שיחה:רבי דובער שניאורי (אדמו"ר האמצעי): הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
שורה 11: שורה 11:
08:39, 5 אוגוסט 2007    209.2.60.98  
08:39, 5 אוגוסט 2007    209.2.60.98  
נערך ע"י מענדי פ. - אבקש מהאחראים לרשום זאת על שמי.
נערך ע"י מענדי פ. - אבקש מהאחראים לרשום זאת על שמי.
== בסיפור המאסר והגאולה להפנות ל"ערך מורחב" ==
לפענ"ד תחת הכותרת של המאסר והגאולה צריך להיות כתוב בקיצור משהו כזה:
בשנים האחרונות לנשיאותו כתבו עליו מלשינות והובילוהו למעצר, בחודש כסלו השתחרר ממאסרו, התאריך י' כסלו הוא "חג הגאולה" שלו אשר נחוג עד היום (אי אמירת תחנון, פארברעיינגנ'ס וכו').
ושם להפנות לערך מורחב (אשר כרגע שמו "[[י' כסלו תקפ"ז]]', ושם יקראו בדיוק על החילוק בין התאריכים מה שהי' ידוע מה התגלה, ומה בדיוק הייתה מהות ההלשנה וסיפור הגאולה וכו', לכאו' במצב העכשווי זה סתם 'מסרבל' את הערך.

גרסה מ־04:29, 26 בנובמבר 2009

בכותרת משנית בדבר שחרורו, הוספתי את כל גלגול הדברים שהביא למאסר והשחרור. לקחתי זאת מחוברת שי"ל ע"י בער'ל לוין (שיצאה בעקבות גילוי תיק החקירה ובו כל המסמכים בנוגע למאסר וכו'), כפי שרואים בטקסט שתחת הכותרת "תוכן ההלשנה וכו'" יש כל כמה משפטים הפני' למסמך מסוים, מסמכים אלו קיימים ואפשר להעלותם, בצורה שיהוו שההפניה תהוה קישור אליהם, אבל בפשטות אין מקום שיהיו כערך בפני עצמם. ע"כ נשאלת השאלה אם יש ענין לעשות קישורים אלו?

חוץ מזה שכמובן יש להוסיף מתישהו את כל תיאור המאסר והגאולה כפי שמופיע בשיחות אדמו"ר הריי"צ (הובאו בספר התולדות), וכל המקדים הרי"ז משובח. ---בני

לדעתי יש עניין בקישורים אלו. זה יוסיף המון. הצלחה. --chabadnik - שיחה 22:46, 2 יולי 2007 (EDT)



08:39, 5 אוגוסט 2007 209.2.60.98 נערך ע"י מענדי פ. - אבקש מהאחראים לרשום זאת על שמי.

בסיפור המאסר והגאולה להפנות ל"ערך מורחב"

לפענ"ד תחת הכותרת של המאסר והגאולה צריך להיות כתוב בקיצור משהו כזה:

בשנים האחרונות לנשיאותו כתבו עליו מלשינות והובילוהו למעצר, בחודש כסלו השתחרר ממאסרו, התאריך י' כסלו הוא "חג הגאולה" שלו אשר נחוג עד היום (אי אמירת תחנון, פארברעיינגנ'ס וכו').

ושם להפנות לערך מורחב (אשר כרגע שמו "י' כסלו תקפ"ז', ושם יקראו בדיוק על החילוק בין התאריכים מה שהי' ידוע מה התגלה, ומה בדיוק הייתה מהות ההלשנה וסיפור הגאולה וכו', לכאו' במצב העכשווי זה סתם 'מסרבל' את הערך.