פתיחת התפריט הראשי

שינויים

נוספו 379 בתים ,  17:36, 15 באוגוסט 2016
אין תקציר עריכה
::::קראתי שוב את דבריך, ונראה לי ('''לדעתי'''!) שלא עיינת כ"כ בפסקה אודותיה דיברתי. הרבי כותב שם וז"ל: "בכ"ז בהדור שלפנ"ז היה מקום לשיטה, אשר יש להסתפק במדה קטנה ביותר של לימוד זה, כיוון שבטוחים היו שלא יהי' להנער ולהבחור כל שייכות ללמוד החקירה (= לא תהיה לו שייכות ללמוד את שיטת החקירה מצד מה שמובא כעת -) ולא יפגש עם כאלו אשר ישאלוהו בענינים דחובת הלבבות, ענייני אמונה וכו' "(= היות שלא ישאלוהו בעניני אמונה, לפיכך אינו צריך שייכות ללימוד החקירה, ומשא"כ בדורנו. כך היא דעתי). יתכן שאני טועה בהבנתי את דברי הרבי - והיות שמעמדי בחב"דפדיה הינו חלש - אני די חדש בזה, ע"כ ערוך את מה שכתבתי כראות עיניך.--[[משתמש:לו"י|לו"י]] - [[שיחת משתמש:לו"י|שיחה]] 14:02, 15 באוגוסט 2016 (UTC) :::::: עיינתי היטב באגרת הקודש המדוברת ובלי קשר לעריכה בחבדפדיה אלא פשוט להבנת הכוונה אני לא רואה אפשרות להבין אחרת ולא אחזור שוב על ההסבר כי כאמור כבר הארכתי יותר מידי, בכל אופן (לא בשביל שנמשיך בדיון) תעשה סקר אצל כמה ידידים מבינים מהי הבנתם בענין ומה טוב אצל משפיע ואים הוא מבין כמוך אז תמשיך להחזיק בדעה זאת מבחינתי הדיון נגמר , בהצלחה.`[[משתמש:דור השביעי|דור השביעי]] - [[שיחת משתמש:דור השביעי|שיחה]] 14:23, 15 באוגוסט 2016 (UTC)
 
:::::שיטת וויכוח מעניינת היא, לטעון שאין כל מקום לצד השני ובכך לחתום את הדיון. עכ"פ, אין לי אף אינטרס שהערך שכתבתי יישאר, בסה"כ רציתי לתרום - אם זו אינה תרומה, המעוניין מוזמן למחקה. יישר כח על הזמן שבכל זאת הוקדש לי.
62

עריכות