרַךְ כּוֹכָב]] • [[שיחת משתמש:ד. שטרן|שיחה]] • 20:48, כ"ז באב, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו ''<font size="1">(31 באוג' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] • '''<span style="color: indigo">יחי המלך המשיח!</span>''' | ::::#יש לשים לב שטענות שלום וכתית אינם קשורות לדברי הנחה. שכן, לביקורת עצמה יש מקורות ברורים ביותר - והם סרטי החברה עצמה. כל עוד לא יובא מקור לסרט '''עם''' יחי ו'''עם''' שיחות מנ"א נ"ב (שאינן מצונזרות) - הטענה תישאר במקומה. אלא שהנחה טען שצריך מקור לכך שישנה ביקורת על זה... ודברי [[משתמש:שלום|שלום]] על לשון הרע וכו' לא קשורים לטענה זו, כפשוט. -- [[משתמש:ד. שטרן|דָּרַךְ כּוֹכָב]] • [[שיחת משתמש:ד. שטרן|שיחה]] • 20:48, כ"ז באב, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו ''<font size="1">(31 באוג' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] • '''<span style="color: indigo">יחי המלך המשיח!</span>''' | ||
:::::וכעת אני שם לב שבכלל מאז טענת הנחה כבר הספיקו להביא מקור גם למציאות הביקורת, כך שאין כל בסיס לשחזור -- [[משתמש:ד. שטרן|דָּרַךְ כּוֹכָב]] • [[שיחת משתמש:ד. שטרן|שיחה]] • 20:51, כ"ז באב, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו ''<font size="1">(31 באוג' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] • '''<span style="color: indigo">יחי המלך המשיח!</span>''' | |||
== שם הערך == | == שם הערך == |
גרסה מ־22:51, 31 באוגוסט 2016
ביקורת
כפי שכתב פרידבערג, אי אפשר לכתוב ביקורת בצורה כל כך מוזרה וחסרת בסיס. בינתיים אני מוריד את הביקורת, עד שיתברר מקורה, או עכ"פ מישהו שמוכן לעמוד מאחורי המילים שהוא כתב.
בתאריך ט"ו בתמוז כתב משתמש אנונימי: "ועיקר שבשנת תשמ"ח סגר הרבי את החברה לגמרי בהוראה מלמעלה (ואין להאריך בדבר המצער)". - אם יש למישהו מה להוסיף בענין, נשמח לשמוע את זה בדף השיחה. כלומר כאן, ולא בשום מקום אחר, עד לסיום בירור הענין. זוננשיין - שיחה 03:54, 6 ביולי 2012 (IDT)
- כל זמן שאין מקור לביקורת נראה לי שיש להשמיטה, (הסיבה פשוטה המקור מ'היום יום' לא מסביר כלל, אם יש מישהו שכתב מאמר ביקורת והסביר את הטענות חשוב לציין אבל אם אין לביקורת הסבר וכל ההסבר הוא רק מה שכתוב אז אין לזה טעם)--הנחה - שיחה 07:18, 25 באוקטובר 2015 (UTC)
התמיהה במקומה עומדת, אי אפשר לכתוב ביקורת ללא מקורות!!! • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 07:46, 20 באפריל 2016 (UTC)
- ואני אומר, אפשר ואפשר. להתראות - שיחה 15:34, 20 באפריל 2016 (UTC)
- אז לפחות תכתוב מקור: פורום חב"ד אינפו... • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 17:26, 20 באפריל 2016 (UTC)
- לפי כללים של כל אנציקלופדיה לא ניתן לכתוב ביקורת כאשר אין לזה מקור. כ"ש שיש כאן גם חשש לשון הרע אמיתי העלול להזיק לחברה. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ז באב ה'תשע"ו, למניינם 17:52, 31 באוגוסט 2016 (UTC)
- שלום, אם זה אתה - אני משחזר... • כתית למאור • בית הבד 18:29, 31 באוגוסט 2016 (UTC)
- כמדומה נכתב פה לא מזמן שלאחר ששוחזרה גירסא יציבה, אין לשחזר שוב...
- יש לשים לב שטענות שלום וכתית אינם קשורות לדברי הנחה. שכן, לביקורת עצמה יש מקורות ברורים ביותר - והם סרטי החברה עצמה. כל עוד לא יובא מקור לסרט עם יחי ועם שיחות מנ"א נ"ב (שאינן מצונזרות) - הטענה תישאר במקומה. אלא שהנחה טען שצריך מקור לכך שישנה ביקורת על זה... ודברי שלום על לשון הרע וכו' לא קשורים לטענה זו, כפשוט. -- דָּרַךְ כּוֹכָב • שיחה • 20:48, כ"ז באב, הקהל ה'תשע"ו (31 באוג' למניינם), ימות המשיח • יחי המלך המשיח!
- וכעת אני שם לב שבכלל מאז טענת הנחה כבר הספיקו להביא מקור גם למציאות הביקורת, כך שאין כל בסיס לשחזור -- דָּרַךְ כּוֹכָב • שיחה • 20:51, כ"ז באב, הקהל ה'תשע"ו (31 באוג' למניינם), ימות המשיח • יחי המלך המשיח!
- שלום, אם זה אתה - אני משחזר... • כתית למאור • בית הבד 18:29, 31 באוגוסט 2016 (UTC)
- לפי כללים של כל אנציקלופדיה לא ניתן לכתוב ביקורת כאשר אין לזה מקור. כ"ש שיש כאן גם חשש לשון הרע אמיתי העלול להזיק לחברה. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ז באב ה'תשע"ו, למניינם 17:52, 31 באוגוסט 2016 (UTC)
- אז לפחות תכתוב מקור: פורום חב"ד אינפו... • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 17:26, 20 באפריל 2016 (UTC)
שם הערך
כדאי לשנות לשם קצר יותר. JEM או מדיה יהודית חינוחים, אני אישית מעדיף את הראשון ואת השני כהפניה. ר'ובן - שיחה 23:14, 15 באוקטובר 2012 (IST)
- צודק. בוצע --שיע 01:18, 19 באוקטובר 2012 (IST)
מתרגמים
אני חושב שהמתרגם לאנגלית (או אחד מהם) הוא מאניס פרידמן.--יוסי ג - שיחה 00:12, 20 בינואר 2014 (UTC)
- תוסיף. בשמחה. 173.3.199.145 00:22, 20 בינואר 2014 (UTC)
סגירת החברה בתשמ"ח??
החברה שידרה את מעמדי החנוכה לייו'ס בחנוכה תש"נ-תשנ"ג. איך בדיוק היא נסגרה בתשמ"ח??
פירוט ניתן למצוא בגיליון 'תחיינו' מס' 4, שי"K לקראת י"א ניסן תשע"ו.--5778 - משיח נאו! - שיחה 17:39, 21 באפריל 2016 (UTC)
רקע והתייסדות הארגון
העריכות שנעשו היום קשורות לערך WLCC, ולא לערך הזה. אמנם לחברה יש אינטרס להציג את WLCC כגלגול ראשון שלה, כמו שכל מוסד אוהב לכתוב "מאז 1924", אבל זה לא אומר שזו האמת ההיסטורית... מכיוון שאיני בקיא בדיוק בפרטים ההיסטוריים לא ערכתי, אבל יודעי דבר מוזנים לעשות זאת. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 09:41, ז' באייר, הקהל ה'תשע"ו
- לפני כמה שנים הם פירסמו שהם קנו באופן חוקי מידי WLCC את כל הוידיאו והאודיו והתמונות עם זכויות היוצרים שלהם. והרי זו ראיה ניצחת שאין ביניהם ובין WLCC דבר וחצי דבר (בהקשר ההיסטורי). -- דָּרַךְ כּוֹכָב • שיחה • 12:01, ז' באייר, הקהל ה'תשע"ו (15 במאי למניינם), ימות המשיח • יחי המלך המשיח!
- לא מדוייק. הם פרסמו בתחיינו האחרון כתבה, חציה שקרים וחציה אמיתות. לי לא היה כח לברור התבן מן הבר, אבל חלק מהדברים שנוספו נכונים. בהזדמנות. להתראות - שיחה 13:02, 15 במאי 2016 (UTC)
- דיון מעניין, בקשר למכירה של WLCC שמעתי במפורש מחיים ברוך הלברשטם על הדברים. גם ברור שזה האחרון לא היה אחראי על השידורים של הטלוויזיה. ומה א"כ השקר?--95.86.95.158 13:16, 15 במאי 2016 (UTC)
- לא מדוייק. הם פרסמו בתחיינו האחרון כתבה, חציה שקרים וחציה אמיתות. לי לא היה כח לברור התבן מן הבר, אבל חלק מהדברים שנוספו נכונים. בהזדמנות. להתראות - שיחה 13:02, 15 במאי 2016 (UTC)
ייש"כ למשתמש:להתראות על העריכה, אך העיקר חסר מן הספר - שנת התייסדות הארגון. זאת כדי לדעת מתי קם יש מאין, ולא כהרושם (שאותו הם מנסים ליצור) שקיומו מאז ומקדם. ולכן גם לכאורה כדאי להעביר את הפירוט על כל ההסרטות וכו' לערך על הלל דוד קרינסקי. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 22:20, ח' באייר, הקהל ה'תשע"ו