תבנית:היום יום: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 2: | שורה 2: | ||
:[http://chabad.co.il/index.php?template=ctt '''לשיעורי חת"ת ורמב"ם היומי''']<br> | :[http://chabad.co.il/index.php?template=ctt '''לשיעורי חת"ת ורמב"ם היומי''']<br> | ||
{{היום יום/{{#זמןמ:xhxjj}} | {{היום יום/{{#זמןמ:xhxjj}} תשרי}}<BR><div style="text-align:left;">'''[[חב"דפדיה:היום יום/תשרי|ל"היום יום" - חודש תשרי]] <br>'''</div><noinclude>[[קטגוריה:תבניות]]</noinclude> |
גרסה מ־21:34, 1 באוקטובר 2011
![](/images/thumb/a/ac/%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D_%D7%99%D7%95%D7%9D.jpg/100px-%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D_%D7%99%D7%95%D7%9D.jpg)
גם בשמחה ובצהלה. שלום עליכם, אשת חיל, מזמור לדוד, דא היא סעודתא, ויתן לך אומרים בלחש. במוסף ומנחתם ונסכיהם אחרי פסוקי כל יום ויום. בשבת אין אומרים הושענות.
על ידי העבודה דנסיונות מתגלה בחינת יחידה שבנפש, כמאמר 'חבוקה ודבוקה בך' - התקשרות הנשמה באלוקות, ועל ידי זה - 'טוענת עולך' - בקיום התורה והמצוות במסירות נפש, הנה - 'יחידה ליחדך' - שמתגלה בחינת יחידה שבנפש, דעל ידי התגלות זו נהפך יחידה שבנפש הבהמית לאלקות, שהוא ענין התוקף בקיום התורה ומצוות בחיות פנימי, ובהרגש תענוג גדול והנאה מרובה בעבודת ה', ובכל עניני העולם הן ולאו שוין אצלו בהשוואה אמיתית, כי נלקח ממנו התענוג וטוב טעם שבענינים הגשמיים.