ניגון הגדול לר' אהרן מסטרשלע: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
(הוספת תמונה) |
מ (החלפת טקסט – " " ב־" ") |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
[[תמונה: כח 1 ו-3.jpg|left|thumb|250px|תווי הניגון]] | [[תמונה: כח 1 ו-3.jpg|left|thumb|250px|תווי הניגון]] | ||
'''הניגון הגדול לר' אהרן מסטרשלע''' הינו של | '''הניגון הגדול לר' אהרן מסטרשלע''' הינו של ר' [[אהרן מסטראשעלע]] שהיה אחד מהתלמידים היותר גדולים של [[אדמו"ר הזקן]] והוא חיבר [[ניגון]] זה מעין דמות וצביון הניגון של רבו - [[ארבע בבות]]. | ||
תנועות הניגון מביעות התרוממות ה[[נפש]], עמקות ה[[מחשבה]] והתרגשות ה[[לב]] כשמתוכם גם ניתן לעמוד על שיטתו בחסידות. | תנועות הניגון מביעות התרוממות ה[[נפש]], עמקות ה[[מחשבה]] והתרגשות ה[[לב]] כשמתוכם גם ניתן לעמוד על שיטתו בחסידות. |
גרסה מ־23:35, 12 במרץ 2014
![](/images/thumb/9/9a/%D7%9B%D7%97_1_%D7%95-3.jpg/250px-%D7%9B%D7%97_1_%D7%95-3.jpg)
הניגון הגדול לר' אהרן מסטרשלע הינו של ר' אהרן מסטראשעלע שהיה אחד מהתלמידים היותר גדולים של אדמו"ר הזקן והוא חיבר ניגון זה מעין דמות וצביון הניגון של רבו - ארבע בבות.
תנועות הניגון מביעות התרוממות הנפש, עמקות המחשבה והתרגשות הלב כשמתוכם גם ניתן לעמוד על שיטתו בחסידות.
ניגון זה הוא ניגון כ"ח בספר הניגונים.